بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

گاهی داوطلبان کنکور با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در شیراز روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب اشتباه میشوند و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. داوطلب باید از خود این سوال را بپرسد آیا رقیب او نیز همان توانایی ها و شرایط او را دارد؟ همه ی ما باید توانایی کنترل کردن وقتمان را داشته باشیم. مهندس حسین پور در بهترین جلسات مشاوره ای خود در شیراز نظارت بسزایی در کنترل وقت شاگردانش دارد. مهندس حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. این کتاب منبع خوبی از تست های دشوار است و می تواند شما را به چالش بکشد. در کنکور ۱۴۰۰ سوالات غیراستاندارد و خارج از کتاب زیادی دیده شد که بعضا حتی مناسب کنکور دکتری بودند نه کنکور سراسری و مقطع کارشناسی؛ پس از کنکور اعتراضات به سوالات قوت گرفت، به همین دلیل تست های درس ریاضی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفتند. مشورت گرفتن از این افراد و استفاده از تجربیات آنان مانع آزمون و خطا و در نتیجه مانع اتلاف وقت و اتلاف هزینه خواهد شد.

یک مشاورکنکور خوب باید شرایط مناسب مطالعه، ساعت مناسب مطالعه و تست زنی برای هر درس، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب، تکنیک های مرور و ابزار های مرور، خلاصه نویسی درست برای هر درس و زمان و شرایط استفاده صحیح از خلاصه ها، قسمت های ترکیبی دروس مختلف، موضوعی و درس به درس یا ترکیبی خواندن و … وجه اشتراک رتبه های برتر کنکور ساعت مطالعه بالاست. رضا ابراهیمی با بیان این که انتظار کسب رتبه برتر را داشتم افزود: طی دوران تحصیل مدرسه روزانه به طور میانگین هفت ساعت مطالعه می کردم که این میزان در روزهای پایانی به ۱۱ ساعت افزایش یافته بود.

و دو ماه اخر روزی ۱۰تا ۱۳ ساعت میخوندم؛و گاهی و خصوصا روز های پایانی به این فکر میکردم که اگر من امسال هم جواب نگیرم به قبولی پزشکی نرسم چه کسی میخواد جواب این سختی هایی که تحمل کردم رو بده؟ از مهر ماه ۱۳۵۰ که اولین کلاس دوره راهنمایی تحصیلی تشکیل شد تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامیبه پیروزی رسید در زمینه اجرای برنامه راهنمایی، فعالیتهای زیادی صورت گرفت که آشنا ساختن والدین و مربیان و دانش آموزان با برنامههای مشاوره و راهنمایی به اعزام مشاورین به مدارس، تهیه پرونده تحصیلی، تست و اجرای آنها از آن جمله میباشد. گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی شیراز سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور شهر شیراز نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد. داوطلبان گرامی شیراز به منظور انجام انتخاب رشته می توانند با وارد کردن سریال ثبت نام و شماره شناسنامه / شماره پرونده و کدملی و سریال شناسنامه / شماره رهگیری ثبت نام کد ملی به صفحه انتخاب رشته خود وارد شده و امور مربوط به ثبت کد رشته ها را انجام دهند.

مریم اکبری سریزدی از استان البرز که درکنکور سراسری ۹۹ حائز رتبه سوم در رشته علوم انسانی کسب کرد، گفت: برای آمادگی در این رقابت علمی در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و تنها از آموزشهای مدرسه استفاده کردم. وی افزود: که برای رسیدن به موفقیت درکنکور تلاش زیادی کرده است و کسب رتبه تک رقمی را حتی درخواب برای خودتصور نمی کرده که با پشتکار به آن دست یافت. کدام یکی از آموزشگاه های کنکور را برای آموزش در شیراز انتخاب کنیم؟ دقت داشته باشد که ما معیار این رتبه بندی را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و … مهندس حسین پور با دقت و ظرافت کامل، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شاگردان خود را در جلسات مشاوره کنکور خود در شیراز مشخص میکند. مهندس حسین پور به عنوان برترین مشاور کنکور، طی مشاوره های خود با داوطلبان شیراز در همان جلسه ی اول که بصورت رایگان است، با مذاکره ی با داطلب به نیاز ها و پیش نیاز های ذهن شخص پی میبرد. ما خودمون توی تیم مشاوره مون هزینه ای که میگیریم، بستگی داره به امکاناتی که شاگرد میخواد.

جهت انتخاب رشته کنکور شیراز حتما باید از روش اصولی و درست استفاده کرد لذا توصیه می کنیم به منظور اخذ بهترین نتیجه با کمترین هزینه ممکن با رتبه های تک رشیرازی کنکور در مرکز مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ایران تحصیل شیراز در ارتباط باشید. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در شیراز با بیتوجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجهای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین شیراز نخواهد داشت. اگر بتوانید با فردی که در رشته مورد علاقه شما در حال تحصیل میباشد، گفتگو کنید این گفتگو می تواند برای شما بسیار انگیزه ایجاد نمایند و یا هر زمانی که دچار مشکلی بشوید، می توانید با او مشورت نمایید تا بهترین راه حلی که به نظر هر دوی شما درست است را انتخاب کنید و قدمی مثبت در جهت رسیدن به اهداف خود بر داشته باشید. خیلی سبز جامع عربی کتاب بسیار خوبی است. قیمت مشاوره بهترین مشاوره کنکور تجربی در قزوین کنکور خیلی متفاوته. جمع بندی: چطور بهترین مشاوره تحصیلی برای خودمان پیدا کنیم؟ وی پیشنهاد کرد که داوطلبان سالهای آینده در کنار تلاش برای یادگیری باید مسیر درست را انتخاب کنند زیرا تلاش بدون هدف صحیح به نتیجه نخواهد رسید.

علیرضا چلابیان افزود: به طور میانگین روزانه هفت ساعت مطالعه مفید داشتم و مطالعه و تلاش مستمر و بدون وقفه رمز موفقیت ام بود. شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور شیراز در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های شیراز یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور در شیراز اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه شیراز از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شیراز – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شیراز با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری شیراز را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور شیراز – تاثیر معدل بر کنکور و…

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما