مهرگان آی تی – زومیت . هارد گیمینگ وسترن دیجیتال مشکی (P10 و D10) را از

[ad_1]

امروزه با توجه به تنوع مدل های هارد اکسترنال در بازار و نیاز روزافزون کاربران به این نوع محصولات، انتخاب بهترین هارد اکسترنال به کاری نسبتا دشوار تبدیل شده است. در این راهنما سعی می کنیم دو هارد دیسک وسترن دیجیتال سری بلک را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب درستی را پیش روی شما داشته باشیم.

اگر بخواهیم دو هارد دیسک را از نظر کیفیت و عملکرد مقایسه کنیم، باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیریم تا بفهمیم کدام یک برای کار ما مناسب است. ابتدا چرخش دیسک و سپس سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی و تصادفی و در نهایت حافظه پنهان. بدیهی است که هر چه سرعت چرخش دیسک و انتقال اطلاعات بیشتر باشد، عملکرد هارد دیسک داخلی یا خارجی ما بالاتر بوده و برای پردازش های سنگین مناسب تر است. کش هارد دیسک همچنین به کاهش تاخیر داده ها و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر کمک می کند.

بی مهرگان فناوری اطلاعات

هارد اکسترنال 2.5 اینچی سری وسترن دیجیتال P10:

این هارد اکسترنال 4 ترابایتی برای گیمرهایی طراحی شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایو بازی خود، ظرفیت کنسول یا کامپیوتر خود را افزایش دهند.

درایو بازی WD_BLACK P10 می تواند تا 125 بازی را ذخیره کند. سرعت هارد دیسک این هارد 5400 دور در دقیقه و سرعت خواندن و نوشتن مداوم آن 130 مگابیت بر ثانیه است. همچنین این سرعت در حالت تصادفی به 120 مگابایت بر ثانیه می رسد.

روی طیف وسیعی از هاردهای اکسترنال P10 Western Digital وقتی صحبت از انتقال فایل ها به و از درایو می شود، 12 انتقال یک پوشه 1/2 گیگابایتی چند ثانیه طول می کشد. این هارد در تست ذخیره سازی PCMark 7 امتیاز بالایی دارد به طوری که می تواند انتظارات یک گیمر حرفه ای را نسبتا برآورده کند. فروشگاه مهرگان آی تی هاردی سری p10 مشکی خارجی مهرگان تجارت نصر با 24 ماه گارانتی.

بی مهرگان فناوری اطلاعات

هارد اکسترنال 3.5 اینچی سری وسترن دیجیتال D10:

این یک هارد اکسترنال 8 ترابایتی مانند سری P10 است که برای گیمرهایی ساخته شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایوهای بازی خود، ظرفیت کنسول یا رایانه خود را افزایش دهند. سرعت چرخش دیسک این هارد 3.5 اینچی 7200 دور در دقیقه است. دیسک سخت خارجی D10 سرعت خواندن و نوشتن وسترن دیجیتال ثابت 625 مگابایت بر ثانیه است. همچنین دارای سرعت خواندن و نوشتن تصادفی 250 مگابایت بر ثانیه است.

این هارد دیسک با تکنولوژی خنک کننده داخلی بالا، به کارایی بالایی دست می یابد و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت بازی کنید و بازی های خود را بدون وقفه انجام دهید. لازم به ذکر است که ذخیره سازی خارجی در این هارد دیسک به صورت افقی یا عمودی قابل انجام است. فروشگاه مهرگان آی تی هاردی نمای بیرونی مشکی سری P10 مهرگان تجارت نصر با 24 ماه گارانتی.

کدام را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم سریع به نتیجه نهایی برسیم و بفهمیم کدام یک از دو درایو بالا برای یک گیمر حرفه ای بهتر است؛ باید بگوییم که هارد اکسترنال D10 برنده این مسابقه است. به دلیل سرعت چرخش بالای دیسک و همچنین سرعت خواندن و نوشتن متوالی و تصادفی و مهمتر از همه این که این سری هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مجهز به فناوری خنک کننده داخلی است. هارد اکسترنال Black D10 نسبت به هارد اکسترنال Black P10 Western عملکرد بهتر، خرابی و خطای کمتری دارد و بیشتر برای یک گیمر حرفه ای مناسب است.

اما اگر به دنبال یک هارد اکسترنال مقرون به صرفه تر یا یک گیمر نیمه حرفه ای هستید، ما هارد اکسترنال Black Western Series P10 را پیشنهاد می کنیم. جدا از قیمت مناسب، می تواند نیازهای شما را از مبتدی تا گیمر نیمه حرفه ای برآورده کند.

لازم به ذکر است که هر دو سری این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال قابلیت اتصال به تمامی کنسول ها به جز کامپیوتر را دارند.

مهرگان تجارت نصر (MTN) وارد کننده رسمی قطعات کامپیوتر، پشتیبانی و خدمات پس از فروش با گارانتی شرکت مهرگان تجارت نصر آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. می توانید به وب سایت شرکت (مهرگان آیتیبا محصولات و خدمات ما آشنا شوید و این دو محصول را خریداری کنید.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.