چرا به دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشیم؟

رفته بودم ی اتاق خیلی کوچیک و محقرانه از یک انبار رو از یکی از اشناهام گرفته بودم و ۸ صبح میرفتم اونجا و ساعت ۱۱ شب برمیگشتم خونه. یکی از مهمترین وظایف مشاور تحصیلی کنکور پیگیری مستمر و روزانه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموز است. از طرفی مشاورین رتبه برتر گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به طور جدی پیگیر داوطلب های ثبت نام شده می باشند و وقت زیادی بابت برنامه ریزی درسی، مشاوره و پیگیری های منظم برای هر دانش آموز اختصاص می دهند، لذا در صورتی که انصراف شما از ادامه مشاوره به دلایلی غیر از نارضایتی از عملکرد مشاور باشد (به عنوان مثال دلایل شخصی و خانوادگی شما، مشکلات مالی، تغییر رشته، مهاجرت، منصرف شدن از شرکت در کنکور، تغییر مسیر زندگی، پیدا کردن یک مشاور دیگر و سایر دلایلی که مشاور ما نقشی در آنها ندارد) با توجه به اینکه ظرفیت مشاور تکمیل شده و یا فرصت دریافت خدمات از سایر متقاضیان سلب گردیده، بازگشت هزینه شما به این دلایل امکان پذیر نیست و صرفا می توانید مدت باقی مانده از مشاوره و برنامه ریزی را برای بعدا رزرو نگه دارید. اینکه یک مشاور بعد از برنامه ریزی، معرفی منابع آزمون، تهیه کتب و جزوات قوی پیگیری مستمر از دانش آموز خود داشته باشد حائز اهمیت زیادی است.

دانستن ویژگی های یک مشاور خوب به دانش آموزان در انتخاب بهترین مشاوره تحصیلی کمک زیادی می کند. و روز کنکور خداوند کمکم کرد وادبیات ۸۲درصدعربی۷۲درصددینی۸۴درص دزبان۲۱درصدریاضی۴۵درصدزیس ت۸۴درصدفیزیک۴۵درصدوشیمی۴۱ درصد رو بدست اوردم؛عصرکنکور فهمیدم که امسال جواب گرفتم؛ وروز اعلام نتایج وقتی کارنامم رو توسایت دیدم احساس کردم دارم اشتباه میخونم رتبم رو و نمیتونستم باور کنم.رتبه ۱۰۲۷منطقه۲و۹۹۶زیرگروه یک. ولی من هرروز شاد تر از دیروز به تلاشم ادامه میدادم و حتی یک ذره احساس تنفرنداشتم نسبت به کنکور و به سخت شدن سوال ها تواین سال ها و به کتاب ها .و هر کتاب رو با حرص و طمع برای یادگیری مطلب جدید؛باز میکردم میخوندم .

استفاده از الگوهای ثابت، روش های شهودی و همینطور ماشین های حل سوال باعث شده است تا امکان حذف فرمول ها فراهم آورده شود و حل سوالات کیفیت و سرعت بیشتری پیدا کند. ترس از تراز رواز خودم دور کردم و با وجود تراز های کم شرکت ازمون رو ادامه دادم.با وجود اینکه از تراز ۷۱۰۰فروردین رسیدم به تراز۵۹۰۰تو اردیبهشت وکاهش شدید ساعت مطالعه در این ماه اما راه رو ادامه دادم و ازمون روتا اخریش شرکت کردم؛روی تنظیم وقتم تو ازمون کارکردم و زیست رو از یک ساعت و پنج دقیقه ۵۰سوال رسوندم به ۵۰دقیقه ۵۰سوال تو اخرین ازمون کانون؛وتنظیم وقت عمومی ها وسرانجام اجرای تنظیم وقت درسرجلسه کنکور ۹۶؛استفاده از مطالب سایت مثلا استفاده از قسمت هایی که سوال های اشتباه جواب داده ام را در صفحه شخصی مشخص کرده بود ویا استفاده از سوالات دام دار و استفاده از جزوه های جمع بندی ازسایت کانون ؛استفاده از دفتربرنامه ریزی؛پیگیری قسمت قهرمانان پیشرفت از مجله ازمون و مصاحبه های ویژه اون که بهم انگیزه فوق العاده ای میداد. این نکته را در نظر داشته باشید که روشی مناسب حل تست است که با آن بتوان به تمام تست های آن درس پاسخ داد، نه اینکه فقط مختص تعداد خاصی سوال و مبحث باشد.

دیجی کنکور دارای تعداد زیادی دانش آموز رتبه برتر در سالهای قبل است. از آنجائیکه منابع آزمون و کتب کمک آموزشی از اهمیت زیادی برخوردارند، مشاور خوب به معرفی بهترین منابع آزمون برای هر یک از دروس می پردازد. در ابتدای معرفی بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی، به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور می پردازیم. بسیاری از داوطلبان کنکور و گاها اولیای دانش آموزانی که در جستجوی بهترین مشاور کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، زبان یا سایر رشته ها هستند و به تیم مشاوره ما مراجعه می کنند، از ما می خواهند که به عنوان مثال ده مشاور برتر کنکور در گروه مشاوران ۱۰۰ را به ایشان معرفی نماییم. درهرحال با مرور جزوه ها تونستم خیلی از مطالبی را که سال قبل خونده بودم رو مرورکنم.تجربی ۹۳ رتبه ام شد۷۷۷۲ منطقه ۲ وحدود ۱۵ هزار کشوری و طبیعتا به قبولی پزشکی نرسیدم،از نظر بقیه پیشرفت چشمگیری نسبت به رتبه سال ۹۲ داشتم اما از نظر خودم من سال ۹۲ هم در همین حد بودم و شرایط اشتباه ماه اخر و مرورنداشتن باعث شد ۲۰۹۹۲ بشم. تا اخر اسفند پیشرفت نسبتا خوبی توی مباحث داشتم اما ترازم همون ۵۸۰۰بود.عید سال ۹۳ خانوادم رفتن مسافرت ومن نرفتم،اما متاسفانه توی تمام مدت عید درس نخوندم و تراز ۷فروردینم خیلی پایین شد.

؛این باعث شد تمرکز نداشتم روی سوال ها تا جایی که خیلی از سوال هایی که واقعا بلد بودم رو نتونستم درک کنم ،بعد از اومدن کارنامه متوجه شدم که پاسخ یکسری از سوال هارو هم وارد پاسخ برگ نکردم حال اینکه به جواب صحیح رسیده بودم.و دوم اینکه سختی ناگهانی کنکور ۹۴؛ که انقدر پیچیده طرح شد که میانگین درصد کل داوطلب ها پایین اومد. آمارها و بازخوردهای دانش آموزان کنکوری این گونه نشان می دهد که استاد عبدالرضا منتظری محبوبترین مدرس در درس ریاضی است و روش ها و تدریس های وی برای پاسخگویی به سوالات کنکور مناسب و کارآمد هستند؛ عبدالرضا منتظری از روش های چند روش و الگو را برای پاسخگویی به سوالات استفاده می کند و بر روی آنها تمرکز و تمرین می کند تا بتواند آنها را ملکه ذهن دانش آموزان سازد.

ما جهت راهنمایی شما برای پاسخ به سوالات بالا به سراغ برترین اساتید کنکور ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد رفتیم و با مصاحبه با بهترین اساتید کنکور ایران تلاش نمودیم یک راهنمای جامع برای کسانی که می خواهند شغل تدریس خصوصی را آغاز کنند تدارک ببینیم پس با ما همراه باشید… از طرفی هزینه مشاوره و برنامه ریزی قسط بندی شده و ماه به ماه دریافت می گردد تا در صورت بروز مشکلات شخصی ناخواسته برای شما، اختیار تمدید مشاوره یا انصرف از مشاوره در ماه های بعدی را داشته باشید. احتمالا از دانش آموزانی که کنکور را پشت سر گذاشته اند شنیده اید که آنها از ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شده اند ازجمله برنامه ریزی, بهترین مشاور کنکور شیراز نی نی سایت تست زنی,پیدا کردن منابع مناسب برای دروس مختلف و حتی از لحاظ روحی مشکل پیدا کرده و بسیار خسته شده اند. بنابراین در این مبحث ابتدا به بررسی وظایف بهترین مشاور تحصیلی می پردازیم.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما