واکنش گواردیولا به وضعیت وخیم آلمان

[ad_1]

به گزارش “سی ورز”، پس از قطعی شدن صعود شاگردان پپ گواردیولا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی فردا شب به مصاف لایپزیگ می رود و این دیدار برای آنها حکم رسمی است. از سوی دیگر لایپزیگ برای صعود به لیگ اروپا به برد مقابل منچسترسیتی نیاز دارد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لایپزیگ گفتهمه بچه‌هایی که فردا بازی می‌کنند می‌خواهند برنده شوند و ما به لیگ قهرمانان اروپا احترام می‌گذاریم. هر بازی فرصت خوبی برای پیشرفت است. ما می‌توانیم خیلی چیزها را بهتر انجام دهیم و بازیکنان می‌دانند. فردا موضوع دیگری است. جایی که باید خوب کار کنیم. انجام دادن .

مقابل لایپزیگ برای امتیاز بازی نمی کنیم و به دنبال پیشرفت هستیم. این یک بازی آموزشی عالی برای ما است. ما به لایپزیگ می رویم، یک شام خوب می خوریم و صعود خود به سطح بعدی لیگ قهرمانان را جشن می گیریم. آنها در این فصل فراز و نشیب های خود را دیده اند، اما باید با نمایشی برابر پاری سن ژرمن 2-0 یا 3-0 پیروز می شدند.

بازی پشت درهای بسته و نوع جدیدی از شیوع ویروس کرونا در اروپا!“ما از جامعه مستثنی نیستیم. ما در خیابان ها راه می رویم، به رستوران می رویم، زندگی ما عادی است. وضعیتی که در یک سال و نیم گذشته به وجود آمده است، منجر به از دست دادن جان افراد زیادی شده است. این وضعیت رو به افزایش است. بهتر است و احتمال مرگ افراد پس از دریافت سایر واکسن ها کمتر است که این مهمترین چیز است.

نوع جدیدی از ویروس در اروپا در حال افزایش است و مقامات می گویند حتی در خانه هم باید از ماسک استفاده کرد. ما باید خود را با شرایط وفق دهیم. از طرفی باید مراقب هر کاری باشیم و آماده باشیم. نکته نگران کننده در آلمان این است که اوضاع خوب نیست. همانطور که نخست وزیر می گوید، نقاب زدن و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود. ما عاشق بازی با هواداران هستیم. مقامات آلمان تصمیم گرفتند پشت درهای بسته بازی کنند.

من دکتر یا دانشمند نیستم. از آنچه در مورد این وضعیت خوانده ام، مردم می گویند که کووید همیشه مانند آنفولانزا است، اما وقتی واکسینه می شوید، همه چیز تغییر می کند. شما فقط باید تا جایی که می توانید زندگی عادی داشته باشید.

شرایط کوین دی بروین“مثل همیشه، او باید برای موقعیت خود بجنگد. او نیازی به نشان دادن چیزی به من ندارد، او باید نشان دهد که بازگشته است. او در پنج سال گذشته چه کرده است. حضور او برای تیم بسیار مهم است.” و این چیزی است که ایلکای گوندوگان در مورد آن است.” و آنها برناردو سیلوا را به خوبی می شناسند.

عملکرد عالی مربیان آلمانی“یولیان ناگلزمن در بایرن مونیخ است. سرمربی ساوتهمپتون استثنایی است و رالف هم همینطور. مربیان آلمانی درجه یک هستند و من چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم.”

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما