خرید ملک در ترکیه قیمت خانه در ترکیه فروردین 1402 اقساطی

شرایط خرید ملک و مدارک لازم و محدودیت‌های موجود برای تمامی شهرهای این کشور کمابیش یکسان و مطابق آنچه در بندهای قبلی ذکر شده است، می باشد. از نظر بازار خرید و فروش ملک، استانبول در ترکیه پر رونق ترین شهر محسوب می شود. اگر در ترکیه به دنبال ملک می گردید ما می توانیم در این مورد نیز به شما کمک کنیم پس با تماس با ما می توانید از شرایط آنها آگاه شوید و ما شما را برای خرید بهترین ملک در ترکیه که مناسب نیاز شما باشد راهنمایی خواهیم کرد.

موارد بسیار زیادی وجود دارد که از قبل مشاوران ما از شما می‌پرسند و شما را برای انتخاب دقیق و مطمئن راهنمایی می‌کنند. پس از قطعی شدن بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید و طبق نظر شما، کارشناس حاضر در استانبول به املاکی که باشرایط شما متناسب هستند، سر زده و به صورت آنلاین برای شما فیلم و عکس تهیه می‌کند. اگر بازنشسته هستید و به دنبال خرید خانه در استانبول در یکی از محله‌های آرام و در عین حال مطمئن برای زندگی در استانبول هستید، یکی از محله‌های خوب بخش آسیایی را انتخاب کنید. اگرچه این مناطق جز مناطق گران قیمت برای خرید آپارتمان در استانبول نیز به شمار می‌روند. علاوه بر انواع وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس، مینی بوس و… این منطقه دارای خط مترو نیز هست که رفت و آمد به مناطق مختلف استانبول را برای ساکنین این منطقه بسیار راحت کرده است. شما با خرید ملک در عمرانیه می‌توانید از مزایای زندگی در یک منطقه سرسبز و پر از امکانات رفاهی بهره مند شوید.

  • در ادامه بعضی از محله‌های ارزان استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.
  • در مرحله بعد طرفین معامله یعنی خریدار و فروشنده باید قرارداد مربوط به خریدوفروش ملک در استانبول را امضا کنند.
  • در این محله منطقه ای به نام ببک (Bebek) وجود دارد که از سایر نقاط بشیکتاش نیز بهتر بوده و متوسط قیمت خانه در این منطقه بالای متری ۴۰۰۰۰ لیر است.
  • هنگام خرید ملک در ترکیه نیز باید در نظر بگیرید که قصد دارید در کجا زندگی کنید.

تیم فنرباغچه که یکی از معروف‌ترین تیم‌های فوتبالی ترکیه است متعلق به همین محله کادیکوی است و باشگاه ورزشی این تیم نیز در این محله قرار دارد. اگر علاقه‌مند به دیدن فوتبال در ورزشگاه هستید، با خرید ملک در فنرباغچه و یا خرید ملک در کادیکوی استانبول به راحتی می‌توانید به ورزشگاه فنرباغچه رفته و بازی های این تیم را از نزدیک ببینید. منطقه کادیکوی استانبول یکی از شلوغ‌ترین مناطق آن در قسمت آسیایی است و انتخاب بسیاری از توریست‌ها برای گشت و گذار در استانبول است. کادیکوی از لجاظ کیفیت زندگی در رتبه جهانی قرار دارد و بیشتر افرادی که در آن زندگی می‌کنند، از ثروتمندان استانبول هستند. با وجود قیمت بالا برای خرید ملک در کادیکوی باز هم این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد. وجود امکانات مختلف، راه‌های دسترسی آسان به سایر محله‌ها، امکانات اجتماعی و رفاهی عالی و… سبب شده این محله بسیار پر طرفدار باشد.

کاهش قیمت لیر و تاثیر آن در قیمت خرید خانه در استانبول

محله‌های ببک، لوازیم، آکات، آرناووتکوی، کوروچسمه، لونت، اتیلر از محله‌های محبوب منطقه بشیکتاش هستند که هر کدام از این محله‌ها را می‌توانید برای خرید ملک در بشیکتاش انتخاب کنید. با توجه به بزرگی و جمعیت بالای این شهر، دولت ترکیه تلاش زیادی برای داشتن سیستم حمل و نقل راحت در این شهر داشته است به طوری که سیستم حمل و نقل استانبول یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقل در ترکیه است. شما می‌توانید در این شهر از وسایل مختلف حمل و نقل از جمله تراموا، مترو، اتوبوس، تاکسی‌های خرید آپارتمان در استانبول زرد، تاکسی‌های آنلاین، انواع قایق و کشتی برای جا به جایی در داخل شهر استفاده کنید. ساعات کار مترو استانبول از ساعت 6 صبح تا 12 شب است و اتوبوس‌ها نیز از ساعت 6 صبح تا ساعت 23 مردم را در نقاط شهر جا به جا می‌کنند. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بهتر است از کارت‌های الکترونیکی به نام استانبول کارت استفاده نمایید. البته به غیر از خرید ملک در ترکیه راه های دیگر نیز برای دریافت شهروندی وجود دارد مانند سپرده گذاری در بانک های ترکیه و کار در ترکیه.

فرودگاه آتاتورک و فرودگاه صبیحا دو فرودگاه استانبول در هر دو بخش آسیایی و اروپایی هستند. مدرسه خصوصی آتاکنت اولوبی، کالج خصوصی بیلفن، کالج خصوصی ایوب اغلو، مدرسه عمرانیه اوور نیز از مهم‌ترین دبیرستان‌های و مدارس منطقه عمرانیه هستند. اگر برای خرید خانه در عمرانیه استانبول وجود مراکز درمانی برای شما اهمیت دارد باید بگوییم در این منطقه چندین بیمارستان وجود دارد.

خرید ملک در استانبول

سیته که به مجموعه چند آپارتمان در کنار هم و تحت یک مجموعه گفته میشود، نسبت به آپارتمان های معمولی بین اتباع خارجی محبوبیت بیشتری دارد. سیته ها معمولا در مساحتی چند هزار متری قرار گرفته و دارای نگهبان و امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، پارک کودک و … هستند. با توجه به وجود نگهبان در سیته می توان گفت این نوع از آپارتمانهای ترکیه، آپارتمانهای امن تری محسوب میشوند و برای خرید خانه در استانبول، گزینه بهتری نسبت به آپارتمانهای معمولی هستند. ملک در سیته ها نسبت به آپارتمان های معمولی قیمت بالاتری دارند و شارژ ماهانه آنها هم بیشتر است.

مدارک لازم برای خرید خانه و ثبت سند تاپو به اسم شما:

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در ترکیه هستید مطلب روش های سرمایه گذاری در ترکیه را از دست ندهید. همچنین با توجه به تقاضایی که در این شهر برای خرید ایستمون ملک وجود دارد شما به راحتی می توانید ملک خود را در صورت نیاز به فروش برسانید. نکته قابل توجه این است که لازم نیست شما حتما یک ملک خریداری کنید.

کشور ترکیه به دلیل موقعیت مناسبی که از لحاظ گردشگری دارد، گزینه موردعلاقه سرمایه‌گذاران از بیشتر نقاط جهان و به خصوص ایران است. در این راهنما نکاتی ذکرشده است که به خریداران یک بینش خوب در رابطه با خرید اپارتمان در استانبول را می‌دهد. اگر قصد خرید اپارتمان در استانبول یا استعلام قیمت آپارتمان در استانبول را دارید ، تا آخر این مقاله را مطالعه بفرمایید.

در این مطلب سعی شد تا به صورت خلاصه نکات مهم خرید ملک در استانبول در سال 2023 را برای شما توضیح داده شود امیدواریم که مفید بوده باشد . این مورد یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید خانه باید به آن دقت کرد. فرقی نمی‌کند خانه‌ای که قصد خرید آن را دارید نو و تازه‌ساز باشد و یا دست چندم و قدیمی. شما نباید ملک را در جایی انتخاب کنید که برای دسترسی به مدرسه، بازار، بیمارستان، مراکز خرید و… علی‌الخصوص برای خرید ملک ارزان در استانبول این نکات بایستی بیش‌ازپیش مورد دقت قرار بگیرند.

بیمارستان دولتی عمرانیه، بیمارستان خصوصی چاکماک، بیمارستان خصوصی اصلی از مراکز درمانی مهم عمرانیه هستند. در شهر استانبول علاوه بردانشگاه‌ها مدارس و دبیرستان‌های دولتی و خصوصی زیادی وجود دارند که از لحاظ امکانات آموزشی سطح بسیار خوبی دارند. برخی از این مدارس، بین المللی بوده و به زبان‌های مختلف در آن‌ها تدریس می‌شود.

استانبول با توجه به ساحلی بودن آن ویلاهای بسیار زیبای ساحلی دارد. تحولات در بخش املاک و مستغلات که به عنوان لوکوموتیو  اقتصاد ترکیه از آن نام برده می شود مستقیم یا غیر مستقیم منجر به توسعه بسیاری از صنایع دیگر در ترکیه شده است. این جاده ساحلی مجلل ترین هتل ها، رستوران ها و کلوپ های شبانه شهر را در خود جای داده و دارای یک مسیر گسترده دوچرخه سواری و پیاده روی در امتداد بسفر و بین دو پل آن است. همچنین بسیاری از دانشگاه های مطرح در این محله واقع شده اند از جمله دانشگاه آیدین و دانشگاه کولتور استانبول. شرکت رسمی “استانبول همراه” با تیمی از کارشناسان خبره آمادگی ارائه خدمات زیر را به شما هموطنان عزیز دارد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما