داشان به ژیرو پاسخ داد. بنزما باید توپ طلا را ببرد

[ad_1]

کد خبر: 1791074/29

زمان: 14:23
1400/08/18

ملاقات: 5,247

سرمربی فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی دفاع کرد و به اظهارات اولیویه ژیرو پاسخ داد. او کریم را مستحق دریافت توپ طلا نیز می دانست.

به گزارش “ورزش سه”، از روزی که کریم بنزما با شیطنت به سوالی درباره مقایسه اش با اولیویه ژیرو پاسخ داد (خود را با ماشین فرمول یک و ماشین کارتینگ را با ژیرو مقایسه کرد) بذر اختلاف پاشید. مصاحبه اخیر دو مهاجم فرانسوی و مهاجم تیم فوتبال میلان نیز ثابت می کند که همچنان ابهام بین دو طرف وجود دارد.

ژیرو در مصاحبه با مجله اکیپ در مورد بازگشت بنزما گفت:من هم مثل همه بازیکنانی که توسط مربی تیم ملی به اردو دعوت می شوند متوجه این موضوع شدم. این تصمیم او بود که بنزما را دعوت کند. من می توانم این را درک کنم. به نظر او من اولین کسی هستم که به من می گوید. ای کاش بنزما را دعوت کرده بود اما کاش زودتر به من تذکر می داد و من هم در تیم ملی این فرصت را پیدا کردم که در این مورد با او (دشان) صحبت کنم.

ژیرو ادامه داد:“بازگشت بنزما تعادل تاکتیکی تیم ما را به هم زد و سبک بازی ما را تغییر داد. من این را به عنوان یک واقعیت عینی می گویم، نه به دلیل دشمنی یا نفرت نسبت به کریم. از زمان بازگشت او اتفاقات زیادی افتاده است و او گل های زیادی به ثمر رسانده است. من.” هیچ وقت با او مشکلی نداشتم. او خیلی تغییر کرده و بالغ تر شده است. “در ضمن، ما هر روز با هم در اردوی تیم ملی شام می خوریم.”

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر ژیرو در دفاع از تصمیم خود برای دعوت بنزما گفت:مهمترین چیز برای من صحبت مستقیم و صریح با بازیکنان بود و ژیرو خودش می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

دشان پاسخ ژیرو را داد که بعد از فینال لیگ اروپا او را به تیم ملی دعوت نکرد.

دشان همچنین درباره شرایط کریم برای کسب توپ طلا گفت:توپ طلا یک جایزه معتبر است و هر کاری که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است، امیدوارم او برنده آن شود.» من این را به این دلیل نمی گویم که من مربی کریم و هون فرانسوی هستم. او واقعا لیاقتش را دارد.”

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما