تنها مشکل واقعی این چند بازیکن بی ارزش بودن آنهاست.

[ad_1]

کد خبر: 1796293/29

زمان: 15:34
1400/09/14

ملاقات: 12235

دست کارلتو بسته است

رئال مادرید این روزها در آسمان ها پرواز می کند و کارلو آنچلوتی در لالیگا قدرتمند است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از 16 بازی با 8 امتیاز اختلاف نسبت به سویا صدرنشین لالیگا است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز صعودش به دور بعد را مشخص می کند و به مصاف اینتر می رود. رهبری در روز سه شنبه.

دیشب رئال با دو گل وینیسیوس و لوکا یوویچ، تیم سومی سوسیداد را در خانه شکست داد. تیم تحت رهبری آنچلوتی رهبر بلامنازع است و در حال حاضر اولین تیمی است که پیروز می شود.

آنتونیو رومرو، کارشناس فوتبال اسپانیایی در برنامه “ال لارگو” کادنا سر معتقد است که رئال مادرید در حال حاضر یکی دو مشکل بزرگ دارد و این که بازیکنان غیرمتعهد و عملا بی فایده زیادی در تیم حضور دارند، به علاوه بی اعتمادی سرمربی تیم. در سیستم چرخشی

رومرو گفت: میلیون ها رئال مادرید این سوال را دارند که تیمشان در پایان فصل چگونه خواهد بود. آنچلوتی به وضوح می داند که قرار نیست از سیستم چرخشی استفاده کند. او به تعدادی از بازیکنانش نظر مثبت دارد و به بقیه اعتماد ندارد. برخی حتی یک دقیقه هم به زمین نمی رسند. با این شرایط بعید است هافبک جدید رئال به پایان فصل برسد. کاسیمیرو، مودریچ و تونی کروس همگی از ابتدا در زمین حضور دارند، در حالی که 5 یا 6 بازیکن تیم عملاً هیچ فایده ای ندارند. گرت بیل، ایسکو، مارسلو، ماریانو و ادن هازارد نه تعهد و نه کیفیت بازی برای رئال را ندارند.

آنچلوتی می گوید وقتی هافبک هایش خسته نیستند دلیلی برای نیمکت نشینی ندارد. البته او در نهایت به بازیکنان اصلی خود استراحت می دهد، اما اگر به دلیل مصدومیت یا خستگی مفرط بازیکنان مجبور به ترک زمین شود، این اتفاق می افتد، اما با صلاحدید خود این کار را نمی کند. رئال اکنون شانس اول پیروزی را دارد اما فعلا نمی توانم بگویم که قطعا به این هدف خواهد رسید.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما