آموزش غیرفعال کردن فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام – زومیت

[ad_1]

اگر متوجه شده اید که آثار هنرمند مورد علاقه شما دیگر در فید اینستاگرام شما قابل مشاهده نیستند، ممکن است تحت تاثیر فیلتر جدید محتوای حساس اینستاگرام قرار گرفته باشند. یکی از ویژگی های اصلی اینستاگرام لیست بی پایان تولیدکنندگان محتوا با محتوای منحصر به فردشان است. با این حال، بیشتر محتوای تولید شده توسط هر سازنده محتوا مختص گروه خاصی است که نیازی به پیگیری توسط گروه دیگری از افراد نیست.

اینستاگرام در به‌روزرسانی‌ای که در جولای ۲۰۲۱ منتشر شد، بار دیگر کنترل محتوا را به کاربران خود واگذار کرد. اینستاگرام اعلام کرد که به طور پیش فرض شروع به محدود کردن محتوای حساس برای اکثر کاربران خود کرده است. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پس با زومیت همراه باشید.

چرا اینستاگرام محتوای حساس را محدود می کند؟

طبق آمار 1.7 درصد از کاربران اینستاگرام 13 تا 17 سال سن دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، تعجبی ندارد که اینستاگرام در تلاش است تا پلتفرم خود را برای کاربران جوان‌تر جذاب‌تر کند. در حال حاضر، اکثر کاربران فعلی اینستاگرام بزرگسالان هستند. بنابراین، بر کسی پوشیده نیست که محتوای ساخته شده برای بزرگسالان عادی است.

اینستاگرام کم کم متوجه می‌شود که با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، تقریباً غیرممکن است که همه را فقط با یک راه‌اندازی راضی کند. درک این نکته مهم است که اینستاگرام تجارتی است که «ارز» آن واحد پولی ماست. بنابراین با دانستن این موضوع، توانمندسازی کاربران برای تصمیم گیری در مورد میزان محتوای حساس دقیقاً کاری است که باید انجام شود.

اینستاگرام به کاربران قدرت بیشتری می دهد تا فعالانه محتوای خود را اصلاح کنند و به آنها کمک می کند تا تجربه مورد نظر خود را به طور فعال شخصی سازی کنند. حال، اینستاگرام چه نوع محتوای حساسی را فیلتر می کند؟

محتوای حساس در اینستاگرام چیست؟

از زمان‌های بسیار قدیم، اینستاگرام دستورالعمل‌هایی داشته است که سخنان مشوق نفرت‌انگیز یا قلدری یا پست‌هایی که تهدید مستقیم برای کاربران هستند را ممنوع می‌کند. اینکه چقدر این کار خوب انجام شده است هنوز موضوع بحث است. اما هنوز هم تلاش بیشتری لازم است تا اینستاگرام به مکانی امن برای اکثر کاربران تبدیل شود.

فیلترهای محتوای حساس به کاربران این امکان را می دهد که ترجیحات خود را انتخاب کنند و همچنین به محتوایی اجازه می دهد که برای کودکان یا کاربران حساس مناسب نیست. اما حضورش در صحنه مانعی ندارد، فضا را باز می کند.

چرا ممنوعیت محتوای حساس می تواند بد باشد؟

با توجه به تمامی نکات بالا باید بگوییم که فیلتر محتوای حساس اینستاگرام یک فیلتر کامل نیست. مانند هر ویژگی جدید، این فیلتر جدید یک الگوریتم کامل را تضمین نمی کند. به خصوص اکنون که در زمان انتشار اولیه است.

مقاله مرتبط:

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای امرار معاش به محتوای ارسال شده در اینستاگرام وابسته هستند. همچنین بسیاری از هنرمندان روی مقوله های حساس کار می کنند.

با فعال کردن فیلتر جدید به صورت پیش‌فرض، هنرمندانی که محتوای حساس ایجاد می‌کنند، خطر ندیدن آثار خود را دارند. علاوه بر این، این فیلتر ممکن است باعث شود تصاویر خشونت آمیز که دارای تصاویر صفحات خبری هستند سانسور شوند. در این صورت کاربران می توانند محتوای خبری مهم در پلتفرم اینستاگرام را از دست بدهند.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

در حالی که برخی از کاربران اینستاگرام از اقدامات آن برای محدود کردن محتوای حساس سپاسگزار هستند، برخی دیگر عمیقا نگران هستند. اگر می‌خواهید تنظیمات اعمال این فیلتر را تغییر دهید، می‌توانید مراحل بازگرداندن محتوای حساس به فید اینستاگرام خود را دنبال کنید.

در اپلیکیشن اینستاگرام به تنظیمات > حساب > کنترل محتوای حساس برو سپس اجازه دادن برای انتخاب.

هر زمان که نظر خود را در مورد اعمال فیلتر تغییر دادید، می توانید به اینجا برگردید حد (پیش فرض) یا حتی بیشتر محدود کنید برای انتخاب.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

شکی نیست که اینستاگرام فیلترهای محتوای حساسی را برای محافظت از کاربران حساس خود ارائه کرده است. اما هنوز این قدرت را دارید که خودتان تصمیم بگیرید که چه محتوایی را تماشا کنید.

نظر شما در مورد فیلتر جدید اینستاگرام چیست؟ آیا می خواهید این فیلتر را نیز غیرفعال کنید؟

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما