به روز رسانی زنده: پرونده محاکمه در محاکمه قاچاق جنسی گیسلین ماکسول به پایان نزدیک می شود

[ad_1]

تصویرمحاکمه گیسلین ماکسول به پایان هفته دوم نزدیک می شود.
اعتبار…استفانی کیث برای نیویورک تایمز

پرونده قاچاق جنسی دولت علیه گیسلین ماکسول عمدتاً بر روی چهار زن است که می گویند توسط جفری اپستین سرمایه دار با کمک خانم ماکسول مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

سه نفر از این زنان قبلاً در دادگاه منطقه فدرال در منهتن شهادت داده اند. انتظار می رود نفر چهارم این هفته شهادت دهد. هر سه گفتند که آقای اپستین در نوجوانی از آنها سوء استفاده جنسی کرده است و خانم ماکسول در تسهیل این آزار، برقراری تماس اولیه با آقای اپستین، ترتیب بازدید از خانه‌هایشان، یا دادن دستورات به آقای اپستین نقش بسزایی داشته است. دوست دارد لمس شود

جین

اولین متهمی که در موضع گیری قرار گرفت، که فقط جین نام داشت، شهادت داد که او یک دختر 14 ساله اهل پالم بیچ، فلوریدا بود، زمانی که با خانم ماکسول و آقای اپستین در یک کمپ تابستانی در میشیگان ملاقات کرد. او گفت که در آن زمان خانواده اش پول بسیار کمی داشتند. پدرش که رهبر ارکستر و نوازنده بود سال گذشته درگذشت.

جین گفت خانم ماکسول در ابتدا با او مانند یک خواهر کوچک رفتار می کرد، او را به سینما می برد و لباس هایش را می خرید – از جمله ژاکت کشمیری و لباس زیر ویکتوریا سیکرت. جین گفت، بعداً، خانم ماکسول به او آموزش داد که چگونه آقای اپستین را ماساژ دهد، و او در آن جلسات از او سوء استفاده جنسی کرد.

جین گفت که گاهی اوقات خانم ماکسول در فعالیت های جنسی نیز شرکت می کرد. او گفت که گاهی افرادی که در یکی از خانه‌های آقای اپستین جمع می‌شدند، لباس‌های خود را در می‌آوردند “و می‌دانید که به این عیاشی تبدیل می‌شد.”

او هرگز در مورد سالهای آزار و اذیت مادرش چیزی نگفت، او گفت: “چون خیلی شرمنده بودم، احساس انزجار می کردم، گیج بودم.”

گربه

کیت گفت که خانم مکسول در 17 سالگی در لندن با مرد مسن‌تری که با او قرار ملاقات داشت آشنا شد. خانم ماکسول خانه ای در بلگراویا داشت، محله ای گران قیمت که کیت با مادرش در آن زندگی می کرد. در آن زمان، کیت شهادت داد، او از فرانسه به انگلستان بازگشته بود و دوستان کمی داشت. کیت شهادت داد: «از دوستی با او بسیار هیجان زده بودم. “او تمام چیزی بود که من می خواستم باشم.”

کیت به هیئت منصفه گفت که یک روز خانم ماکسول از او خواست که جای ماساژ آقای اپستین را پر کند، اگرچه او تجربه ای نداشت. در طول ماساژ، آقای اپشتین تماس جنسی را آغاز می کند. این الگو چندین بار در چند سال بعد در اقامتگاه آنها در لندن و ایالات متحده تکرار شد.

او موقعیتی را در فلوریدا به یاد آورد که خانم ماکسول در حالی که آقای اپستین را برای صرف چای به عمارت خود می آورد، یک لباس “دختر مدرسه ای” – دامن کوتاه چین دار، جوراب سفید، شلوارک سفید و یک پیراهن – بپوشد. او نیز به فعالیت جنسی که توسط آقای اپستین آغاز شد، انجامید.

کیت شهادت داد: “من نمی دانستم چگونه “نه” بگویم. مطمئن نبودم که «نه» بگویم یا نه – آیا باید ترک کنم یا اینکه انجام ندادن آن چه عواقبی می تواند داشته باشد.»

کارولین

وقتی 14 ساله بود، کارولین شهادت داد، یکی از دوستانش او را به عمارت آقای اپستین در پالم بیچ آورد و گفت که می تواند برای ماساژ پول دربیاورد. زمانی که کارولین به هیئت منصفه رسید، دوستش را دید که آقای اپستین را ماساژ می‌داد و سپس با او رابطه جنسی داشت.

کارولین گفت که در طول چهار سال بعد، او بیش از 100 ماساژ جنسی به آقای اپستین در ازای پول انجام داد، که در طی آن او او را لمس کرد و خودارضایی کرد. کارولین گفت، خانم ماکسول با او تماس گرفت تا چند جلسه ماساژ ترتیب دهد.

او در دو نوبت از زن دیگری دعوت کرد تا به فعالیت جنسی بپردازد. کارولین گفت حداقل یک بار خانم ماکسول خودش شرکت کرد و سینه ها، باسن و باسن کارولین را لمس کرد. او به یاد می آورد که خانم ماکسول گفته بود “من برای آقای اپستین و دوستانش اندام فوق العاده ای داشتم.”

او به هیئت منصفه گفت که به خانم مکسول و آقای اپستین گفته که چند ساله است.

کارولین گفت که پولی را که برای جلسات ماساژ دریافت کرده برای خرید الکل و مواد مخدر خرج کرده و از هر دو سوء استفاده کرده است. هنگامی که او 18 ساله بود، دیگر به خانه آقای اپستین نمی رفت. او گفت: “او از من پرسید که آیا دوستان کوچکتری دارم یا نه، و من جواب منفی دادم.” و آن موقع بود که فهمیدم خیلی پیر شده ام.»

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما