سولشر: شما همیشه شانس گلزنی با رونالدو را دارید

[ad_1]

کد خبر: 1782790/42

زمان: 01:47
1400/07/08

ملاقات: 10،115

امشب بهترین عکسی بود که در جهان دیدم.

اوله گونار سولشر معتقد است که همیشه شانس گلزنی با کریستیانو رونالدو در تیم وجود دارد.

به گزارش “ورش سه” ، منچستریونایتد امشب در خانه مقابل ویارئال عملکرد خوبی نداشت و داوید دخیا چندین بار دروازه این تیم را به ویژه در نیمه اول نجات داد اما در پایان با گل دقیقه آخر رونالدو به گل رسید. از جانب. به در پایان مسابقه ، اوله گونار سولچر مدعی شد که حضور رونالدو در منچستریونایتد همه جنبه های باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

“وقتی کریستیانو رونالدو را در زمین دارید ، همیشه شانس گلزنی دارید. او واقعاً جلوی دروازه عالی عمل می کند و همه ستون های باشگاه از جمله هواداران و بازیکنان و کل تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. جسی لینگارد احتمالا زیاد بازی نمی کند ، خوشحال نیست ، اما هر بار که به زمین می آید غالب به نظر می رسد و این کاری است که یک بازیکن تعویضی باید انجام دهد.

صحنه های لحظه آخر در اولدترافورد اتفاق می افتد و قبلاً بارها اتفاق افتاده است. ما باید احتیاط را کنار می گذاشتیم و البته در نهایت خوش شانس بودیم. ویارئال تیم خوبی است و شکست دادن آنها همیشه سخت است.

ما در خانه بودیم و می خواستیم برنده شویم ، اما آنها خیلی خوب بازی می کنند. چنین بردی مقابل بازیکنان منچستریونایتد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که یانگ بویز در بازی قبلی در سوئیس شکست های زیادی خورده باشد. من شخصاً ترجیح می دهم بیش از دو تساوی برنده و باخت باشم.

خوشبختانه امشب بهترین دروازه بان جهان را داشتیم. تابستان سختی برای داوید دخیا بعد از فینال لیگ اروپا بود و در رقابت های یورو حضور نداشت ، اما او با تمایل زیاد به اردوی یونایتد پیوست و من از رفتار او لذت بردم. “ما دو دروازه بان خوب دیگر داریم ، تام هیتون و دین هندرسون ، اما امروز داوید دخیا شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین بود.”

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما