کابین هوای عمودی هیوندای سوپرنال – زومیتا نام دارد

[ad_1]

سوپرنال نامی است که هیوندای برای کابین هوای عمودی خود انتخاب کرده است و در لاتین این کلمه به معنای کیفیت بهشتی یا بی نظیر است. انتظار می رود این هواپیمای الکتریکی در سال 2028 (1407) به فضا پرتاب شود. به گفته هیوندای، سوپرنال فقط یک هواپیمای الکتریکی نیست. چشم انداز گروه هیوندای ساخت اکوسیستمی برای حمل و نقل است که با کمک اپلیکیشنی برای هماهنگی و رزرو تاکسی قابل استفاده باشد.

به گزارش نیوزاطلس، این اکوسیستم می تواند شامل اسکوترهای برقی، تاکسی های هوایی عمودی یا خودروهای سواری باشد. هیوندای قصد دارد پس از ساخت هر قطعه، تک تک قطعات را با نرم افزار هوشمند متصل کند.

اکوسیستم هواوی می تواند مانع توسعه خودروهای خودران شود. زیرا در این اکوسیستم مالکیت خودرو معنایی ندارد و خودرو تنها وسیله خدمت است.

eso2

دفتر فوق سالانه ایالات متحده ترافیک در واشنگتن دی سی و در سراسر کالیفرنیا مستقر است و شرکت در حال حاضر بر عملیات قانونی و سیاسی ترافیک هوایی در ایالات متحده متمرکز است. فرآیند صدور گواهینامه برای تاکسی های برقی جدید در سال 2024 (1403) آغاز خواهد شد. شرکت های پیشرفته ای مانند Joby Aviation در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این سرویس هستند.

اگرچه هواپیماهای الکتریکی سوپرنال تا سال 2028 (1407) نمی توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، اما به نظر می رسد فناوری های کاملاً جدید به کار رفته در محصولات سوپرنال ارزش صبر کردن را دارند.

مقاله مرتبط:

یکی از عواملی که روند تولید انبوه تاکسی های هوایی سوپرنال را به تاخیر انداخت، اجرای این سرویس مستقل از راننده است. سوپرنال قصد دارد از روز اول تاکسی های هوایی خود را بدون راننده به طور خودکار راه اندازی کند.

عامل دیگر ممکن است زمان عملکرد سیستم های پیل سوختی هیدروژنی باشد. پیل سوختی هیدروژنی تبدیل کننده انرژی شیمیایی با راندمان بالا به انرژی الکتریکی است.

کره جنوبی و ژاپن نسبت به ایجاد اقتصاد مبتنی بر این مبدل بسیار خوش بین هستند و سوپرنال قصد دارد از متخصصان نیروگاه هیدروژنی HTWO برای استفاده از این سیستم ها استفاده کند.

سوپرنال قصد دارد از شهرت هیوندای نهایت استفاده را ببرد. این شرکت همچنین با Boston Dynamics همکاری می کند تا تمام جنبه های زنجیره تامین و عملیات خود را بهبود بخشد و هدف آن ایجاد پروازهای عمودی بی سابقه برای صنعت هوافضا است.

ویدیوی معرفی Superanal را در زیر مشاهده کنید:


نظر شما در مورد تاکسی هوایی عمودی سوپرنال چیست؟ آیا مالکیت خودرو واقعاً در آینده مهم خواهد بود؟

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما