تصاویر اسکله بازیابی بی سیم Apple Watch منتشر شد – Zomit

[ad_1]

گزارش اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) نشان می دهد که سری Apple Watch 7 دارای یک ماژول بی سیم 60.5 گیگاهرتز برای انتقال سریعتر اطلاعات است. شواهد نشان داد که ماژول 60.5 گیگاهرتز تنها زمانی فعال می شود که اپل واچ روی یک داک مغناطیسی اختصاصی با ماژول مربوطه قرار گیرد و در نهایت ، با انتشار سری اپل واچ 7 ، مشخص شد که ساعت هوشمند این پورتال زن دندانه دار (pogo) ندارد. این بدان معناست که اپل واچ قطعا به یک محصول بازیابی با پشتیبانی از انتقال داده های بی سیم ، مانند بارانداز ، نیاز خواهد داشت.

این داک احتمالاً فقط برای کارمندان اپل طراحی شده است. به عنوان مثال ، فروشگاه های اپل می توانند از داک برای بازیابی بی سیم اپل واچ استفاده کنند. با وجود این اطلاعات ، هنوز تصویری واضح از این اسکله مرموز به چشم نیامده است. اما آژانس نظارتی برزیل عکس هایی از اتصال بی سیم اپل را با تأیید مدل سری اپل واچ 7 به اشتراک گذاشته است.

مقاله مرتبط:

Apple Watch Series 7 Dock به وضوح برای عیب یابی و بازیابی طراحی شده است و دارای ساختار دو تکه است. در قسمت اول ، پورت شارژ اپل واچ در پایین قرار دارد و قطعه دوم جایی است که اپل واچ در آن قرار دارد و با یک پیچ به قطعه اول متصل شده است. جالب است بدانید که قبل از سری اپل واچ 7 ، کوپرتینویی ها یک درگاه تشخیصی را در محل اتصال بند ساعت اپل مخفی کرده بودند.

پایه بازیابی بی سیم Apple Watch 7 Series

مشخص نیست که چرا Apple Dock جایگزین بازیابی بی سیم شده است ، و همچنین مشخص نیست که چگونه سرعت انتقال اطلاعات بی سیم سریع است. اما به احتمال زیاد ، انتقال داده های بی سیم از USB 2.0 با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه پیروی می کند.

پایه بازیابی بی سیم Apple Watch 7 Series

البته یکی از سناریوهای احتمالی برای حذف پورت مخفی اپل واچ می تواند گواهینامه IPX8 باشد که در واقع مجوزی برای مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار است. از سوی دیگر ، این حرکت می تواند نشان دهنده روندی مشابه آیفون در آینده باشد.

یکی از ویژگی های احتمالی آیفون های آتی این است که بدون درگاه هستند و شایعات زیادی در این باره شنیده شده است و اعتقاد بر این است که اپل بسیار مصمم به انجام این کار است. اما از لحاظ تئوری ، حذف بندر Lightning چالش ها و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. آیفون معمولاً برای اتصال فیزیکی به یک دستگاه بازیابی دیگر از پورت Lightning استفاده می کند.

گفته می شود اپل به دنبال راه حلی برای نصب مجدد نسخه کامل است iOS در فرآیند بازیابی آیفون ، نیازی به اتصال فیزیکی نیست و تیم های نرم افزاری اپل در حال بررسی سه راه برای بازگشت iPhone به وضعیتی هستند که امکان بازیابی آن را فراهم می کند. شاید ویژگی جدید اپل واچ با داک نقطه عطفی برای آیفون بدون پورت باشد و دلیل اصلی اینکه اپل آن را به سری اپل واچ 7 محدود کرده است مربوط به همین موضوع است.

برای خواندن همه مقالات مرتبط با Apple Watch به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما