می خواستم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سوارز متهم به توهین نژادپرستانه علیه پاتریس اورا در دیدار منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد در سال 2011 بود.

در نتیجه اتحادیه فوتبال انگلیس او را به پرداخت 40 هزار پوند جریمه و 8 بازی با تیمش محروم کرد.

با وجود محرومیت، لیورپول تصمیم گرفت از بازیکن خود حمایت کند و بازیکنان قبل از بازی با ویگان پیراهنی با تصویر، نام و شماره لوئیس سوارز به تن کردند. باشگاه همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از رای گیری شوکه و خشمگین است.

او اکنون ادعا می کند که از دیدن حمایت لیورپول از حرکت سوارز ناراحت شده است. مدافع سابق یونایتد به پادکست یک مربی گفت: «یک روز داشتم در خیابان های منچستر قدم می زدم که برادرم به نقطه ای اشاره کرد و گفت لوئیس سوارز آنجاست. من با دو برادرم بودم. به او نگاه کردم و با خودم فکر کردم که وقت انتقام فرا رسیده است.»

او ادامه داد: سوارز به راه رفتن ادامه داد و من همسر و فرزندانش را دیدم که او را دنبال می کردند. پشتم را به او کردم و با خودم گفتم حتی اگر قرار باشد کاری با او بکنی جلوی خانواده اش نمی توانی انجامش دهی. پس پشیمان نیستم چون فکر می کنم اگر این کار را بکنم بد خواهد بود. من آن روز هیچ کاری نکردم.

او در مورد شرایط داخل زمین گفت: به خودم افتخار می کنم چون مدام از خودم می پرسیدم که آیا باید او را بزنم. اما در نهایت به خودم گفتم که این بازی مهمی است و همه بچه ها آن را تماشا می کنند و مردم متوجه نمی شوند که چرا این کار را انجام دادم. در نیمه دوم مدام به خودم می گفتم هیچ کاری نکن، هیچ کاری نکن. من اصلا اهل بازی نبودم. من فقط بعد از بازی نشستم و فرگوسن پرسید چه اتفاقی افتاده است. و دخا به او گفت که سوارز به من توهین کرده است.

با این حال، بازیکن سابق فرانسوی مدعی است که سوارز را بخشیده است: “بله، او را بخشیدم. اینها مسائل یادگیری است.”

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.