چگونه می توان نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر اندازه داد؟ – ومیت

[ad_1]

از اکتبر 2021 ، شما نمی توانید اندازه نوار وظیفه را با استفاده از تنظیمات ویندوز 11 خود تغییر دهید. خوشبختانه ما هک رجیستری را کشف کرده ایم که می تواند نوار وظیفه را بزرگتر یا کوچکتر کند. در این مقاله مراحل لازم برای انجام این کار را به صورت گام به گام به شما گفته ایم.

Howtogeek گزارش می دهد ، برای تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 خود ، می توانید فایل zip دستی Registry Windows یا Howtogeek را به صورت دستی ویرایش کنید فقط با یک کلیک به همه تنظیمات لازم در سیستم خود دسترسی پیدا کرده و اعمال کنید. با استفاده از این فایل ، می توانید سه اندازه مختلف نوار وظیفه را به سادگی با کلیک روی رایانه و راه اندازی مجدد امتحان کنید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است و استفاده نادرست از آن می تواند سیستم شما را ناپایدار یا حتی غیر قابل کار کند. با این حال ، این یک هک ساده است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، مشکلی وجود ندارد. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، نحوه استفاده از آن را قبل از شروع مطالعه کنید. ما همچنین توصیه می کنیم که قبل از هرگونه تغییر از رجیستری و رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه

برای شروع تغییر اندازه نوار وظیفه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. روی دکمه شروع کلیک کنید ، regedit تایپ کنید و بعد از ظاهر شدن نماد ، Registry Editor را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

هنگامی که نرم افزار Registry Editor باز می شود ، از نوار کناری برای رفتن به مسیر زیر استفاده کنید یا آن را در نوار آدرس نزدیک بالای پنجره بچسبانید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced

وقتی وارد پنجره می شوید ، بر روی Advanced در نوار کناری راست کلیک کرده و New> DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

یک ورودی رجیستری جدید به لیست سمت راست پنجره ویرایشگر رجیستری اضافه می شود. نام نوار وظیفه را تایپ یا جایگذاری کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

روی نوار وظیفه دوبار کلیک کنید ؛ زیرا با این کار یک پنجره ویرایش ایجاد می شود ظاهر شدن. در قسمتی از داده های ارزشی ، یک عدد 0 یا 1 یا 2 وارد کنید. این عدد مربوط به اندازه نوار وظیفه است: “0” به معنی کوچکترین و “1” به معنی متوسط ​​است. (به طور پیش فرض) و “2” به معنی بزرگترین است. پس از اتمام کار ، روی تأیید ضربه بزنید کلیک.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

در مرحله بعد ، ویرایشگر رجیستری را ببندید و رایانه خود را راه اندازی مجدد کنید. پس از این ، هنگام ورود به سیستم ، خواهید دید که نوار وظیفه ویندوز 11 شما تغییر کرده است.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

اگر بعد از این از نتیجه راضی نیستید و نظر خود را تغییر دادید ، دوباره از این مسیر بروید و آن را ویرایش کنید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced TaskbarSi

کافی است هر شماره ای را مانند قبل وارد کنید و سپس سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید. برای بازگشت به اندازه پیش فرض ، “1” را برای مقدار TaskBarC وارد کنید. البته می توانید از فایل های رجیستری زیر نیز استفاده کنید.

رجیستری را هک کرده و نوار وظیفه را با یک کلیک تغییر دهید

اگر نمی خواهید رجیستری را به صورت دستی ویرایش کنید ، می توانید فایل های رجیستری را هک کنید دانلود. در پوشه ZIP ، سه فایل خواهید یافت که پس از راه اندازی مجدد ، نوار وظیفه ویندوز 11 شما تغییر اندازه می دهد.

فایل هک اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را بارگیری کنید

مقالات مرتبط:

پس از بارگیری فایل ، آن را از حالت فشرده در محل مورد نظر خارج کنید. پس از این ، سه فایل در پیش رو دارید:

  • win11_taskbar_small.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را کوچکتر از حالت پیش فرض می کند.
  • win11_taskbar_medium.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را به اندازه متوسط ​​پیش فرض تغییر می دهد.
  • win11_taskbar_large.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را بزرگتر از حالت پیش فرض می کند.

به طور کلی نباید به پرونده های ثبت شده در اینترنت متکی باشید. اما این فایلها از سایت Howtogeek هستند تهیه و تولید می شود. در صورت تمایل ، می توانید از محتوای آنها با استفاده از استفاده کنید دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل REG راست کلیک کرده و Show more options را انتخاب کنید را انتخاب کرده و سپس ضربه بزنید ویرایش کنید کلیک. پس از آماده سازی اولیه ، روی پرونده مورد نظر خود (با توجه به اندازه نوار وظیفه) دوبار کلیک کنید. با انجام این کار ، هشداری را مشاهده خواهید کرد که افزودن اطلاعات به رجیستری می تواند به طور بالقوه به سیستم شما آسیب برساند. برای ادامه ، روی Yes کلیک کنید کلیک.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

در مرحله بعد ، پنجره دیگری را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد تغییرات در رجیستری انجام شده است. روی OK کلیک کنید کلیک. کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از اتمام این مراحل ، هنگام ورود مجدد ، نوار وظیفه شما اندازه ای است که با فایل رجیستری اجرایی مطابقت دارد. اگر می خواهید نوار وظیفه شما به حالت عادی برگردد (پیش فرض) ، win11_taskbar_medium.reg را بررسی کنید کامپیوتر خود را اجرا کرده و سپس راه اندازی مجدد کنید. امیدواریم این آموزش Zomit برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد تغییرات مایکروسافت در ویندوز 11 چیست؟

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما