شیائومی Poco C31 با تراشه Helio G35 – Zomit معرفی شد

[ad_1]

در اکتبر 2020 ، شیائومی تلفن هوشمند Poco C3 را معرفی کرد. این محصول دارای قیمت مناسب و سخت افزار متوسط ​​است و قادر است حدود 2.5 میلیون دستگاه بفروشد. اکنون زمان عرضه نسخه جایگزین Poco C3 است که Poco C31 نام دارد.

شیائومی Poco C31 دارای تراشه Helio G35 است که دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته اگر فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد ، امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت وجود دارد.

در حالی که محصولات مختلف برای اندروید 12 آماده می شوند ، Poco C31 با اندروید 10 عرضه می شود که می توان آن را نقطه ضعف محصول جدید شیائومی دانست. اسمارت فون جدید شرکت چینی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با نسبت تصویر 20: 9 و وضوح HD + در آن استفاده شده است.

هاله 35

بالای صفحه نمایش شیائومی Poco C31 دارای سوراخی برای قرار دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی این گوشی وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر با قابلیت اندازه گیری عمق تصویر است. البته ماژول دوربین سه گانه و پنل پشتی با نشان Poco ، میزبان یک حسگر اثر انگشت فیزیکی برای استفاده کاربر برای اهداف مختلف از جمله باز کردن قفل دستگاه است.

مقالات مرتبط:

به گفته مقامات شرکت چینی ، شیائومی Poco C31 در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم خواهد بود. در قلب دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که مدیران شیائومی هزار بار آن را شارژ کرده اند. اساساً ، کاربران برای استفاده طولانی مدت محصولات مقرون به صرفه را خریداری می کنند و برخلاف صاحبان عمده شرکت های مختلف ، پس از گذشت 2 تا 3 سال به فکر خرید محصولات جدید نیستند.

ظرفیت باتری شیائومی Poco C31

بر همین اساس ، شیائومی محصولی را روانه بازار کرده است که نیازهای کاربران را با بودجه محدود برآورده می کند. Poco C31 در رنگ های آبی و خاکستری موجود است و دارای قابلیت های حافظه زیر است:

  • اولین مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 115 دلار)
  • مدل دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 130 دلار)

شیائومی توانسته محصولات قابل توجهی را در دسته بندی های مختلف سخت افزاری و حتی در رنج قیمت متفاوت ارائه دهد و باید گفت که پوکو C31 این سیاست را در نظر گرفته است تا سبد خرید شرکت چینی متنوع تر از قبل شود. نظر شما کاربران Zomit در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت Poco C31 چیست؟ آیا به خرید محصولی از این دست علاقه دارید یا فقط تلفن هوشمند دیگری در محدوده قیمتی بیش از 100 دلار می خواهید؟ دلایل خود را برای خرید یا عدم خرید چنین محصولی با دیگر اعضای Zomit به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما