صمیمیت در دل سرما; تصاویری جذاب از خرس های قطبی – زومیتا

[ad_1]

مارتین گرگوس عکاس جوانی که 33 روز از عمر خود را در شمال کانادا گذرانده و عکاسی با پهپاد را با هنر فیلمبرداری خود ترکیب کرده و لحظات جذابی از زندگی یک خرس قطبی را ثبت کرده است.

آثار گرگوس در مسابقات سراسر جهان شناخته شده است. در سال 2008 در حالی که تنها 11 سال داشت در مسابقه عکاس سال حیات وحش در موزه تاریخ طبیعی شرکت کرد و لوح تقدیر ویژه ای را از آن خود کرد.

اشتیاق او به داستان سرایی و مستندسازی حیات وحش در یک اردوی دو قسمتی به اوج خود رسید (اول در قرنطینه تابستانی در سال 2020 و بعداً در سال 2021). در این سفر، گریگوری 33 روز را در چرچیل کانادا گذراند و زندگی تابستانی خرس های قطبی را از دریچه دوربین خود مشاهده و مستند کرد.

گرگوری در مورد زندگی خرس قطبی می گوید:

شیوه زندگی او واقعاً خارق العاده است. از آنجایی که حیات وحش این جانوران وحشی درست زیر پایشان متلاشی می شود، می توانند چنین شفقت و انعطافی از خود نشان دهند.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

گرگوس بیش از هشت سال با هواپیماهای بدون سرنشین پرواز کرد. اما در اوایل سال 2015 بود که او و پدرش که او نیز خلبان هواپیماهای بدون سرنشین است، شروع به استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری و عکاسی از حیات وحش کردند. گرگوس می گوید که راه اندازی یک پهپاد از طبیعت تجربه متفاوت و چالش برانگیزتری نسبت به کار برای یک تولید هالیوودی است.

این عکاس جوان می گوید:

برخلاف فیلم های انسانی، حیوانات هیچ فیلمنامه ای ندارند. بنابراین باید پیش بینی کنیم که در آینده نزدیک چه خواهند کرد. بنابراین رسیدن به جایی که امروز هستیم یک فرآیند بسیار طولانی و دشوار بوده است.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

من بدون پهپادم جایی نمی روم و عادت دارم با آن به سمت گریزان ترین حیوانات پرواز کنم. چیزی که مردم ممکن است نبینند یا از آن غافل باشند این است که فناوری‌هایی که ما استفاده می‌کنیم نتیجه سال‌ها تلاش است که در صورت استفاده صحیح، ابزار شگفت‌انگیزی برای حفاظت از حیات وحش فراهم می‌کند.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

گریگوری تجربه دیدن و زندگی یک خرس قطبی از نزدیک را تجربه و احساسی خارق العاده توصیف کرده است. آنها در مورد این تجربه بی نظیر می گویند:

چند روز اول ممکن است خسته کننده باشد، زیرا به راحتی می توانید تمرکز خود را از دست بدهید و همه چیز را تصور نکنید زیرا با شرایط آشنا نیستید. با این حال، وقتی در آنجا مستقر شدم، فقط توانستم روی ثبت چند لحظه تمرکز کنم. در این سفر از تمام امکانات موجود برای نزدیک شدن به زندگی خرس ها استفاده کردم.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

وقتی کارم روتین می شد، اغلب وقتی خرس های قطبی می خوابیدند می ایستم و کنارشان می نشستم. مطمئناً می توانستم برای خواب یا استراحت به کمپ بروم. اما می دانستم که زمان زیادی برای استراحت وجود دارد و می توانم این کار را در خانه انجام دهم. من فقط نشستن و استراحت با خرس ها را دوست داشتم. گاهی 3 ساعت بعد از رفتن به رختخواب من را بیدار می کرد و به من یوگا خرس قطبی می گفت.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

با این حال، اگر نحوه استفاده صحیح از پهپادها را بدانیم، این پهپادها به ما این فرصت را می دهند که در هر زمان بیش از یک مکان باشیم و به جای چند دقیقه در چند ثانیه به یک مکان برسیم. برای گرگوری، مورد دوم هنگامی که تصویر یک خرس قطبی را با رنگین کمان ثبت کرد از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. زیرا بدون پهپاد فرصت عکاسی به موقع از این صحنه را پیدا نمی کنند.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

در سال 2020، پروژه او با خرس قطبی در یک کار ویدیویی برای AviaEye، شرکت رسانه‌ای که توسط گرگوس و پدرش تأسیس شده بود، نمایش داده شد. ویرایش ویدئو در جوایز پهپاد سینا

مقالات مرتبط:

امسال بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

گرگوس چندین پروژه و کمپ در کانادا و بین المللی دارد. او در حال حاضر روی کتابی کار می کند که جزایر جنوبی اقیانوس آرام را مستند می کند، و همچنین پروژه دیگری با تمرکز بر زیبایی ناهموار قطب جنوب.

فکر نمی کنم کار من هرگز در قطب شمال و به ویژه در قطب شمال کانادا به پایان برسد. من به خاطر به اشتراک گذاشتن داستان های جوامع شمالی مدیون خودم و این جوامع هستم.

زندگی صمیمی یک خرس قطبی

برای دنبال کردن و حمایت از دین آثار این هنرمند جوان صفحه اینستاگرام مارتین گرگوس را دنبال کنید.




[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما