لوکاکو پشت میله های زندان در تورین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم چلسی راهی تورین شد تا در دومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس برود. تیمی که به آرامی با جدایی رونالدو سازگار می شود و با درخشش جدید ، خرید جدید آن نیم نگاهی به جام آینده دارد.

دیدار دو تیم با درخشش به سود یوونتوس به پایان رسید. در نیمه اول بازی دو تیم گلی به ثمر نرسید ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا با حرکتی زیبا در اولین دقیقه نیمه دوم دروازه چلسی را باز کرد ؛ این گل برای یوونتوس کافی بود تا مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

با این رقم ضعیف ، لوکاکو در مقابل یوونتوس حرکت کرد. او در 6 رویارویی اخیر با بانوی پیر همیشه بازنده بوده است و این بار نتوانسته از سد مدافعان قوی ایتالیایی عبور کند.

چلسی در شرایطی بازی را به یوونتوس پذیرفت که توخال امید زیادی برای گلزنی لوکاکو داشت. مهاجمی که یوونتوس را خوب می شناخت و البته یوونتوس او را خوب می شناخت! آمارها شب سختی را برای مهاجم بلژیکی چلسی نشان می دهد. اتفاقی که افتاد و لوکاکو ضعیف ترین عملکرد خود را در تورین نشان داد.

روملو لوکاکو دو فصل عالی در سری A ایتالیا داشت و یکی از ستون های اصلی تیم اینتر بود که توانست به سالهای حکومت یوونتوس پایان داده و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. او تا سال 2026 با 115 میلیون یورو و 12 میلیون یورو پاداش به چلسی پیوست تا گران ترین فروش سری آ تاریخ شود. یک ماه پس از این انتقال مهم ، لوکاکو به ایتالیا بازگشت تا با حریفی آشنا روبرو شود. حریفی که می توان او را دشمن هم نامید!

علی رغم عملکرد چشمگیر و 47 گل در اینتر ، او حریفی در ایتالیا بود که لوکاکو همیشه دو فصل مقابل او مبارزه کرده است. در پنج مسابقه با بانوی پیر ، او تنها یک برد و یک گل از روی نقطه پنالتی تجربه کرد. باخت 1 بر صفر مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی در سال 2018 را هم به آن اضافه کنید. تعداد ناکامی های لوکاکو مقابل یوونتوس از 6 شب قبل به 6 مورد می رسد. در طول این سالها ، یوونتوس به رهبری ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو ، همیشه راهی برای مقابله با قدرت گلزنی لوکاکو پیدا کرده است و به بازیکن اجازه می دهد از بانوی پیر به عنوان گربه سیاه خود یاد کند.

با وجود چندین تغییر در سرمربی ، جفت های دفاعی یووه در این مدت ثابت ماند. جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می توانند در مقابل بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بایستند ، در سال های اخیر یک نقص قوی در برابر لوکاکو بوده اند. او در بازی دیشب نیز موفق بود و از همان ابتدا لوکاکو را در زندانی که کلید در دستانش بود ، زندانی کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران چلسی به گل مهاجم بلژیکی خود امید زیادی داشتند ، اما لوکاکو در 6 بازی گذشته هیچ کاری نکرد تا اینکه ناکامی هایش در برابر زوج خطرناک خط دفاعی تیم ملی ایتالیا به شماره 7 به دست نیامد.

همچنین واکنش های جالبی در توییتر به عملکرد ضعیف لوکاکو مقابل یوونتوس نشان داده شد:

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما