اهش دید آدا در ازار لا و سکه

[ad_1]

رارو- طی چند وقت بعد از اینکه قیمت دلار، سکه و طلا به سقف‌های تاریخی خود حمله کرده و می‌بینند، از این چند مقاومت عبور می‌کنند، بازار به حالتی که درآمد دارد، در چنین حالتی با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی. مت سکه و لا در ازار داخل ن اَند روبرو دند، در مین ال رئیس اتحادیه

ارش رارو، مت ر اسکناس دلار مریکا در رافی ملی از سویی ر رم لای ار نیز میلیون و ار ومان کارت د. ر سکه مام نیز در محدوده میلیون و ار ومانی مورد داد وستد رار رفت.

اهش مت لای انی؛  ای لا و سکه در ازار داخلی افت میند؟رین وضعیت ازار سکه وطلا
ابراهیم محمدولی رئیس شورای لا و واهر ران در و ا رارو با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا تحت تأثیر عاملی با کاهش مواجه است، اظهار داشت: به صورت کلی در زمان‌هایی که در جهان درگیری وجود داشته باشد، قیمت طلا با رشد روبرو می‌شود، اما در مقابل زمانی که در دنیا آرامش وجود نداشته باشد. باشد، طلا با کاهش قیمت روبرو شود، بنابراین سرمایه گذاران در بازار طلا به این نتیجه رسیده اند که در حال حاضر درگیری در دنیا وجود ندارد، برای همین در بازارهای جهانی برای خرید طلا با کاهش مواجه می شود.

وی افزود: وهله بعدی نیز با توجه به سیاست‌های اقتصادی که آمریکا کرده است، باعث شده است که طلا با کاهش جهانی روبرو شود، از سوی دیگر برخی از سرمایه‌گذاران از بیم احتمال وقوع رکود، می‌توانند به خرید طلا و اقدام برای حفظ آن اقدام کنند. نقدینگی خود را به صورت پول نقد کرده اند، در چنین شرایطی شاخص دلار با افزایش می یابد و به نوعی با سقف خود رسیده است، این موضوع باعث می شود که قیمت جهانی طلا به پایین ترین حد خود در ماه های اخیر نزول کند.

محمدولی با اشاره به اینکه در طول چند روز طلای جهانی در بازارهای جهانی با کاهش بیش از 100 دلاری روبرو بوده است، گفت: در حالی که جهانی در چند روز گذشته در 1440 دلار در حال حاضر در کانال 1740 دلار بوده است. دلاری قرار دارد، در چنین شرایطی به نظر می‌رسد در کوتاه مدت طلا در بازارهای جهانی نوسانات جزیی را بین یک تا 3 درصد تجربه کند، اما این موضوع طبیعی بوده و به اعتقاد من، اونس جهانی در همین محدوده‌ها مورد داد و ستد قرار می‌گیرد. این موضوع میوانند از سزایی رای ازار داخلی ما لمداد ود.

رئیس‌جمهور طلا و جواهر تهران در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم قیمت طلا را کاهش می‌دهد، نرخ‌ها در بازارهای داخلی با کاهش محسوس مواجه نشدند، بیان کردند: با توجه به اینکه قیمت طلا و قیمت طلا به صورت سنتی در بازار باشد. داخل از دو مولفه اونس جهانی و قیمت ارز در داخل تاثیر می‌پذیرد، علیرغم کاهش قیمت جهانی طلا، در بازار آزاد با کاهش نبوده، بر همین اساس قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش نمی‌یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار، حدود ۲۵ هزار تومان با کاهش روبرو بوده و در هر گرم از یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان در حال حاضر به یک میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسیده است، این موضوع در قبال هر سال است. مثقال طلا و سکه نیز رخ داده، اما منظوری که اشاره شده است، این موضوع چشمگیر نبوده، اما به نظر می‌رسد، با ثبات شرایط، قیمت‌ها با کاهش بیشتر، اما این موضوع ارتباطی مستقیم با نرخ دلار و قیمت جهانی طلا دارد، پیش از این. نی نده این است ما میوانیم ا وجه وضعیت موجود اهش ر متها را اهد اشیم و میوان ار ا ای ای ای.

محمدولی با اشاره به این که برای خرید سکه بشدت با کاهش مواجه است، گفت: با توجه به این که این روزها که نوسان خاصی ندارند، حضور در این بازار برای برخی از افراد جذاب نیست، بنابراین حجم آنها کاهش یافته است. در چنین شرایطی به صورت طبیعی برای خرید مصنوعات طلا نیز با افت روبرو می‌شود، با توجه به این شرایط، برخی از افراد منتظر تا تکلیف هستند برخی از مسائل مربوط به وضعیت برجام مشخص می‌شود، تا بعد از آن اقدام شود. رید نند.

وی بیان کرد: اما به اعتقاد بنده با فروکش کردن هیجانات در بازار و همچنین ثبات در نرخ دلار، وضعیت در بازار سکه و طلا نیز بهبود خواهد یافت و مردم می‌توانند، با مشخص کردن وضعیت خرید و فروش خود در بازار، از آن استفاده کنند. برای چنین شرایطی نیز برای ما به عنوان صنف طلا بهتر است، زیرا در شرایط ثبات، بازار پیش بینی پذیرش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است و مردم راحت‌تر برای حضور در بازار تصمیم خواهند گرفت که این موضوع را به رونق بازار کمک می‌کنند.

اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر فروش عمده ای در بازار مصرف می کند به خرید طلای آب شده یا همان خام است، عنوان داشت: خرید طلای آب شده نیز نسبت به یک رئیس سال گذشته کاهش یافته است، هر چند که حضور داشته باشد. در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که در این رابطه تخصص دارند، همراه با ریسک است، در رابطه با خرید طلای آب شده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود نداشته باشد. اد، ریدار اگر در این ار ره نباشد، ا رر و آن روبرو باشد

وی افزود: بنابراین بهتر است که مردم برای سرمایه گذاری نیز مصنوعات طلاب خریداری کنند، که بدون هیچ خطری است و اگر از بازار خارج شود، ورود نکنند، زیرا تنها واحدهای صنفی طلا و جواهر که در این زمینه سر رشته ها اقدام به خرید می کنند. و روش لای ده، دسته دوم و مستعمل میند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما