پاسخ سؤالات دریافت شده

شما می توانید فلوکستین را در هر زمانی که خواستید مصرف کنید، به شرطی که هر روز در همان زمان مشخص آن را استفاده کنید. در صورتی که از داروهای ضدافسردگی دیگری استفاده می کنید ، در زمان تجویز کپسول فلوکستین به پزشک خود اطلاع دهید . این حالت معمولا بعد از چند روز از بین می رود. با اینکه مقدار زیادی از فعالیت ماده رادیو اکتیو ظرف مدت چند روز از بدن خارج می شود، اثرات آن روی غده تیروئید ممکن است ظرف یک تا سه ماه طول بکشد. همچنین، اسید لینولئیک کونژوگه ممکن است احساس گرسنگی را کاهش دهد، اما مشخص نیست که آیا این منجر به کاهش مصرف غذا می شود. گاهی اوقات می توان آن را برای کاهش علائم سندرم روده تحریک پذیر همراه با کلیدینیم بروماید به عنوان یک دارو با دوز ثابت تجویز کرد. قبل از استفاده از این دارو سابقه پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید بخصوص اگر سابقه اختلال افسردگی دوقطبی یا مانیک در خود یا خانواده، سابقه اقدام به خودکشی در خود یا خانواده، مشکلات کبد، کلیوی، دیابت، کمبود سدیم در خون (به دلیل مصرف دیورتیک ها)، کم آبی شدید، تشنج، زخم روده یا معده، سابقه ابتلا به گلوکوم (نوع زاویه بسته) در خود یا خانواده و مصرف مواد مخدر داشته اید.

قرص فلوکستین 20

سپس بسته به نوع مشکل و تشخیص، توصیهها قابل ارائه خواهد بود. تزریق این داروها بسته به مورد، هر یک تا چند هفته به شکل عضلانی انجام میشود. استفاده از این داروها میتواند عوارض بسیاری همچون خواب آلودگی، خستگی و.. ۹- این دارو ممکن است باعث بروز خواب آلودگی، اختلال فکر و یا ضعف کنترل عضلانی گردد. رویاهای نامعمول، انزال غیر طبیعی و دیگر عوارض جنسی، اضطراب، خشکی دهان، علائم شبه سرماخوردگی، بی خوابی، لرزش، حالت تهوع، عصبانیت، تعریق، خواب آلودگی، عوارض پوستی از عوارض داروی فلوکستین است. اگر دوز مصرفی داروی فلوکسیتین را فراموش کردید در اولین زمان ممکن آن را مصرف کنید اما اگر نزدیک به مصرف دوز بعدی به یاد آوردید که دارو را مصرف نکردهاید نیازی به مصرف دو برابر داروی فلوکستین نیست؛ فقط دوز مقرر را مصرف کنید.روش نگهداری صحیح قرص فوکستین چیست؟ ازاینرو شاید پزشک معالجتان دُز دارو را کم کند یا صلاح ببینید که مدت کمتری از این دارو مصرف کنید. به علاوه، نگرانیهای مستمر از وضعیت بدنی و افکار مزاحم و مکرر مربوطه، در صورتی که واقعیتسنجی فرد مختل نشده باشد، اختلالات وسواس و شبه جسمی را مطرح مینماید.

قرص فلوکستین ۲۰

• از مصرف خودسرانه این دارو برای درمان چاقی، افزایش نشاط، اختلالات خواب یا بهبود عملکرد جنسی پرهیز کنید. این دارو را در دمای اتاق به دور از حرارت و رطوبت نگهداری کنید. این امر بدان معناست که برای افزایش سطح فلوکستین در بدن حدود یک هفته زمان نیاز است.زیرا بعد از چند هفته بدن با این دارو سازگار شده و به آن عادت می نماید. مطالعات جدید نشان می دهد شیر باعث کاهش جذب این دارو می شود. غده تیروئید تحت تحریک مداوم ناشی از اتو آنتی بادیهای خونی مخالف گیرنده TRH قرار می گیرد که به واسطه افزایش تولید هورمونهای تیروئیدی، ترشح TSH هیپوفیزی نیز سرکوب می شود. کم کاری تیروئید یک اختلال است و زمانی رخ میدهد که غده تیروئید ضعیف شده باشد و توان تولید مقدار کافی از هورمون های تیروئیدی را نداشته باشد . دوز اولیه: ۲۰ میلی گرم خوراکی یکبار در روز صبح ، در صورت عدم بهبود بالینی کافی پس از چند هفته افزایش می یابد. به موازات اینکه غده تیروئید تان بتواند مقادیر متناسب از هورمونهای تیروئیدی را آزاد کند عملکرد سیستم بدنتان روال طبیعی و مطلوب می یابد ولی برخی مواقع تیروئید هورمونهای کافی را تولید نمی کند که سبب اختلال در تعادل واکنشهای شیمیایی بدنتان می گردد که این حالت تحت عنوان کم کاری تیروئید شناخته می شود.

عوارض فلوکستین ۲۰

در برخی از انواع دیابت پس از مدتیبدن بیار نسبت به دارو های تجویز شده مقاومت پیدا می کند. از آنجا که این دارو میتواند در جذب ویتامین های خاص (ویتامین های محلول در چربی از جمله A ، D ، E ، K) تداخل ایجاد کند ، مکمل مولتی ویتامین روزانه حاوی این مواد مغذی توصیه می شود. گلوکومانان یک فیبر غذایی طبیعی و محلول در آب است که از ریشه یام فیل استخراج می شود و به آن کنیاک نیز می گویند. متوفورمین به عنوان یک داروی بیگونید شناخته شده که باعث افزایش حساسیت سلول های بدن نسبت به هورمون انسولین می شود. مصرف این دارو برای افراد سالخورده ممکن است باعث افزایش حساسیت بیشتری نسبت به دیگران شود.عوارضی مانند خونریزی و QT طولانی و پایین امدن سطح سدیم خون به خصوص اگر داروهای مدر استفاده می کنند. افرادی که قبلا سابقه ی مصرف این دارو را داشته و بدن آن ها نسبت به این دارو حساسیت نشان داده است فقط باید با پزشک مشورت کرده و طبق دستور او دارو را مصرف کرده یا داروی دیگری را جایگزین کند. با همه این حرفها هنوز قانع نشدهام و ته دلم راضی نمیشوم که دارو بخورم.

اما افزایش خطر ابتلا به سرگیجه، خوابآلودگی، خستگی، بیخوابی و تهوع را پس از درمان با فلوکستین نشان میدهند.در مورد استفاده از فلوکستین برای لاغری از پزشکان تغذیه در دکترتو مشاوره بگیرید.برای درمان انزال زودرس فلوکستین بخورم؟ فلوکستین (Fluoxetine) داروی ضد افسردگی است و با افزایش مقدار سروتونین در مغز کار میکند.قرص فلوکستین برای درمان افسردگی ،اختلال وسواس ،استرس،قاعدگی و در بعضی موارد برای چاقی و لاغری مورد استفاده قرار میگیرد. محققان می گویند، این بیماران ممکن است از فواید استفاده از داروی پروزاک بهره ببرند. قرص برای تیروئیدآیا در کنار مصرف این دارو می توانم از مشروبات الکلی استفاده کنم؟ بعدها یک شرکت داروسازی به نام الی لیلی با هدف تغییر میزان سروتونین در مغز، اقدام به تولید دارو کرد و در نهایت در سال 1974 دانشمندان اظهار کردند داروی فلوکستین ترکیبی است که مانع از حذف سروتونین از سیناپسها میشود و میتواند برای درمان افسردگی موثر واقع شود. دکتر رنجبر معتقد است: «اگرچه فلوکستین یا همان پروزاک با مهار جذب سروتونین، باعث افزایش میزان این ماده در بدن می شود اما سبب عارضه ای به نام سندروم سروتونین نمی شود. به بیان دیگر از هر ۵ نفر ۱ نفر با بیوپسی نامشخص به سرطان مبتلا می شود.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما