روند ودی وین روع د؟

[ad_1]

رارو- ون در الی دود نزولی را سر اشت، الا مترا ساعت است ال این درحال است روز ل وین روی سطح ار دلار رار داشت و از ن وانسته ود له لا ار د ار اما رسها اجازه ادامه روند ودی را ندادند و وین انال ار دلار را م لمس رد.

ارش رارو، در این لحظه وین در آنال دلار رار دارد و ریداران در لاش استند مقاومت ار دلار را ند. در ورت موفقیت نیز نوز الش اصلی وجود دارد، نی مقاومت رگ ار دلار.

ا این ال روند ودی لا نمی شود و دو روز متولی است اما این دان معنی است ازار رسی ایان رسیده است و مه رای رالی ودی راهم ده است؟

نقش مقاومت و ندل در روند ودی وین

در الاضر نی روند ودی وین ار راحتی نیست. را ازار درطول ماها اخیراً ندان راساس لیلها ملین نیست و داد سیار اندکی لیلای.

ا این اوصا لیلگران وین دسکند در وتاه مدت، نا میویند اگر مقاومت ار دلار در روزای نده سته نشود،

رط لیلگران وین دسک رای ادامه افتن مسیر ودی،سته دن ندل

رسیا نشان می دهد ساعت لندل وین الاتر از انال ار دلار ردیف ده است. نابراین در ام اول میوان امیدوار ود مسیر رو رشد وین لا نمی توانید. ون اد رگترین مانع نی مقاومت ار دلار را ند، ا رس ریداران

روند ودی وین روع د؟

وین در رایطی روند ودی را از دست می دهد

در شرایطی که تحلیلگران کوین دسک و کریپتو نیوز به ادامه روند صعودی بیت کوین خوش بین هستند، تحلیلگران کوین تلگراف معتقدند با وجود اینکه پول در حال حاضر به بازار ارزهای دیجیتال است و شاخص های مرتبط با این بازار می دهد که اعتماد سرمایه گذاری در حال بهبود است. مدت لا ر نزولی ودن ازار دلالت دارد.

ارش وین لگراف اکید دارد ران نباید ور نند روند نزولی رفاً ا مشاهده نمودارا رای مثال، ن دسامبر (22 ر) ا این ال، مانی ازار در انویه (15 دی) نزولی د، ازیابی .9

ارش وین لگراف، اِر روند لی، روش های پیدایش دارند من مثال، داده های متفاوت در ارتباط ا اقتصاد لان اشد؛ از مله نا میوان رشد سالانه

با این حال بررسی و تحلیلگران بازار ارز دیجیتال باورند که شکسته نشدن مقاومت 45 هزار دلار و از دست رفتن منطقه حمایت 40 هزار دلار می تواند مسیر را برای یک روند نزولی جدید باز کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما