مصاحبه جدید تیم کوک: علاقه بیت کوین و صحبت های بحث برانگیز در مورد برنامه های بارگذاری جانبی – زومیت

[ad_1]

اگر اخبار فناوری را دنبال می‌کردید، همیشه گمانه‌زنی‌هایی در مورد ورود اپل به حوزه ارزهای دیجیتال وجود داشته است و برخی فکر می‌کنند که پذیرش بیت‌کوین توسط این شرکت می‌تواند تاثیر زیادی بر این صنعت داشته باشد. اکنون تیم کوک، مدیر عامل اپل، در مصاحبه ای طولانی با A.ران راس سورکین او با نیویورک تایمز در مورد مسائل مختلف مرتبط با اپل و صنعت فناوری صحبت کرد و علاقه شخصی خود را به بیت کوین بیان کرد. در بخش جالبی از این مصاحبه از کوک پرسیده می شود که آیا بیت کوین دارد یا خیر و کوک پاسخ می دهد:

من فکر می کنم منطقی است که آن (بیت کوین) را به عنوان بخشی از یک سبد سرمایه گذاری متنوع داشته باشیم.

به طور کلی، غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم اپل بخشی از نقدینگی خود را به بیت کوین تبدیل کند. تاکنون چندین شرکت بزرگ فناوری از جمله تسلا میلیاردها دلار بیت کوین (BTC) به ذخایر استراتژیک خود اضافه کرده اند. کوک، با این حال، احتمال پذیرش بیت کوین توسط اپل به عنوان پرداخت برای محصولات خود یا خرید بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری شرکتی را رد کرد. وی در این باره می گوید:

من در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمی کنم، نه به این دلیل که پول خود را سرمایه گذاری نمی کنم. اما چون فکر نمی‌کنم مردم سهام اپل را بخرند تا وارد فضای کریپتو شوند.

مدیر عامل اپل گفت که این شرکت در حال کاوش در زمینه ارزهای دیجیتال است. اما ظاهرا هیچ برنامه فوری در مورد این موضوع وجود ندارد. اپل با 2.4 تریلیون دلار ارزشمندترین شرکت در بازار است و تخمین زده می شود که کوپرتینو بیش از 200 میلیارد دلار پول نقد داشته باشد. بنابراین اپل حتی با داشتن سهم بسیار ناچیزی از سرمایه خود می تواند تاثیر غیرقابل انکاری در این بازار داشته باشد.

کوک علاوه بر ارزهای دیجیتال، در مورد سلامت روان و تاثیر شرکت های بزرگ در این زمینه نیز اظهار نظر کرده است. او می گوید این موضوع نیاز به تحقیق و توجه بیشتری دارد. او خاطرنشان می کند که همه باید روی تولید محصولاتی تمرکز کنند که به سلامت روان کمک کند و با آن مغایرت نداشته باشد. کوک ویژگی Screen Time را به عنوان نمونه ای از روش هایی که شرکت ها می توانند برای حفظ سلامت روان برانگیخته شوند، ذکر کرد و گفت که آنها رفتار خود را بر اساس داده های استفاده از آیفون که این ویژگی ردیابی می کند، تغییر داده اند.

شبکه های اجتماعی

مدیر عامل اپل در خصوص تاثیرات منفی و مثبت شبکه های اجتماعی معتقد است که نحوه استفاده از این فضا بستگی به تک تک افراد دارد. به گفته وی، نقش اپل تنها ارائه اطلاعات به کاربران برای انتخاب آگاهانه است. کوک اضافه کرد:

اگر بی دقت پیمایش کنید یا به خود اجازه دهید به سمت منفی گرایی روی بیاورید، فکر می کنم بد است و برای سلامت روان شما و اطرافیانتان مضر است. اما فردی که در نهایت باید تصمیم بگیرد همان شخص است.

بارگذاری جانبی در آیفون ها مدتی است که موضوعی بحث برانگیز است. در ماه ژوئن، تیم کوک به تغییرات مقررات اروپایی فعلی که می‌تواند منجر به بارگذاری جانبی آیفون شود، پاسخ داد و گفت که این تغییر آیفون را به یک مشکل امنیتی بزرگ تبدیل می‌کند. کوک گفت که چنین اقدامی امنیت آیفون را تضعیف می کند.

کوک در یک مصاحبه جدید اعتراف کرد که کاربران می توانند از قابلیت side-loading برای دریافت یک گوشی اندرویدی استفاده کنند. و تو می گویی:

من فکر می کنم مردم امروز یک انتخاب دارند. زیرا اگر بار جانبی می خواهید، می توانید یک گوشی اندرویدی بخرید. بنابراین این گزینه است و اگر برای شما مهم است، باید یک گوشی هوشمند اندرویدی بخرید.

کوک بارگذاری جانبی مجاز را با استفاده و عدم استفاده از کیسه هوا در خودرو مقایسه می کند. به گفته وی، اجازه بارگذاری جانبی در iOS بسیار خطرناک است: زیرا اگر امنیت و حریم خصوصی را به حداکثر نرساند، مطمئناً با ماهیت آیفون سازگار نخواهد بود.

به عنوان یادآوری، کوک قبلاً ادعا کرده بود که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS در برابر حملات بدافزار آسیب پذیر است و ظاهراً اپل iOS را به گونه ای طراحی کرده است که یک فروشگاه و فروشگاه نرم افزاری واحد باشد. همه برنامه ها قبل از ورود بررسی شدند. اپل استدلال می کند که بدافزارهای تلفن همراه، تهدیدات امنیتی و حریم خصوصی رایج تر می شوند و بیشتر در سیستم عامل هایی یافت می شوند که پتانسیل بارگذاری جانبی را دارند.

سیب و چین

این مصاحبه همچنین شامل سوالاتی در مورد سیاست های اپل در چین و بازار آن است. اپل همیشه با چالش های زیادی در کشور روبرو بوده است و تامین کنندگان در چین مدت هاست که با چندین اتهام کار اجباری مواجه بوده اند. تا کنون، تامین کنندگان بزرگ مانند فاکسکان، پگاترون، ویسترون و غیره مکررا قوانین کار را نقض کرده اند و توجه رگولاتورها را به دقت جلب کرده اند.

با این حال، کوک از رویکرد اپل دفاع کرد و گفت که از نگرانی ها آگاه است. اما اپل باید قوانین هر کشور را رعایت کند. او گفت:

اپل مسئولیت دارد تا جایی که می‌توانیم تجارت کند، که به معنای پیروی از قوانین مختلف برای هر کشور است. مذاکره رویکرد درستی است و در حاشیه بودن هرگز مکان خوبی نیست، حداقل برای تجارت.

کوک درباره نقش مدیرعامل گفت: “من تمایل دارم در سیاست دخالت نکنم، اما به نوعی به یک سیاست پایبند هستم.” می دانید، اپل یکی از معدود شرکت های متوسط ​​یا بزرگی است که حتی PAC هم ندارد. به همین دلیل سعی می کنیم از سیاست دوری کنیم.»

مفهوم مسئولیت پذیر برای Apple Work

در پایان مصاحبه از کوک در مورد محصولات آینده مانند Apple Car سؤال شد. اما او از اظهار نظر خودداری کرد. کوک گفت: “من باید رازهایی در مورد ماشین حفظ کنم.” ما همیشه باید چیزی در آستین داشته باشیم. بنابراین، من نمی خواهم در مورد ماشین نظر بدهم.

اعتقاد بر این است که کوک ممکن است به دلیل سن خود در سال های آینده بازنشسته شود. اما پیش از آن، احتمالا سال آینده از هدست واقعیت مجازی رونمایی خواهد کرد و اپل در سال 2025 از عینک های واقعیت افزوده رونمایی خواهد کرد.

مقاله مرتبط:

برخی ممکن است تصور کنند که محصول بزرگ بعدی کوپرتینو یک وسیله نقلیه الکتریکی با نام احتمالی Apple Car است که شایعات و شایعات زیادی به آن دامن زده است. اما شواهد نشان می دهد که هیچ مهلت یا برنامه مشخصی برای رونمایی اپل وجود ندارد و ممکن است کوک پس از بازنشستگی رونمایی شود. بنابراین، محتمل‌ترین محصول بعدی، هدست‌های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خواهند بود.

شایعه شده است که اولین هدست واقعیت هیبریدی اپل با مشخصات سخت افزاری بسیار قوی در سال 2022 معرفی خواهد شد. بدیهی است که اپل ترکیبی از فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را برای غرق شدن بیشتر کاربر در این دستگاه ارائه خواهد کرد. تمرکز اپل می تواند بر روی بازی یا احتمالاً بهره وری و برنامه های آموزشی باشد. گفته می شود این دستگاه با کد N301 کاربر را به طور کامل در یک محیط مجازی مانند هدست Achilles Quest غوطه ور می کند و دید محیطی کاربر را مسدود می کند. اما نمایی از جهان اطراف او را برای ایجاد یک اثر واقعیت ترکیبی ارائه می کند. گفته می شود این محصول در مراحل نهایی توسعه نمونه اولیه قرار دارد.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما