به‌روزرسانی‌های زنده: سومین دادستان، گیسلین ماکسول، می‌گوید که سال‌ها سوء استفاده توسط اپستین را تسهیل کرده است.

[ad_1]

تصویرمحاکمه گیسلین ماکسول هر روز جمعیتی را به دادگاه فدرال در منهتن پایین می کشاند.
اعتبار…استفانی کیث برای نیویورک تایمز

سومین متهم از چهار متهم، صبح روز سه‌شنبه در جلسه محاکمه گیسلین ماکسول حاضر شد و به طور خلاصه شهادت خود را درباره دوران سخت کودکی در پالم بیچ، فلوریدا آغاز کرد، جایی که او مدرسه راهنمایی و کوکائین را رها کرد و به قرص‌های ضد درد معتاد شد.

متهم، تنها با استفاده از نام کوچک خود، کارولین، در کیفرخواست به عنوان قربانی خردسال-4 شهادت می دهد – موضوع قاچاق جنسی با خانم ماکسول روبرو می شود. او با صدای آرام و مکثی صحبت می کرد و قاضی گاهی از او می خواست که صحبت کند.

کارولین شهادت داد که در ۱۴ سالگی جفری اپستین را از طریق یک دوست زن ملاقات کرده است. آن دوست، ویرجینیا رابرتز، از او پرسید که آیا می‌خواهد با ماساژ دادن به دوستش که در جزیره پالم بیچ زندگی می‌کرد، درآمد کسب کند.

وقتی دو دختر به خانه آقای اپستین رسیدند، خانم ماکسول آنها را پشت در ملاقات کرد و از آنها خواست که به طبقه بالا به حمام آقای اپستین بروند. برای اولین بار، خانم رابرتز کاملاً برهنه آمد و از کارولین خواست که سوتین و لباس زیرش را بپوشد. سپس آقای اپستین وارد اتاق ماساژ شد و دراز کشید.

چهل و پنج دقیقه بعد، آقای اپستین واژگون می شود، خانم رابرتز از او بالا می رود و با هم رابطه جنسی برقرار می کنند، کارولین به هیئت منصفه می گوید که صدایش در می آید. او گفت که کارولین از روی کاناپه ای نزدیک به آن نگاه می کرد.

بعداً، کارولین گفت که به هر دوی آنها، یک اسکناس صد دلاری که روی سینک حمام گذاشته شده بود، پرداخت شده و خانم ماکسول شماره او را گرفته است.

خانم رابرتز که اکنون با نام ویرجینیا رابرتز گیفر شناخته می شود، به یکی از سرسخت ترین متهمان آقای اپستین تبدیل شده است. گمان نمی‌رود که او یکی از چهار قربانی باشد که اتهامات ماکسول بر اساس آنهاست و انتظار نمی‌رود در دادگاه شهادت دهد.

کارولین شهادت داد که در چهار سال آینده صدها ماساژ به آقای اپستین داده است. او گفت که خانم ماکسول برای تعیین قرار ملاقات تماس می گیرد، که دوست پسر آن زمان او از او خواسته است که در آن قرار ملاقات بگذارد.

هر بار که او به خانه می رفت، آقای اپستین اولین کسی بود که روی شکمش دراز می کشید در حالی که کارولین او را ماساژ می داد و آنها در مورد تربیت مشکل او صحبت می کردند. در نهایت، او غلت می خورد، گاهی اوقات با یک اسباب بازی جنسی، او را لمس می کرد و خودارضایی می کرد.

کارولین گفت: “هر بار که یک اتفاق جنسی رخ می دهد.”

او گفت که پس از هر برخورد، 300 تا 400 دلار اسکناس صد دلاری به او پرداخت می شد که گاهی مستقیماً توسط خانم ماکسول به او تحویل می شد. او گفت که از این پول برای خرید مواد مخدر استفاده کرده است.

او گفت که چندین بار دوستان نوجوان را برای شرکت در ماساژ آورده است و به آنها دستمزد اضافی پرداخت شده است. او گفت یک بار آقای اپستین دکمه ای را در اتاق فشار داد و یک زن جوان برهنه با لهجه وارد اتاق شد و هر سه با هم رابطه جنسی داشتند.

کارولین شهادت داد که خانم ماکسول او را سه بار برهنه در اتاق ماساژ دید، از جمله یک بار که سینه هایش را لمس کرد و بدنش را تحسین کرد.

کارولین گفت که او گاهی اوقات با خانم ماکسول در مورد نحوه تربیت او صحبت می کند، از جمله جزئیات نحوه آزار جنسی او توسط پدربزرگش از چهار سالگی. آقای اپستین همچنین گهگاه از او در مورد زندگی خانوادگی اش سوال می کرد.

او گفت که خانم مکسول و آقای اپستین می‌دانستند که او فقط 14 سال دارد، زیرا آنها از او پرسیدند که آیا می‌تواند به جزیره آقای اپستین برود و او گفت که پاسپورت ندارد و مادرش به او اجازه نمی‌دهد.

خانم ماکسول و آقای اپستین هدایایی برای او فرستادند، او گفت: لباس زیر زنانه ویکتوریا سیکرت، بلیط کنسرت، یک کتاب ماساژ.

کارولین گفت که او همیشه از خانم ماکسول به جای نام کوچکش به عنوان “مکسول” یاد می کرد. وقتی یک دادستان، مورین کومی، از او پرسید که چرا این کار را کرد، کارولین گفت: “چون نمی توانستم نام کوچک او را به درستی تلفظ کنم.”

او همچنین به خانم کومی گفت که به طور منظم متادون و سایر داروها را برای کنترل اعتیاد و علائم اسکیزوفرنی مصرف می کند.

او به هیئت منصفه گفت پس از سال ها آزار، کارولین از دوست پسر آن زمان خود باردار شد و صاحب فرزند شد. پس از آن، او چندین بار به خانه آقای اپستین بازگشت زیرا به پول نیاز داشت. او گفت: “او از من پرسید که آیا دوستان کوچکتری دارم یا نه، و من جواب منفی دادم.” و آن موقع بود که فهمیدم خیلی پیر شده ام.»

او 18 ساله بود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما