بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

  • The best entrance exam counselor in Mazandaran
  • The best counselor for Shiraz entrance exam
  • دارای مدرک کارشناسی مهندسی از دانشگاه صنعتی شریف
  • The best counselors for Qom entrance exam
  • در نظر گرفتن زمان و میزان مطالعه متناسب
  • بیش از ۱۲ سال سابقه تدریس ریاضی کنکور
  • مهندس ایمان سرورپور
  • مدرس درس ادبیات در برنامه های مختلف صداوسیما

شما در جواب می گفتید من همیشه عالی ام و این انرژی مثبت را به ما منتقل می کردید. غیر ممکنه منفی فکر کنی و منفی عمل کنی، ولی نتیجه مثبت بگیری. برنامه ریزی کنکور 99 : قطعا وقتی به این صفحه اومدی دنبال یک مشاور خیلی حرفه ای کنکور میگردی که بتونی بهش اعتماد کنی و پله های موفقیت رو یک یکی بری بالا تا به قله بررسی. تعداد زیادی از مشاوران کنکوری ،با این دستاویز که برنامه مطالعاتی کاملاً شخصی است،توپ را در زمین دانشآموزان می اندازند و به آنها میگویند ،خودتان باید برنامهریزی را انجام دهید و ما فقط به شما کمک خواهیم کرد .قطعاً برنامه هایی که توسط دانش آموزان تهیه و نوشته می شود، انسجام کامل را نداشته و برنامه جامعی نمی باشد .به این معنی که دانش آموزان وقتی خودشان دست به قلم میشوند و برنامهریزی را انجام میدهند ،قاعدتاً دروسی را که بیشتر دوست می دارند در برنامه خود پررنگ تر می بینند و با دروسی که مشکل دارند و یا از آنها خوششان نمی آید توجه کمتری را به آنها اختصاص میدهند .بنابراین حتما مشاورین برند کنکور ایران به هنگام برنامه ریزی ،تام و قلم برنامهریزی را در اختیار دانشآموزان قرار نمیدهند، بلکه قلم در دستان مشاور است و با گفتگوهایی که با دانش آموز و مراجع خود می نمایند، بهترین پلن و برنامهریزی را تدارک می بینند .عالی ترین مشاوران کنکور ایران ،برای برنامهریزی دانشآموزان خود اصولاً جداول برنامهریزی ویژه ای را طراحی و تدارک دیده اند ،که در آن دانش آموزان را با ریز جزئیات و ریز ساعت ها و باکس های مطالعاتی در مسیری درست هدایت مینمایند.

  • دوری از افراد ناامید و دارای موج منفی
  • تالیف کتاب ریاضی رشته انسانی انتشارات تخته سیاه
  • برنامه ریزی هماهنگ با آزمون های تستی داشه باشد
  • دبیر دبیرستان های مطرح فرزانگان و علامه حلی

برنامه ریزی کنکور 99 : تا اینجا دیگه به طور کامل با خدمات مشاوره تلفنی مشاور گروپ به طور کامل آشنا شدی و قطعا این نکته رو فهمیدی که چرا تو سه سال اخیر مشاور گروپ یکی از معتبرترین برندهای مشاوره کنکور در ایران بوده. شما باید یک سری موارد رو به طور کامل یاد بگیرید تا بتونید از رقباتون جلو بزنید. 2- بهترین مشاور کنکور تجربی – سند کامل را بخوانید 1401 باید بر روی منابع جدید موسسات آموزشی نظیر قلم چی، گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهر و ماه و غیره تسلط کامل داشته باشد تا بتواند بهترین منابع را با توجه به تغییرات کنکور و روش طراحی تست ها به دانش اموز و داوطلب کنکور تجربی 1401 ارائه دهد.

بهترین مشاور کنکور تجربی ایران

بنابراین مشاور باید با تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع مناسب، به دانش آموز کمک کند. مشاورین حرف آخر صرفا رتبه برتر های کنکور نیستند و از بین افرادی انتخاب میشوند که سال ها در این زمینه تجربه ی کاری داشته اند و به صورت خودمانی میتوان گفت که با جیک و پوک کنکور آشنایی دارند و به صورت کامل از زمان مطالعه ی هر مبحث ، پیشنیاز و همنیاز های دروس ، نحوه ی مطالعه ی دروس و نحوه ی تست زنی برای هر درس و نحوه ی برنامه ریزی حرفه ای اطلاع دارند. بنابراین غیره برترین مشاورین کنکور تجربی و برترین مشاورین کنکور پزشکی ،ماههای پایانی در ارتقای درصد دروس عمومی بسیار مهم و تعیین کننده می تواند باشد .همینطور هنگامی که تست های کنکور سالهای گذشته را ،در فواصل زمانی ۴ روز یکبار کار می کنید ،می توانید در فاصله بین هر دو آزمون مباحثی مهم و پر چگالی از دروس اختصاصی و عمومی را مرور نمایید .مثلاً هنگامی که در حال زدن سوالات کنکور سال ۹۵ هستید ،در درس فیزیک روی حرکت شناسی و دینامیک تمرکز بیشتری کنید و مطالب آنها را مرور نمایید .حال چهار روز بعد که کنکور سال ۹۶ را از خودتان می گیرید ،این بار بر روی فصل دیگری مثلاً بر روی فصل نوسان و موج تمرکز نمایید، ولی در عین حال سایر دروس را نیز و سایر فصول را نیز بررسی نمایید و پس از چهار روز که کنکور سال ۹۷ را بررسی میکنید ،این بار به سراغ جمع بندی فیزیک اتمی و هسته ای بروید و خلاصه مطلب آنکه همین دستورالعمل را در تمام دروس و برای تمام فصول خود پیاده نمایید، تا علاوه بر تنظیم زمان و علاوه بر آشنا شدن با سبک و سیاق سوالات کنکور سال های اخیر، شما قادر باشید در بازه های زمانی مناسب مطالبی را که در گذشته خوانده اید و شاید بخشی از آنها را فراموش کرده باشید ،به خوبی یادآوری نمایید.

مشاور با توجه به اهمیت هر یک از دروس در زیر گروه های کنکور تجربی به تکیه و تمرکز شما بر هر درس مشخص می کند. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر بتوانید در قبولی کنکور تجربی موفقیت آمیز عمل کنید قطعا میتوانید در یک رشته آینده دار منتهی زیر نظر یک مشاور خوب تحصیل نمایید. بابرنامه برناتو ازبهمن شروع کردم اما دوسه هفته ای ازبرنامه عقب افتادم.بنظرتون اگرازجایی که عقب موندم ادامه بدم میتونم موفق بشم ؟ سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل رشته تجربی نظام قدیم هستم ولی لیسانس حسابداری گرفتم اما الان میخوام دوباره کنکور تجربی شرکت کنم ولی هیچ برنامه ریزی و مشاوره ای هم نداشتم و چون مشکل مالی دارم جویای کار هستم که صبح تاعصر وقتم رو میگیره و فقط عصر تا آخر شب میتونم درس بخونم میخواستم بدونم بنظرتون میتونم موفق بشم و بایدچیکارکنم؟ به نظرتون من از الان شروع کنم برای کنکور فنی(رشتمم کامپیوتر هستش) میتونم توی دانشگاه های خوب تهران قبول بشم ؟ Hibel: در مقاله اخیر 3نویسنده پیشنهاد کرد که موسسات باید از استفاده از اصطلاح مشاوره تحصیلی به مربیگری تغییر جهت دهند، زیرا “این می تواند به دانش آموزان کمک کند تا مهارت های خود را که برای موفقیت در حوزه های عمومی و خصوصی خود به آنها نیاز دارند، توسعه دهند.” نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟

بهترین مشاور کنکور قزوین

لازک ذکر است که در سال های قبل خیلی از سوالات کنکور در آزمون های شبیه ساز فاروس طاها وجود داشت. هرچه طراح تسلط بیشتری به درس مربوطه و توانایی پیش بینی از انواع سوالات کنکور داشته باشد و در آزمون های آزمایشی دانش خود را پیاده سازی کند باعث می شود داوطلبان آشنایی بهتری با انواع سوالات کسب کند و نسبت به آنها آمادگی بیشتری داشته باشد. تمامی مشاوره های مشاور گروپ با هدف موفقیت شما در طول سال تحصیلی و کسب موفقیت در کنکور سراسری برای رسیدن بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها است. در سال های اخیر دانش آموزان به منابع آموزشی معتبر و انواع کتاب های تست خوب دسترسی داشته و با برنامه ریزی های حرفه ای نمره های خوبی در آزمون کسب می کنند. آزمون برای این نیست که پیش بینی که قبول میشین یا نه. همونطور که گفتیم برای رسیدن به رشته ی رویاهات ( پزشکی ، دندونپزشکی و داروسازی ) باید یکی که قبلا به این رشته ها رسیده و لذت رتبه برتر شدن رو تجربه کرده ، راه و رسم رسیدن به بهترین رشته تو بهترین دانشگاه ها رو بهت یاد بده.

  • جلسات رفع اشکال و تست پلاس به صورت منظم برگزار می گردد
  • کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی در کرج
  • The names of the best counselors in the final exam
  • Introducing the best entrance exam consultant
  • در دسترس بودن در هر زمان
  • Who is the best entrance exam advisor
  • مهندس محمدرضا پوردستمالچی
  • سابقه فعالیت آموزشی در موسسه گاج

مشاور شما در رشته مورد علاقه شما درس می خواند : همونطور که قبل گفتیم در هر رشته بهترین ها مشاور شما خواهند بود. تا راهکار های اصولی و برنامه ریزی ای دقیق را در اختیار شما بگذارند.دروس عمومی درس تجربی و دروس اختصاصی ان هرکدام تکنیک خاصی برای تست زدن دارند که باید این تکنیک ها را به خوبی بدانید تا بتوانید مهارت تست زنی را پیدا کنید. تا بتوانید با توجه به میزان توانمندی ها و اهمیت دروس زمان بندی مناسب را به کمک مشاور انجام دهید. تیم مشاوره ای رشته ریاضی مشاور گروپ هم از بهترین ها هستند.

بهترین منابع کنکور مشاوران 100

همچنین سومین ویژگی برتر این مشاور کنکور پزشکی و برترین مشاور کنکور تجربی و ریاضی ،هدایت استرس ها و تنش ها و فشارهای روحی روانی به سمت و سویی است که، دانش آموزان را از مطالعه موثر باز ندارد .یک مشاور کنکور خوب به گونهای رفتار نماید که، دانش آموزانش هیچگونه استرسی نداشته باشند.

  1. The best counselor for Hamedan entrance exam
  2. کارشناس و مدرس صداوسیما
  3. میزان بالای قبولی (به عنوان مثال)
  4. مولف کتاب های زیست شناسی انتشارات نشر دریافت
  5. Pekh گفت
  6. افزایش تدریجی ساعات مطالعه
  7. مولف کتاب های شیمی انتشارات خانه شیمی ایران

پس حتما باید کسی آن ها را در درست ترین مسیر قرار دهد. اگر بخواهید حتما موفق می شوید. اگر در این حین نکته ای توجه شما را جلب نمود، آن را علامت گذاری کنید تا در مراحل بعدی مطالعه خود به این موضوع بیشتر بپردازید. حساسیت مشاوره، هدایت و راهنمایی تحصیلی هنوز در سیستم آموزشی کشور در هیچ رده سنی به درستی درک و چاره اندیشی نشده است و چه بسا بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی ،شغلی در زمان حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به عدم وجود سیاست های مناسب در زمان گذشته بر میگردد و بسیاری از خلا ها و سیاست گذاری های غلط در زمان حال، آثار مخرب چند بعدی در آینده به همراه خواهد داشت. در این صورت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنید و در راستای رسیدن به آن قدم بر می دارید و این یعنی موفقیت! پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. یعنی حتی وقتی به همه سوالات یه کنکور قبلی که مسلط هستم و وقتی زماندار از خودم امتحان می گیرم و بدون فوت وقت فقط سریع می نویسیم باز نمیشه به همه سوالات پاسخ داد و تهش ده دوازده تا سوال میمونه! منظورم اینه که من سوالات ریاضی رشته تجربی رو در وقت قانونی خودش می تونم پاسخ بدم که حدود بیشتر از یک و نیم دقیقه هر سوال زمان داره به نظر من حتی ده پونزده ثانیه هم بیشتره.

بهترین مشاور کنکور بهبهان

مشاوره برای کنکور تجربی زمانی تاثیر گذار و موثر جلو می رود که مشاور بهترین منابع را معرفی کند. و تجربت هرچند ساده میتونه برای خیلی­ها کمک کننده باشه. بنابراین اطلاع داشتن از اوضاع کاری رشته های مختلف میتونه از حسن های یک مشاور خوب باشه. مشکلی که میتونه وجود داشته باشه اینه که زیاد واستون وقت نذارن با توجه به درسای سنگینشون. دانش آموزانی که از پایه دهم و یازدهم به دنبال مشاوره تحصیلی در قزوین هستند تا در مدت زمان معقول و استاندارد برای کنکور تلاش کنند شانس موفقیت بیشتری دارند . برای بعضی هاهم معجزه میکنه.

پیگیری روزانه : مشاور شما هر روز وضعیت شما رو پیگیری میکنه و پاسخگو سوالات و مشکلات شماست. پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه. چه کتابهایی را پیشنهاد میدید برای رشته من ؟ در این مقاله قصد داریم شما را با رشته مهندسی کامپیوتر آشنا کنیم بنابراین در صورت علاقه به این حیطه کاری خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میدهیم. پیشنهاد من به عنوان بهترین مشاور تحصیلی در شیراز، یزد، کرمان و بوشهر این هستش که مشاور کنکور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود. حتماً توجه داشته باشید که همه مطالب را هم نمی توانید خلاصه برداری کنید و شاید خلاصه برداری باعث گرفتن وقت شما شود. حتماً توجه کنید که نیاز نیست از همان سال اول متوسطه دوم به دانش آموزان فشار وارد شود که به لحاظ روانی زیر فشار کنکور شانه خالی کنند. میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته مسلط شود و خود را تقویت کنند.

یک مشاور کنکور خوب علاقه مند است که موفقیت شما را ببیند و تمام تلاشش را برای دیدن چنین صحنه ای می کند.از همه ی آگاهی ها و اطلاعاتش برای پیشرفت شما استفاده میکند. اگر طبق برنامه ای دقیق و با تمام تلاش خود و با تمام انگیزه خود، در این مسیر قدم گذاریدف به نتیجه خواهید رسید. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، این اشتباه تا روز برگزاری کنکور ۳۶۵ بار تکرار می شود.

اسامی بهترین مشاوران کنکور حرف آخر

به همین جهت تکرار مطالب از زبان خودتان می تواند کمک موثری در به یاد سپردن مطالب باشد. این تکرار و تمرین در این 7 ماه باعث میشه مطالب از یادتون نره و ادامه مسیرتون تا کنکور رو صرف تثبیت و رسیدن به درصدهای 100 کنید. در این کنار مشاور باید از ارائه منابع متعدد که منجر همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد که باعث آشفتگی ذهنی دانش آموز می شود خوداری کند. یک مشاور خود حتی می تواند در داشتن یک برنامه غذایی خود در هفته هم به شما کمک کند و تا خوراکی های نخورید که هم برای شما مفید نیست و هم منجر به اضافه وزن شما خواهد بود. قطعا یکی از مهمترین خدمات مشاور کنکور تجربی مشهد ارائه برنامه ریزی مناسب و حرفه ای برای مطالعه دروس کنکور تجربی می باشد.

چه سالی میتونم تجربی شرکت کنم و روزانه بیارم؟ میخواهم شروع کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم ! چرا که استفاده از کتاب های کمک آموزشی غیرمعتبر نه تنها کمکی به پیشرفت و یادگیری شما نمی کند بلکه با سوالات غیراستاندارد، سردرگم و مضطرب خواهید شد. اطلاعات زیادی وجود دارد و من همه متخصصان مشاوره را تشویق میکنم که نه تنها از اطلاعات مطلع باشند، بلکه در کمیتههای سراسر دانشگاه و سازمانهای حرفهای که به این تغییرات رسیدگی میکنند، مشارکت فعال داشته باشند. او بعد از مدتی با حضور در برنامه گزینه دو که آن سالها تنها برنامه کنکوری پخش شده از صدا و سیما بود خود را به جامعه کنکوری ها معرفی کرد. چون با یک برنامه اصولی شما می توانید چندین بار درس هایتان را بخوانید و مرور کنید و در آن ها به مهارت برسید.

چطور کمتر درس بخونید ولی نتیجه بهتری بگیرید( تکنیک های خاص). هرچند مؤلف کتاب کنکور اتمی هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و در کنکور سراسری نودو شش چند رتبه سه رقمی را روانه دانشگاههای خوب تهران کرده است اما انتظارات از این مشاور تحصیلی با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا دیبازر با تغییر سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. بهترین مشاور تحصیلی و کنکور از نظر رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه …

  • زمان و حالت جسمی و روحی مناسب برای مطالعه
  • تالیف کتاب های کنکوری شیمی در موسسه بیست
  • The best counselor for Tehran math entrance exam
  • مدرس دانشگاه
  • دبیری مدرسه

من چطور میتونم دو تا رشته بخونم؟ خوب ،در مقایسه با کتاب چطور؟ اگه جواب آره هست، حالا چطور باید مشاور کنکور خوبی رو انتخاب کنیم؟ حالا یا خود سوال و یا مشابه آن. شما عزیزان می توانید با مرکز مشاور گروپ از طریق شماره ی اعلام شده در این سایت تماس بگیرید و جواب این سوال را از رتبه برتر رشته خودتون بپرسید. یک مسئله است که خیلی برایم جالب بود:من وقتی در یک بازه زمانی خاص برایم سوال یا مشکل، نا امیدی و … همچنین این نکته را به عنوان یک تجربه و توصیه از مشاوره کنکور تجربی در نظر داشته باشید که هر فردی با توجه به تیپ شخصیتی و نوع مزاجش برنامه ریزی خاص خود را می طلبد و نمی توان برای همه یک نسخه یکسان پیچید. مباحث درسی شما خیلی بیشتر شده است و اگر مانند پایه های قبل خود درس بخوانید قطعا نمی توانید موفق شوید و انتظار قبولی در رشته های پزشکی را داشته باشید. فارغ التحصیل هستم چندسال از درس دور بودم ، چجوری شروع کنم ؟

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما