مثلث هجومی لیورپول ؛ همان ظلم گذشته! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1785904/42

زمان: 17:11
1400/07/24

ملاقات: 1،760

طوفان در خانه واتفورد ؛

محمد صلاح ، بابی فیرمینو و سادیو مانه در مجموع پنج گل امروز مقابل واتفورد به ثمر رساندند.

به گزارش “ورزش سه” ، لیورپول در فصل جاری بار دیگر با یک مثلث درخشان خط حمله خود به یک تیم ترسناک تبدیل شده است و به نظر می رسد تلاش می کند روزهای روشن گذشته را تکرار کند. با این حال ، این مثلث کمتر از یک سال گذشته قابل مشاهده بود ، به ویژه با سقوط قابل توجه بابی فیرمینو ، و ما چندین بار دیدیم که مهاجم برزیلی روی نیمکت نشسته است. پس از انتقال دیگو جوتا به آنفیلد ، یورگن کلوپ در چندین مسابقه از او به جای فیرمینو استفاده کرد ، اما امروز هر سه بازیکن دوباره هماهنگی بالای خود را ثابت کردند.

لیورپول امروز برنده 0-5 خیره کننده شد و بابی فیرمینیو ، سادیو مانه و محمد صلاح همگی گلزنی کردند. از این پنج گل ، سه گل از سوی فیرمینو و یک گل از محمد صلاح و سادیو مانه بود که به لیورپول اجازه داد با یک بازی بیشتر از چلسی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

محمد صلاح ، ستاره مرسی سعیدی مصر در هر 8 بازی اخیر خود برای لیورپول گلزنی کرده است که بالاترین امتیاز متوالی برای این باشگاه از زمان درخشش دنیل استوریج در فوریه 2014 است. محمد صلاح در حال حاضر با 104 گل به همراه دیدیه دروگبا بهترین گلزن آفریقایی تاریخ لیگ برتر است.

بابی فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول مقابل واتفورد هت تریک کرد. این بازیکن پس از زدن سه گل به آرسنال در دسامبر 2018 دومین هت تریک دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر به ثمر رساند و تنها برزیلی در تاریخ لیگ برتر شد که بیش از یک بار در این رقابت ها هت تریک کرد.

سادیو مانه ، گلزن سنگالی لیورپول بعد از دیدیه دروگبا و محمد صلاح سومین بازیکن آفریقایی تاریخ لیگ برتر است که حداقل 100 گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما