به روز رسانی زنده کووید: لس آنجلس دستور جامع واکسیناسیون را اجرا می کند

[ad_1]

تصویربلانکا کوینترو تابلویی را در آبجوسازی هایلند پارک در لس آنجلس نصب کرد تا شواهدی مبنی بر واکسیناسیون کووید را به مشتریان نشان دهد.
اعتبار…Je C. Hong / آسوشیتدپرس

هزاران باشگاه ورزشی، رستوران، سینما، مراکز خرید، سالن‌ها و سایر مشاغل سرپوشیده در لس‌آنجلس در این هفته ملزم شدند تا مدارکی را از مشتریان دریافت کنند مبنی بر اینکه طبق یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین واکسیناسیون کشور در برابر کووید-19 کاملاً محافظت می‌شوند. واکسینه شد. .

قانونی که شورای شهر ماه گذشته تصویب کرد، به افرادی که از واکسیناسیون خودداری می‌کنند یا اعتراض مذهبی صمیمانه دارند، اجازه می‌دهد در 72 ساعت گذشته شواهدی مبنی بر منفی بودن آزمایش کرونا نشان دهند.

مقامات می گویند که این قانون برای کمک به احیای شهری است که بیش از یک سال و نیم تحت سطوح مختلف محدودیت ها بوده است و تقریباً همه باید اجازه داشته باشند برای واکسینه شدن وارد یک فضای عمومی سرپوشیده شوند. کمک به جلوگیری از افزایش موارد. همانطور که زمستان در راه است.

نوری مارتینز، رئیس شورای شهر لس آنجلس، در بیانیه ای گفت: «کسب و کار ما نمی تواند دوباره بسته شود. “هدف این دستور محدود کردن انتقال ویروس و نجات جان افراد است.”

منبع: وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده. میانگین هفت روزه میانگین یک روزه و داده های شش روز گذشته است. تعداد بیمارانی که در حال حاضر در بیمارستان بستری شده اند جدیدترین تعداد بیماران کووید-19 است که چهار روز پیش توسط بیمارستان های دولتی گزارش شده است. گزارش‌های متناقض توسط بیمارستان‌ها می‌تواند منجر به کاهش و افزایش قیمت شود. به دلیل گزارش ناقص بیمارستان ها به دولت فدرال، تعداد بستری شدن در بیمارستان در اوایل همه گیری کم است.

اما برخی از صاحبان کسب و کار می گویند که ناامید هستند که ممکن است مجبور شوند مشتریان را دور کنند.

کیم پرینس که مالک Hotville، رستوران مرغ داغ نشویل در منطقه کرنشاو شهر است، گفت که نیاز به تأیید اعتبار واکسن برای غذاخوری‌های داخلی تنها یک چیز دیگری است که او باید نگران آن باشد و همچنین تعداد کارمندان. با چالش‌ها و افزایش سرسام آور قیمت مواد

در حالی که او همسایه ها را تشویق می کند واکسینه شوند و رستوران دارای پاسیو است، او گفت که این دستور می تواند کارکنانش را در موقعیت دشواری برای توضیح محدودیت ها به مشتریان – که برخی از آنها از خارج از شهر می آیند – برای اولین بار قرار دهد.

او گفت: “ما تبهکار می شویم. ما به آن هدف تبدیل می شویم.”

این امر به ویژه برای مناطق حاشیه‌ای تاریخی مانند کرنشاو، که در آن افراد کمتری نسبت به شهرستان لس‌آنجلس واکسینه می‌شوند، دشوار است.

خانم پرینس گفت که فکر می‌کند اگر شهر در ارتباط با محدودیت‌ها کار بهتری انجام دهد تا کارکنان رستوران مجبور نباشند برای مشتریان گرسنه و بی‌خبر توضیح دهند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

برخی از ساکنان این محدودیت ها را نه تنها یک بار لجستیکی، بلکه به عنوان یک تجاوز غیرمنطقی می دانستند. به گزارش لس آنجلس تایمز، در تظاهرات روز دوشنبه در بیرون شهرداری، هزاران معترض خشم خود را از دستور گسترده تر واکسن، به ویژه برای کارمندان عمومی ابراز کردند.

با این وجود، در بسیاری از لس آنجلس، این دستور با یک حادثه کوچک اجرایی شد. بارها، رستوران‌ها و استودیوهای تناسب اندام از مشتریان می‌خواستند که اگر قصد دارند زمانی را در داخل خانه بگذرانند، مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ارائه دهند. در بسیاری از موارد، آنها گفتند که امیدوارند مشتریانی را که در غیر این صورت احساس ناراحتی می کنند، جلب کنند.

الی تیچنر، صاحب پیلاتس پانکس در محله اکو پارک، گفت که حتی قبل از اجرایی شدن این دستور، مشتریان پرسیده بودند که آیا مربیان واکسینه شده اند یا خیر. برخی با کمال میل وضعیت واکسیناسیون خود را پذیرفتند و هیچ کدام خط مشی ماسک استودیو را زیر سوال نبردند.

بنابراین، اگرچه او تا قبل از اجرایی شدن قانون جدید از شهر خبری نداشت، بلافاصله به مشتریان ایمیل زد و از آنها خواست که مدارک واکسیناسیون را ارسال کنند.

او گفت: “این به مشتریان کمک می کند تا واقعاً احساس امنیت کنند.” “خوشحالم که در مورد احتیاط اشتباه کنم، و فهمیدم اگر کسی بخواهد عقب نشینی کند، احتمالاً استودیو برای آنها نیست.”

ویدئو

کپی 🀄

در ابتدا، از آنجایی که کل این موضوع کلمه ماسک را سیاسی کرد، (درست) کلمه ماسک را به جای اولین مورد سیاسی قرار داد. من فکر می کردم که باید یک دستور سریع و آسان باشد. این یک ماسک است. این یک واکسن نیست، یک ماسک است. هیچ ضرری ثابت نشده است و ما فقط ثابت می کنیم که می تواند سالم باشد. این یک ناراحتی جزئی برای آزادی بالقوه درازمدت است، همه، ده یک را بپردازند، یکی را بگذارند. بنابراین ما در حال تلاش برای کشف آن در حال حرکت هستیم. علم در حال تغییر است. اکنون شما دستور واکسن را دریافت کرده اید. باشه اینجا رو نگاه کن ما می رویم، یک روز، خواهیم دید که چه کسی اغراق کرده است، زیرا با سیاسی شدن این موضوع، هر دو طرف، هر دو طرف، می توانید احساس کنید که هر دو شروع به اغراق کرده اند. یک طرف چپ سعی می کرد هر تعداد را زیاد کند و هر که از سرماخوردگی مرده بود، می گفتند تقصیر را به گردن کووید بیندازید، تعداد را زیاد کنید. طرف می گوید نه، چنین اتفاقی نمی افتد. هیچ کس مبتلا به کووید نیست. اکنون، ما نه هفته از فوتبال دانشگاهی در آمریکا می گذریم. ما تازه ویمبلدون را داشتیم. جام برتر انگلیس به تازگی در انگلیس به پایان رسیده بود. خوب، من می خواستم آنجا بنشینم، اینها رویدادهای فوق العاده پخش کننده هستند. من نمی توانم باور کنم که ما این کار را انجام می دهیم. عذاب در راه است. تا الان؟ (راست) 12 هفته بعد. به نظر نمی رسد که آنها رویدادهای فوق العاده پخش کننده باشند. خب حالا این سوال واقعاً به نظر نمی رسد که شما واکسن زده اید؟ چون فکر می‌کنم بقیه زمان‌ها در یک دنیای همه‌گیر زندگی می‌کنیم. من آن را پیچیده تر می کنم. فرزندان. سناتور تد کروز، ایالت شما در مورد این موضوع به بیگ برد سختی می داد. می دانم، می دانم، می دانم، می دانم. بنابراین، شما آن را می بینید. و شما چه فکر میکنید؟ اوه ببین، اندرو. من اینجا هستم در نگاهش می بینم او فقط گفت ما می توانیم کودکان را واکسینه کنیم. آیا ما می رویم؟ آیا نیاز به اعتماد داریم؟ من می خواهم به علم اعتماد کنم، آیا فکر می کنم نوعی کلاهبرداری یا تئوری توطئه در این مورد وجود دارد؟ جهنم، نه. نه، فکر نمی‌کنم راهی وجود داشته باشد—همه ما باید از این روایت بیرون بیاییم. هیچ تئوری توطئه ای در مورد واکسن ها وجود ندارد. این دانشمندان سعی می‌کنند کار درست را انجام دهند و بعد مردم می‌گویند، بله، اما داروخانه بزرگ پولی را که می‌تواند به دست می‌آورد. خب این هم اگر درست باشد. خوب؟ ترسناکه. فعلا واکسن نمیزنم بهت میگم (مگه نه؟) من خودم واکسن نزدم، میخوام بگیرم، واکسن زدم، همسرم واکسن زده. ما در خانه یک فرد پرخطر داریم به نام مادرم که 90 سال دارد و سیستم ایمنی بدن او کاهش یافته است. پس چرا؟ چرا نمی خواهید بچه هایتان واکسینه شوند؟ ما می دویم، به هر حال واکسیناسیون را آهسته انجام می دهیم، حتی قبل از کووید. حالا، توجه داشته باشید، من انتخاب کرده‌ام، ما سخت‌تر از سایر دوستانمان قرنطینه شده‌ایم و هنوز دو سال از آن زمان می‌گذریم. نمیخوام. شاید دارم سعی می کنم از مادرم دورش کنم. خوب، پس ما در هر زمان و هر کجا که بتوانیم آزمایش های زیادی انجام می دهیم. ما همچنین افرادی را که می بریم با خود می بریم، جایی که بتوانیم آنها را در خانه خود داشته باشیم، هر جا که بتوانیم با هر کسی در تماس باشیم. سعی کنید مسائل را حل کنید. با این حال، من در موقعیتی هستم که می توانم این کار را انجام دهم و می دانم که همه نمی توانند این کار را انجام دهند. (راست) تا اینجا می تواند انجام دهد. خیر

پخش کننده ویدیو در حال class=

جراح عمومی ایالات متحده از اظهارات متیو مک‌کانهی، بازیگر و نویسنده، که در حال بررسی نامزدی برای فرمانداری تگزاس در مورد اجباری شدن واکسن کرونا برای کودکان و منتهی به انتخابات است، واکنش نشان داده است.

آقای مک‌کانهی که روز سه‌شنبه در اجلاس آنلاین Dealbook صحبت می‌کرد، گفت واکسن را برای کودکان خردسال اجباری نمی‌کند، زیرا اطلاعات بیشتری می‌خواهد. اگرچه این بازیگر مانند همسر، مادر و فرزندان بزرگترش واکسینه شده است، اما دو فرزند کوچک او اخیراً واجد شرایط فیلمبرداری نیستند.

این بازیگر گفت که در خانه‌اش، ما حتی قبل از کووید واکسن‌ها را آهسته انجام می‌دهیم.

آقای مک‌کانهی گفت مطمئن است که دانشمندان تلاش می‌کنند «کار درست را انجام دهند» و پیشنهاد کرد که تئوری توطئه «تخیلی» درباره واکسن‌ها مشکل‌ساز است. «آیا فکر می‌کنم نوعی کلاهبرداری یا تئوری توطئه در این مورد وجود دارد؟ نه من این کار را نمی کنم.”

او همچنین از واکنش اغراق آمیز و قطبی به دستور ماسک انتقاد کرد. او گفت: «در ابتدا، کل موضوع سیاسی شد. “من فکر کردم که باید دستوری سریع و آسان باشد. این یک ماسک است، یک واکسن نیست.”

او گفت که این ماسک “یک ناراحتی جزئی برای آزادی بالقوه طولانی مدت است.”

آقای مک کانهی بعداً توضیح داد که اظهارات او در مورد دستور واکسن در مورد کودکان 5 تا 11 ساله است، نه کودکان 12 ساله و بزرگتر، و پرسید که چه زمانی اطلاعات در مورد واکسیناسیون کودکان در دسترس است.

اما جراح عمومی دکتر ویوک مورتی با اشاره به این که ویروس کرونا خطر قابل توجهی برای کودکان دارد، پاسخ داد. دکتر مورتی به CNN گفت والدین باید بدانند که “کووید برای فرزندان ما بی ضرر نیست.”

گفت: بچه های زیادی مرده اند. “متاسفانه، صدها کودک – هزاران – در بیمارستان بستری شده اند، و من به عنوان پدر کودکی که چندین سال پیش به دلیل بیماری دیگری در بیمارستان بستری شده بود، هرگز از هیچ والدینی این کار را نمی خواهم. به بیمارستان می رسد.”

آقای مک کانهی همچنین به Dealbook Summit گفت که در حال بررسی “ذهن، قلب و روح” خود در مورد احتمال نامزدی برای فرمانداری تگزاس است.

او گفت: “من سعی می کنم بررسی کنم که سیاست چیست. دموکراسی چیست و چه می تواند باشد. جایی که ما از ریل خارج شدیم.”

اعتبار…ریک اسکوتاری / آسوشیتدپرس

NFL گرین بی پکرز را 300000 دلار و دو بازیکن آن، آرون راجرز و آلن لازارد، هر کدام را 14650 دلار به دلیل عدم رعایت پروتکل های COVID-19 مورد توافق لیگ و اتحادیه بازیکنان جریمه کرده است.

این مجازات تقریباً یک هفته پس از مثبت شدن آزمایش کروناویروس راجرز و متعاقباً تأیید ادعاهای نادرست و بی‌اساس درباره واکسن‌ها و درمان‌های کووید-19 در بیانیه‌های عمومی بعدی خود صادر می‌شود. این نظرات توسط مقامات بهداشت عمومی و برخی از ورزشکاران محکوم شد، اگرچه تصمیم لیگ بر رعایت قوانین متمرکز بود.

راجرز و لازارد، که آنها نیز بدون واکسن هستند، به دلیل شرکت در یک مهمانی هالووین مجازات شدند، حتی اگر پروتکل های COVID-19 به بازیکنان غیر واکسینه شده اجازه می دهد تا در خارج از مرکز تیم در گروه های بیش از سه بازیکن جمع شوند.

راجرز همچنین هنگام صحبت با خبرنگاران ماسک به چهره نداشت که این یکی دیگر از موارد نقض قوانین لیگ است.

تیمی که اواخر روز سه‌شنبه گزارش شده بود جریمه شده بود، بسیار بیشتر از بازیکنان تنبیه شد، زیرا کار زیادی برای نظارت بر رفتار بازیکنانش انجام نداد. جریمه علیه بسته‌بران بزرگ‌ترین مجازات برای نقض پروتکل Covid-19 است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما