نیوکاسل فکر می کند می تواند مسی و امباپه را بخرد

[ad_1]

کد خبر: 1785866/59

زمان: 13:54
1400/07/24

ملاقات: 2،735

مدافع سابق شهر:

میکا ریچاردز مدافع سابق منچسترسیتی معتقد است نیوکاسل با وجود داشتن منابع مالی قوی راه سختی را پیش رو دارد.

به گزارش “ورزش سه” ، این بازیکن در زمان واگذاری مالکیت شهر به شیخ منصور بن زیاد در این تیم عضویت داشت و در ستون خود در روزنامه دیلی میل ، نیوکاسل و هواداران آنها را از قهرمان شدن تیم هشدار داد. به تلاش زیاد و فرایند سختی نیاز دارد ..

وی در بخشی از این نامه نوشت: “آلن شیرر در حال حاضر نماینده همه طرفداران نیوکاسل است.” روح رهایی ، توانایی دوباره رویاپردازی و همه آنچه با واگذاری مالکیت به عربستان سعودی برای آنها ممکن شده است. نگرش این باشگاه تغییر کرده است. با این حال ، آنها نباید تصور کنند که هیچ مشکلی در مسیر آنها وجود ندارد. اولین چالش کسب اعتبار است. من مطمئن هستم که بسیاری از هواداران این تیم احساس می کنند اکنون که پول کافی برای خرید مسی ، نیمار و امباپه دارند ، باید آنها را بخرند. “اما این اصلا اینطور نیست.”

ریچاردز گفت: “به عنوان مثال به اورتون نگاه کنید.” آنها حدود 600 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کردند و سعی کردند در کنار فرهاد مشیری یکی از چهار تیم برتر باشند ، اما موفق شدند بزرگترین نامه های تاریخ را جذب کنند ، وین رونی و خامس رودریگز. به همین دلیل خرید روبینیو توسط منچسترسیتی در سال 2008 بسیار مهم بود. او در این مدت از نظر عملکردش در زمین بهترین خرید تیم نبود ، اما حضور او باعث شد مردم نظر متفاوتی نسبت به ما داشته باشند. “

مدافع سابق سیتی گفت: “بعد از این حادثه ، همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرد و ما توانستیم کارلوس توز و پاتریک ویرا را به خدمت بگیریم. شما می توانید در مورد پول صحبت کنید ، اما فقط پول برای خرید بازیکن تضمین شده است.” شماره دیگری که تغییر خواهد کرد زیرا نیوکاسل دیدگاه باشگاه های دیگر است ، که تقریباً یک شبه با گذشته متفاوت است. افراد زیادی سیتی را جدی نگرفتند ، اما همه چیز بعد از سال 2008 تغییر کرد. آنها باید با حسادت و رفتارهای مختلف که فقط از طرف هواداران رقیب ناشی نمی شود برخورد کنند. . بازیکنانی که در مسابقات با آنها روبرو شدیم دائما مورد انتقاد قرار می گرفتند و آنها همیشه می گفتند ما بدون این همه پول نفت در رده سوم خواهیم بود!

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما