ور ولانیمدت در ا ناخوشایند ر سر استخوانهای دن انوردان میورد – ومیت

[ad_1]

سایت نس نیوز ارش می دهد انوردان در ماموریتای ماه ا ولانیر، ا لیل دید موان مشاجه. مان لیل استخوان در ماموریتای اینچنینی معادل دو دهه رشد snap است. دانشمند میویند سالور در مین و رارگیری درمعرض رانش دودا نیمی از استخوان ازدستر رازی رازی را

ل لدانش آموز لگری انادا میوید: آنحال، در رایطی رانش وجود ندارد، استخوانهای دن استحکام را از دست میدهند. لی ل و ماکارانش روی آنورد این انوردان ن ا ماه در ا ور بود.

اعضای م ا از روش رشنگاری استفاده از HR-pQCT در ماس مرون دانش رهری از این روش ساختار استخوان در ساق ا و استخوان اند رین در ساعد را وان نان اویر مدنظر ود را در ارمان مختلف سپس، از این اویر دقیق رای محاسبه استحکام و راکم استخوان استفاده می کنند.

بررسی‌ها نشان داد فضایی که کمتر از ۶ ماه در فضا وجود داشت، پس از یک سال قرار گرفتن درمعرض زمین، استحکام استخوان خود را در دوران پیش از انجام مأموریت فضایی را بازیابی می‌کنند. انحال، رای مدتمانی ولانیر در ا وند ا لیل دائمی استخوان درشتنی ود مود. این میزان لیل استخوان معادل دهه افزایش snap ود. منین، استخوان اند رین در ساعد این افراد ریباً اصلاً لیل نرفت. لی ل میوید احتمالاً دلیل این است استخوانند رین وزنی روی ود مل نمیند.

استیون ویددیگر ا دانش دانشگاه لگری اندا، میوید افزا مرینات او می‌گوید برخی از ساختارها مثل میله و ستون با همکاری باعث ایجاد استحکام استخوان می‌شوند و وقتی به فضا سفر می‌کنیم و درمعرض گرانش نیستیم، این ساختارها را از دست می‌دهیم. وقتی این افتای میکروسکوپی ا نام ورتیغه (ترابکولا) اما میوان افتان را ویت رد مچنان از ن نرفتهاند.

HR-pQCT

استفاده از روش تصویربرداری HR-pQCT به پژوهشگران امکان ریزبافت استخوان فضایی را با دقت بسیار زیاد بررسی می‌کند. این سطح از ات میوان رات راکم و استحکام استخوان را رملا ند.

دانش ا ررسی وضعیت انوردان متوجه می شوند امت استخوانی اقیمانده س از افزایش مین افزایش دا رده لارنس ویکوفیزیولوژی دانشگاه سنت‌آتین فرانسه می‌گوید: «می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در مأموریت‌های فضایی بیشتر تحلیل‌تر استخوان‌ها بروند و احتمالاً استخوان‌های ازدست‌رفته مشکل بزرگ‌تری خواهند داشت، بسازند.»

مقاله های مرتبط:

این موضوع سیار نگراننده نظر میرسد؛ وص ا درنظرگرفتن این سازمانهای ایی مام وان در لاشاند ا در ندهای نهسچندان در ر.

ارشناسان مویند سفر ایی مثل مریخ داقل دو سال

لارنس ویکو ن میوید انسهای لازم است سایر وامل رگذار ر سلامت استخوان نر

ل و وید و سایر پژوهشگران ند اطلاعات ری دست دا نند نان اعضای روژهای ناسا ستند اثرهای سال ور در را روی آنورد ررسی ند. وید میوید: «واقعاً امیدواریم رایند لیل استخوان س از مدتی کوتاه ود.»

نتایج این مطالعه در گزارش های علمی منتشر ده است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما