چگونه خرید کارتن خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

چاپ و بسته بندی خرید آنلاین یک سری مزایا و برتری هایی دارد که سبب شده تا افراد بسیاری ترجیح دهند تا کارتن های خودشان را به صورت آنلاین تهیه کنند در ادامه این موارد را به شما می گوییم. فراموش نکنید که یک بستهبندی خوب و با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش دارد. همچنین برای مسیرهای کوتاه بسیار مناسب و به صرفه است. برای اطلاع از قیمت و خرید کارتن پستی ارزان با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات بسته بندی و وارد نمودن آدرس دقیق خود، طی نهایت سه روز کاری بسته پستی را درب منزل دریافت نمایید. معمولا کارتنهای پستی برای دفاتر پیشخوان دولت، فروشگاههای اینترنتی مختلف و شرکتهای گوناگون کاربرد زیادی دارند.

خرید کارتن با چاپ سفارشی

انتخاب مناسب نوع بسته بندی میتواند عاملی برای تشویق خرید کالا و بازاریابی بهتر آن باشد. از این نوع کارتن در ساخت کارتن لمینتی و کارتن دایکاتی استفاده می شود که می توان در صنایعی مانند کارتن بسته بندی صادراتی، کارتن صنایع غذایی، کارتن دارویی، جعبه کفش، تولید کارتن بدون چاپ و غیره از آن بهره برد.

از پلاستیک دارای حباب بزرگتر برای وسایل سنگین تر مانند یک آینه بزرگ قاب دار یا CPU استفاده می کنید. عوامل مختلفی مانند رنگ سفید یا قهوه ای، 3 لایه یا 5 لایه بودن، نوع چاپ، ابعاد کارتن، تعداد تیراژ تولیدی در قیمت کارتن پستی موثر هستند. با توجه به این موضوع مصرفکننده بهتر است قبل از خرید اطلاعات لازم را در خصوص کارتن پستی بدست آورد. صنعت چاپ امروزه دارای پیشرفت های زیادی بوده است و این امکان را به شما می دهد تا هر طرح و نوشته ای را روی جعبه خود قرار دهید همانگونه که می دانید بسته بندی یک معرفی محصول می باشد که شما می توانید از آن برای معرفی برند خود نیز استفاده نمایید به عبارت دیگر می توان گفت بسته بندی یک فرصت مناسب برای بازاریابی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا معرفی کالای خود را انجام دهید پس در نتیجه تا جایی که می توانید برای این قسمت از کارتن صادراتی حساسیت به خرج دهید و تمامی اطلاعاتی که می تواند به بازارابی شما کمک کند را روی جعبه و کارتن بیاورید.

برای انتخاب کارتن پستی موردنظر باید حتما توجه داشته باشید ابعاد آن به سایز محصولتان هماهنگ باشد. با توجه به محصولات مختلف ارسالی، ابعاد کارتنهای پستی نیز گوناگون هستند. شرکتهای تولیدکنندة روغن موتور معمولاً در بستهبندی اولیه خود از کارتنهای تاشو با جعبه لمینت بسته بندی روغن موتور برای توزیع و عرضة روغن موتور خود بهره میگیرند. بهره گیری از مواد اولیه مرغوب در ساخت این دستگاه موجب افزایش توان آن شده است. تولید کارتن بسته بندی پسته هم توسط بیشتر کارخانه ها انجام میشود؛ اما بعضی از شرکت ها با دستگاه های کمی که دارند تصمیم به اینکار گرفته اند. این فرآیند نسبت به خمیر کاغذ کرافت بازده بالاتری دارد (میزان ورودی بیشتر به صورت تخته یا ورق بر حسب وزن خارج می شود)، اما این روش الیاف ضعیف تری تولید می کند. همچنین در تولید برخی از کارتنها از ترکیباتی استفاده شده است که هزینه نهایی آن را مناسبتر خواهد کرد اما توجه داشته باشید با صرف هزینه بیشتر میتوانید کارتنهایی را خریداری کنید که ترکیبات با کیفیتتری دارند.

کارتن با چاپ سفارشی

خوشبختانه در ایران افراد خلاق و شرکت های طراحی زیادی وجود دارند که با کمترین هزینه می توانند بسته بندی شما را به مرحله طراحی و چاپ نهایی اورده و آن را تولید کنند. در نتیجه به صورت کلی نمیتوان عدد مشخصی را برای قیمت انواع جعبه خرما در نظر گرفت، زیرا با توجه به تصمیم نهایی شما و شرایط بستهبندی و…

محلی برای نصب برچسب قیمت روی آن در نظر گرفته شده باشد. بسته بندی صادرات زعفران به دلیل اینکه ایران قطب صادران آن است، بسیار مهم شده و باعث شده که افراد و شرکت های زیادی به سمت طرح های صادراتی علاقه مند شوند. بسته بندی صادراتی زعفران در کیفیت، عملکرد، ارگونومی، شکل ظاهری، گرافیک و بسته بندی محصولات باید جز بهترین و باکیفیت ترین ظروف بسته بندی زعفران نیز باشد، زیرا نقش مهمی در جلب رضایت مصرفکنندگان و بازاریابی محصول ایفا می کند و از همین رو، طراحی و بستهبندی دارای جایگاه مهمی در بازاریابی و توسعه بازار محصولات خصوصاً در بازارهای بینالمللی است. شناخت کالاها در برآورده شدن نیازها از لحاظ اندازه، شکل و نوع بسته بندی اولویت مربوط به خود را دارد. بسته های مقوایی به لحاظ داشتن نوع ساختار ساختمانی مواد اولیه، توانایی این را دارند که به راحتی به شکل و حالات مختلف تبدیل و بکار گرفته شوند.

ده نکته برای شروع ساختن یک بسته بندی صادراتی که همیشه می‌خواستید

ارزان ترین و پر قدمت ترین ظروف بسته بندی زعفران، پاکت های مقوایی هستند که تمامی شرکت ها برای شروع کارشان و همچنین بسیاری از همکاران از این نوع بسته بندی صادراتی زعفران استفاده می کنند.پاکت های بسته بندی دارای چهار سایز می باشد و توسط واحد تولیدی ما هر نام و برندی بر روی این نوع پاکت ها با تعداد تیراژ مشخصی چاپ می شود. این مدل جعبه بیشتر برای محصولاتی با وزنی بالا استفاده می شود که هنگام حمل و نقل آسیبی نبیند. معمولا افرادی که قصد صادرات را به صورت اصولی دارند، ابتدا با جستجو و تحقیق تمام اطلاعات مورد نظر از بازار هدف را جمع آوری کرده و با استاندارهای بازار هدف اقدام به حذف و نگهداری اطلاعاتی که مناسب است بر روی جعبه ها می کنند. داشتن کاتالوگ و راهنما برای اطلاع رسانی در مورد نحوه استفاده از محصول و شیوه نگهداری آن.

خرید کارتن بدون چاپ ارزان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد چاپ جعبه بسته بندی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما