گزارش: مدعی اصلی قهرمانی سری آ کدام تیم است؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بین میلان پیشتاز و آتالانتا در رده چهارم تنها چهار امتیاز وجود دارد و اینتر و ناپولی نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند، اما مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها کدام تیم است؟

دوره قهرمانی لیگ ایتالیا با حساسیت بالایی دنبال می شود. آتالانتا این هفته در ورزشگاه مارادونا ناپولی را شکست داد، میلان با دو گل سالرنیتانا را شکست داد و اینتر در ورزشگاه المپیکو با سه گل رم را شکست داد.

با این حال عوامل زیادی مانند مصدومیت، رقابت های اروپایی و مسابقات پیش رو می تواند بر روند قهرمانی تاثیر بگذارد.

مسابقات اروپایی

مدافع عنوان قهرمانی اینتر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، بنابراین بازی سه شنبه شب مقابل رئال مادرید، سرنوشت رهبران گروه D را مشخص می کند و اینتر باید در سانتیاگو برنابئو مقابل کارلو آنچلوتی جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند. برنده شدن

از سوی دیگر میلان باید در خانه لیورپول را شکست دهد و انتظار داشته باشد که پورتو و اتلتیکو مادرید به تساوی برسند تا این تیم از مرحله گروهی صعود کند.

آتالانتا چهارشنبه شب میزبان ویارئال است و تنها راه برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پیروزی در این بازی است.

ناپولی پنجشنبه شب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. آنها در صورت پیروزی در بازی و تساوی یا شکست اسپارتاک مقابل لژیا مسکو می توانند به مرحله بعد صعود کنند.

اما در صورت دوم شدن به مرحله یک شانزدهم صعود کرده و به مصاف یکی از تیم های سوم گروه های لیگ قهرمانان می روند. اگر ناپولی در رتبه سوم گروه خود قرار گیرد، به لیگ اروپا نیز خواهد رفت.

آسیب های ورزشی

ناپولی و میلان بیشترین مصدومیت را در این فصل داشته اند.

ویکتور اوسیمن، بهترین گلزن ناپولی به دلیل شکستگی استخوان گونه تا پایان ماه فوریه برای این تیم بازی نخواهد کرد. کالیدو کولیبالی با مصدومیت همسترینگ دست و پنجه نرم می کند و در ژانویه به این تیم بازخواهد گشت. جامبو انگیسا تا یکی دو هفته آینده نمی تواند همراه تیمش برود.

لورنزو اینسینیه و فابیان رویز بازی روز شنبه مقابل آتالانتا را از دست دادند اما بعید است که بتوانند برای مدت طولانی به میدان بروند.

سیمونه کجار به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تا پایان فصل نمی تواند برای میلان بازی کند. دیوید کالابریا، آنته ربیک و اولیویه ژیرو در پایان دسامبر به میادین باز خواهند گشت و سامو کاستاخو ممکن است در ژانویه به میلان بازگردد.

خواکین کوریا از اینتر در دیدار مقابل رم دچار مصدومیت عضلانی شد و مشخص نیست چه زمانی به میادین بازخواهد گشت. متئو دارمیان و آندره آ رانوشیا نیز می توانند در چند هفته آینده دوباره برای این تیم بازی کنند.

روبین گونزالس و متئو لواتو نیز مصدومان آتالانتا هستند. قرار بود گونزالس در چند روز آینده به تمرینات بازگردد، اما مصدومیت جدید در تمرین باعث شد تا اوایل سال 2022 همراه تیمش نرود.

جلسات آتی

فقط سه بازی از نیم فصل اول آ تکلیف قهرمانان در ادامه فصل و نیم فصل اول خیلی زود مشخص می شود.

میلان

اودینزه (دور از خانه)

ناپل (خانه)

آمپول (در فضای باز)

اینتر

کالیاری (خانه)

سالرنیتانا (دور از خانه)

تورین (خانه)

ناپولی

امپولی (خانه)

میلان (خارج از خانه)

اسپیتزیا (خانه)

آتلانتا

هلاس ورونا (دور از خانه)

رم (خانه)

جنوا (در فضای باز)

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما