بهتر از گواردیولا نیست. من بارسا را ​​قهرمان می کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پس از چند درگیری سه روز پیش، سرانجام بارسلونا قرارداد نهایی خود را با ژاوی اعلام کرد و به این ترتیب این اسطوره به خانه بازخواهد گشت. ژاوی در سال 2015 بارسا را ​​به مقصد السد ترک کرد و در 6 سال گذشته میزبان قطر بوده است، اما به عنوان مربی بارسا ادامه خواهد داد.

مراسم معارفه ژاوی امروز در نوکمپ با حضور هواداران برگزار می شود و پیش بینی می شود 25 هزار هوادار در نوکمپ حضور داشته باشند. او شش سال پیش در نیوکمپ پرجمعیت از بارسا خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک ناجی به بارسا بازگشته است. بارسلونا که فصل را با رونالد کومان آغاز کرد و سرجی برخان در سه بازی اخیر روی نیمکت این تیم حضور داشتند.

بارسا بعد از 17 بازی با 17 امتیاز نهم لالیگا است و فعلا با سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد، اما به نظر نمی رسد این پایان فصل بارسا باشد و آبی اناری ها امید زیادی به اسطوره خود دارند.

متاسفانه برای ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار بارسا است. اولین بازی ژاوی با بارسا دو هفته بعد در روز شنبه برابر اسپانیول خواهد بود. دربی کاتالونیا که همیشه سختی های خود را داشته و به خصوص امسال که اسپانیول تیم خوبی را به این رقابت ها فرستاد و حتی موفق شد رئال را شکست دهد. این بازی در نوکمپ برگزار می شود و هواداران بارسا مطمئناً ورزشگاه را برای ژاوی پر خواهند کرد.

سه روز بعد، بارسا یک بازی مرگ و زندگی مقابل بنفیکا را پیش رو دارد. بارسا بازی رفت را با سه گل به پرتغالی باخت، اما دو پیروزی متوالی مقابل دینامو کیف به جانی داد. بارسا با بایرن 6 امتیاز و بنفیکا 4 امتیاز کمتر هستند. بارسا برای پیشرفت باید بنفیکا را شکست دهد.

آبی اناری ها باید پس از این دو بازی راهی ویارئال شوند و سپس در نوکمپ میزبان رئال بتیس باشند. در 17 دسامبر، بارسا به بایرن می رود و اگر نتواند بنفیکا را شکست دهد، محکوم به پیروزی مقابل بایرن خواهد بود.

واکنش مسیلئو برای من پیام تبریک فرستاد. او آرزوی موفقیت کرد؛ “به رونالدینیو و بسیاری از هم تیمی های قدیمی ام تبریک می گویم.”

چرا زودتر به بارسلونا برنگشتی؟“من یک بار در ژانویه و یک بار در تابستان به بارسلونا برگشتم. اولین بار احساس کردم که نمی توانم به بارسا کمک کنم و بعد از آن بحث انتخابات پیش آمد و ابهامات زیادی وجود داشت. در نهایت خوان لاپورتا تماس گرفت. من همیشه گفته ام. او بارسلونا بهترین رئیس تاریخ را دارد.”

تمدید قرارداد با دمبله:“بله، به نظر من دمبله می تواند بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد، اما ما باید روی او کار کنیم. این به او و طرز فکر او بستگی دارد و کمتر آسیب دیده است. گسترش با او یکی از اولویت های من است.” هر بازیکنی مصدوم می شود اما باید بهتر تمرین کند.”

خرید زمستانی:“باید با باشگاه در این مورد صحبت کنم و شرایط را ارزیابی کنم. سپس تصمیم خواهیم گرفت. هنوز زود است، اما هدف تقویت تیم است. نقل و انتقالات زمستانی نیز یک فرصت است. به نظر من بازیکنان باید بروند. به بارسلونا.هزینه کار در بارکا باید مشخص شود و در این زمینه اقدام شود.همه باید بدانند شغلشان در بارکا چیست.

دربی کاتالونیا: « بازی اول مقابل اسپانیول خواهد بود و تمرکز روی دربی اول است. ما برای پیروزی در این بازی آماده خواهیم بود و سپس باید هر بازی بعدی را نیز ببریم. ما یک پروژه میان مدت و سپس بلندمدت داریم و چاره ای جز تلاش و کوشش نیست. هدف من قهرمانی بارسلونا است و به کمک همه نیاز دارم.”

این چیزی است که بارسا در مورد نقاط قوت بارسا می گوید: شما باید به بازیکنان کمک کنید. بازی در بارسا آسان نیست و من دیده ام که برخی از بازیکنان تحت این فشار قرار گرفته اند. این دسته از بازیکنان باید کمک شوند. به عنوان یک مربی، می خواهم بارسلونا را به یک تیم واقعی تبدیل کنم.

چالش سخت برای هدایت بارسا: “ب.شما قوانینی وضع می کنید و از آنها پیروی می کنید. واضح است که هدایت بارسا سخت است، اما رختکن باید بر اساس قانون اداره شود و هر وقت این اتفاق افتاده است، ما موفق شده ایم. ما در مورد نظم و انضباط صحبت نمی کنیم، بلکه دستورالعمل هایی که باید رعایت شود. من ایده های روشنی دارم و مهمتر از همه از فلسفه بارسلونا پیروی می کنم. فلسفه ای که با یوهان کرایف شروع شد و با فن خال، رایکارد، گواردیولا، انریکه و دیگران ادامه یافت.

چند مصدوم بارسلونا:ما در مورد مسائل مختلفی از جمله این موضوع با رئیس صحبت کردیم. چنین مشکلی باید حل شود.

مقایسه با گواردیولا: « مقایسه شدن با پپ گواردیولا باعث افتخار است. به خاطر تمام جام هایی که برای بارسا برد و همه چیزهایی که به فوتبال و بارسلونا داد. برای من او بهترین مربی جهان است و هر مقایسه ای با او در حال حاضر برای من عادلانه نخواهد بود. من گفتم انجام چنین مقایسه‌هایی باعث افتخار است، اما من در اوایل دوران حرفه‌ای‌ام در بارسا هستم و باید دید نتایج چه خواهد بود.»

انتظارات از بارسلونا: من افکار روشنی دارم شما باید در بالاترین سطح تمرین کنید و بیشتر و بیشتر انجام دهید. در بارسا نباید قانع شویم. باید کاری کنم که تیم باور کند می توانیم موفق باشیم. البته آنها من را از روی نتایج قضاوت خواهند کرد اما هدف این است که با ارائه بازی های زیبا نتایج خوبی بگیرم.

ورود به Nu Camp Grass:“خاطرات زیادی داشتم. استقبال هواداران هم عالی بود. ما نباید این هواداران را ناامید کنیم. از فردا باید بیشتر تلاش کنیم و باید به بازیکنان جوان بگوییم که ما بارسلونا هستیم و اینجا حق نداریم اشتباه کنیم. هواداران انرژی من را دوچندان کردند.

ژاوی در نشست خبری گفت:“من بسیار تحت تاثیر واکنش هواداران قرار گرفتم. اشتیاق من دو برابر شده است و نمی توانم صبر کنم تا با بازیکنان کار کنم. می دانم که بارسا در موقعیت دشواری قرار دارد و ما از نظر بازی و شرایط در شرایط خوبی هستیم. اقتصاد.” روزها نیست، اما من انگیزه و تمایل زیادی برای تغییر شرایط دارم. من از بازیکنان انتظار زیادی دارم زیرا این بارسلونا است که بهترین باشگاه جهان است. “ما باید کار کنیم. سخت است و البته حمایت ما هواداران مورد نیاز است.”

16:13: ژاوی تا دقایقی دیگر در نشست خبری حاضر خواهد شد

16:11: لاپورتا خطاب به هواداران بارسا گفت:تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امروز در تاریخ بارسا ثبت خواهد شد. “به ژاوی خوش آمدید… زنده باد بارسا و کاتالونیا.”

16:09جاوی و لاپورتا با طرفداران

16:05: ژاوی با بارسلونا قرارداد امضا کرد

16:03: جاوی به هواداران گفت:“من بسیار هیجان زده و کنجکاو هستم. متشکرم. اگرچه نمی خواهم هیجان زده شوم، در حال حاضر بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. از هواداران و باشگاه متشکرم. روزی که بارسا را ​​ترک کردم، گفتم که بهترین باشگاه را ترک می کنم. جهان و اکنون تکرار می کنم معتقدم ما بهترین های جهان هستیم. بارسا انتظارات زیادی دارد و نمی توان با آنها برابری کرد. همیشه باید در اینجا برنده شوید. “از ته قلبم از شما متشکرم، زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا. “

16:01: وقتی جاوی شروع به صحبت کرد. او مورد تشویق قرار گرفت و به نام 10000 هوادار حاضر در ورزشگاه نامگذاری شد.

16:00: ژاوی با خوان لاپورتا وارد زمین شد و سرود رسمی بارسا در نوکمپ طنین انداز شد و هواداران را به وجد آورد.

15:42: افتخار ژاوی با پیراهن بارسا

15:33: همه چیز برای معرفی ژاوی آماده است

15:17: با xavi همراه باشید این یک بازگشت سریع بود و در عرض سه یا چهار روز زندگی من تغییر کرد. همسرم امروز 40 ساله می شود و من برای تولد او اینجا هستم. خوان لاپورتا با من تماس گرفت و گفت که من گزینه نهایی او هستم. برای جدایی از السد باید غرامت می پرداختم، اما همه ما باید سهم خود را برای جبران این مشکل انجام می دادیم. انتظارات در بارسا بالاست و من به خوبی می دانم که چه چالشی را انجام داده ام، اما همیشه گفته ام که چالش های جدید را دوست دارم و نمی ترسم. ما باید روند نتیجه گیری را خیلی سریع تغییر دهیم و راه طولانی را طی کنیم. باید هیجان را به هواداران برگردانیم. استعدادهای جوان و خوبی را در تیم می بینم و سعی می کنم تجربیاتم را به آنها منتقل کنم. “هدف کسب جام های زیادی با بارسلونا است و من خودم را آماده می بینم.”

15:05: ژاوی به Barca TV گفت: «همه ما باید در یک جهت پارو بزنیم. تمام تلاشم را برای موفقیت بارسلونا انجام خواهم داد.

14:53: ورود هواداران به کمپ نو

14:42: در حال حاضر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند

14:26: نمایی از ورزشگاه نو کمپ قبل از شروع مراسم

14:20: جاوی با همسرش به نوکمپ رسید

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما