گوشی 5G ارزان نوکیا X100 به طور رسمی معرفی شد – زومیت

[ad_1]

HMD Global اولین گوشی هوشمند سری X نوکیا خود را معرفی کرد که به طور انحصاری برای ایالات متحده ساخته شده و نوکیا X100 نام دارد. این دستگاه منحصراً از طریق اپراتورهای شبکه T-Mobile و Metro در دسترس خواهد بود.

طبق گفته Gizmoccina، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD+ با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. همچنین یک تراشه Snapdragon 480 5G در داخل این دستگاه وجود دارد Qualcomm استفاده می شود.

حالا بیایید به پیکربندی حافظه این دستگاه برویم. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد تا ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

نوکیا X100 5G

پنل پشتی X100 همچنین دارای یک دوربین چهار هسته ای است که نیازهای عکاسی شما را برآورده می کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک لنز ماوراء بنفش 5 مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی وجود دارد.

نوکیا X100 اندروید 11 را اجرا می کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که دستگاه چه زمانی آخرین به روز رسانی نرم افزاری را دریافت می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد دریافت آپدیت ها و وصله های امنیتی هنوز منتشر نشده است.

نوکیا X100 5G

این گوشی هوشمند دارای شبکه اینترنت نسل پنجم زیر 6 هرتز است اپراتور T-Mobile سازگار است. انرژی آن را یک باتری 4470 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می کند و این شرکت یک شارژر در جعبه آن تعبیه کرده است. باتری به کار رفته در این دستگاه تنها با یک بار شارژ، دو روز کاری را نوید می دهد. ویژگی‌های اضافی شامل Wi-Fi 5 (AC، 2×2 MIMO)، بلوتوث 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. AptX Adaptive و aptX Voice نیز برای هدست های بلوتوث و رادیو FM برای هدست های سیمی پشتیبانی می شوند.

نوکیا X100 5G

مقاله مرتبط:

نوکیا X100 از 19 نوامبر در ایالات متحده با قیمت 252 دلار در دسترس خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، این ابزار به طور انحصاری در دسترس مشتریان T-Mobile و Metro T-Mobile است نگهداری خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند مقرون به صرفه نوکیا X100 چیست؟

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما