شش جادویی افکار نکات این به شما کمک می کند Declutter طراحی قالب وردپرس

اساساً، یک قالب سایت راه های نسبتاً آسانی را در اختیار طراحان قرار می دهد تا محتوا را به یک چارچوب پیچیده که از طریق زبان های کلاسیک وب مانند HTML و CSS ساخته شده است، ایجاد کنند. خوشبختانه طراحی و ساخت یک قالب اختصاصی برای وردپرس روندی نسبتاً ساده است. این یعنی شاید برای طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی هیچ طرح از پیش آماده مشخصی وجود نداشته باشد و همه چیز توسط یک تیم متخصص و براساس خواسته های مشتریان اجرا می شود. اگر حرفه ای تر هستید و می دانید که وب سایت شما دقیقا باید چه ویژگی هایی داشته و دوست ندارید شبیه وب سایت های دیگر باشید و طراحی گرافیک وب سایت جزو دغدغه های اصلی شماست، طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی گزینه درستی برای شما خواهد بود. چه تمایل داشته باشید قالب وردپرس خریداری نمایید و یا طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام دهید، دارکوب می تواند شرکت مناسبی برای راه اندازی وب سایت شما باشد. وردپرس در ابتدا به هدف راه اندازی یک سیستم وبلاگ نویسی راه اندازی شده ولی رفته رفته گسترش پیدا کرد و در ده سال اخیر بخش عظیمی از وب سایت های جهان مبتنی بر این سیستم شناخته شده طراحی و راه اندازی شده اند.

بعد از این دوره من می تونم قالبی طرحی کنم جهت آموزش با قابلیت چند فروشندگی ولی نیازی به نصب افزونه دکان نباشه؟ وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته و از آنجایی که تعداد بی شماری پلاگین یا همان افزونه رایگان و پولی برای آن طراحی و آماده سازی شده، این اطمینان را به افراد می دهد تا اکثر ویژگی ها و قابلیت های اضافه تری که مد نظرشان است را با کم ترین زحمت به وب سایت خود اضافه کنند.

قالب های رایگان وردپرس تعداد نسبتا محدودی داشته و معمولا از لحاظ امکانات و شمایل، قابلیت های محدود و قدرت تغییر بسیار کمی دارند. یا حتی لینک دانلود آنرا می یابید و یا قالب وردپرس مورد نظر رایگان است اما خارجی است و نوع فارسی آن وجود ندارد. با وجود اینکه قالب های رایگان و قالب های کرک شده که اصطلاحا نال شده (Nulled) نیز نامیده می شوند (این قالب ها در اصل پولی هستند اما توسط هکرها از حالت پولی خارج شده و قابل دانلود شده اند) به مقدار فراوان در اینترنت یافت می شود، اما توصیه می شود که قالب های از پیش آماده را حتما از فروشگاه های معتبر که شما را طرف حساب توسعه دهنده آن می کند خریداری کنید. این مورد نیز در مورد قالب وردپرس حرفه ای به طور کامل حل شده و توسعه دهنده آن به طور مستمر بر روی بهینه سازی و سئو فرندلی کردن آن کار می کند. تصور بصری در واقع کارت دعوت است که به خوانندگان وبلاگ شما یا بازدید کنندگان وب سایت شما تصورات کلی در مورد هدف و ابزار آن می دهد و همچنین می تواند علاقه خود را برای کسب اطلاعات بیشتر درگیر کند.

قالب وردپرس واکنش گرا یا همان قالب وردپرس ریسپانسیو (responsive) قالبی است که اندازه و چیدمان اجزای آن شناور است و با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف تغییر می کند تا کاربران صرف نظر از اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا صفحه نمایش متوسط و بزرگ داشته باشند مانند تبلت، لپتاپ و کامپیوترهای رومیزی، تجربه کاربری راحتی داشته باشند. خوب با یه دوره ای دیگه از وردپرس در خدمت شما هستیم طبق قولی که بهتون دادیم توی این دوره قراره آموزش طراحی قالب وردپرس رو داشته باشیم به صورت کامل و جامع، شما راحت میتونید یه قالب وردپرس طراحی کنید و یه درآمد قابل توجهی داشته باشید به راحتی و با سرعت بالا و حرفه ای بدون اینکه برید سراغ طراح های دیگه بیایید خودتون طبق سلیقه ای که دارید و اونی که توی ذهنتونه سایتتون رو طراحی کنید و لذت ببرید ما با این دوره اومدیم که یه راه خوب واسه طراح سایت شدن و همچنین درآمد داشتن از این راه رو نشونتون بدیم پس بیایید طراحی رو با طعم وردپرس تجربه کنیم.

بدون اینکه نیاز باشد یک خط کد بنویسید. برای توضیح بهتر قالب اختصاصی و مشخص شدن تفاوت آن با قالب آماده وردپرس، باید گفت که قالب اختصاصی محصولی است که به صورت صفر تا صد و با توجه به نیازهای یک شرکت یا کسب و کار طراحی و کد نویسی می شود. همانطور که میدانید با توجه به شرایط اخیر(کرونا) کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش میرود بعضی ها در سال گذشته برای کسب و کارشان وبسایت راه اندازی کردند و خیلی های دیگر هم در سال جاری مجبور به راه اندازی وب سایت هستند. خرید قالب وردپرس به صورت اختصاصی چه مزایایی دارد ؟ برای همین توصیه می شود که به سراغ خرید یک قالب وردپرس بروید و در عرض چند ساعت وب سایت خود را استارت بزنید. اغلب افرادی که به فکر راه اندازی یک وب سایت می افتند، اول از همه از خودشان می پرسند که اینکار به چه صورت باید انجام شود. از همین رو خرید قالب وردپرس به افرادی توصیه می شود که قصد ندارند خود را چندان درگیر جزییات کار و بخش فنی و کد نویسی آن کنند.

قالب وردپرس مانند پوسته ای از پیش تعریف شده می باشد که طراحی گرافیک خاصی داشته و بخش های مختلف وب سایت شما را دچار دگرگونی کرده و حتی می تواند امکان شخصی سازی های ساده و پیشرفته را نیز به کاربر خود می دهد. احتمالا شما یا اطرافیانتان برای یک بار هم که شده به فکر راه اندازی یک وب سایت شخصی یا سایتی که با کسب و کار و زمینه فعالیت شما مرتبط است افتاده اید. برخی از قالب ها را می توان جهانی تعریف کرد به این معنی که می توان آنها را برای انواع مختلف و انواع محتوا اقتباس کرد ، در حالی که برخی دیگر با هدف خاص تر مانند تجارت الکترونیکی ، وبلاگ نویسی شخصی ، ارائه مشاغل ، اوراق بهادار ، ارتباطات اجتماعی ، وبلاگ نویسی حرفه ای طراحی شده اند. در کنار آن طیف گسترده ای از پلاگین ها و افزونه های از پیش آماده را در اختیار خواهید داشت که اکثر آنها رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه های به مراتب کم تر از خود قالب وردپرس، در اختیارتان قرار داده می شود.

قالب های وردپرس رایگان از لحاظ امکان ایجاد تغییرات بزرگ دچار ضعف هستند و ضمن انعطاف پذیری نسبتا کم، معمولا برای نصب افزونه ها و پلاگین ها چندان بهینه سازی نشده اند و نمی توان در این مورد روی آنها حساب باز کرد. مهم ترین ویژگی به کار گیری و خرید قالب وردپرس، عدم نیاز کاربر به داشتن دانش و توانایی خاص جهت کار و یا ایجاد تغییر در آن است. در کنار امکان رشد، سرعت لودینگ بسیار بالا و ظاهری کاملا اختصاصی و منحصر به فرد که طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی به شما می دهد، اطمینان در نفوذ ناپذیری نیز از دیگر ویژگی های این نوع قالب ها به شمار می رود. تا به اینجا برای شما در مورد انتخاب مابین قالب وردپرس و یا طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی گفتیم که با توجه به فاکتور زمان و هزینه، شاید بهتر باشد که به سراغ انتخاب اول یعنی قالب از پیش آماده بروید. قالب وب سایت را بر اساس سئو طراحی کنید: همانطور که در بالا گفته شد ریسپانسیو بودن قالب سایت یکی از فاکتور های مهم بهینه سازی سایت است.

علاوه بر این ، این روش بسیار خوبی برای شروع افرادی است که می توانند خدمات و کالاهای خود را ارائه دهند اما واقعاً از هر نوع برنامه نویسی دور هستند. اگرچه وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که با اصول سئو همخوانی دارد، اما اگر این موضوع را در قالبی که طراحی می کنید نیز رعایت کنید، لازم نیست بعداً برای بهینه سازی آن مجدداً وقت بگذارید و هزینه صرف کنید. یادگیری این کدها آنچنان سخت نیست ، می توانید با تغییر دادن قالب های آماده شروع کنید ! برای یادگیری وردپرس دو راه دارید : از کلاس های آموزشی که به صورت حضوری برگزار می شود استفاده کنید و با پرداخت هزینه ی زیاد در مدت تعیین شده وردپرس را یاد بگیرید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما