بهترین بازی های رایگان PC – مرکز خرید

دانلود بازی های جدید ماینکرفت یک بازی در دنیایی سه بعدی می باشد که همه چیز این دنیا در دستان شماست. تعداد زیادی بازی آنلاین دیگر برای کامپیوتر شخصی وجود دارد ، اما اینها بازیهایی هستند که در واقع مورد علاقه بسیاری از گیمرها هستند. استودیوی Krafton با ارائه نسخه جدید بازی بتل رویال خود، توانست علاوه بر اینکه استانداردهای اصلی بازی اولیه را حفظ کند، پیشرفت بسیار زیادی در گرافیک، گیم پلی و مکانیزم بازی جدید به وجود آورد. سیستم ارتقاء و آپگرید ماشینها و مکانیزم کسب تجربه نیز باعث میشود تا مراحل بازی ارزش چند بار بازی کردن را داشته باشند و هر بار چالشهای متفاوتی را تجربه کنید.

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی برای pc گرافیک های یکپارچه سازی با سیستم عامل آن را جالب تر می کند و بازی به شما امکان می دهد معدن ، کاردستی ، ساخت و راه خود را از طریق سطوح در جستجوی گنج ها و غارت ها بجنگید. این بازی همچنین به شما امکان می دهد تا با سایر بازیکنان همبازی شوید تا در یک حالت چند نفره بازی کنند ، اما بخش سرگرم کننده وقتی است که هر بازیکن برای کشف و سفر از طریق نقشه گسترده خود را می گیرد. گرافیک شگفت انگیز و انیمیشن های هیجان انگیز یک عنصر عالی دیگر را به گیم پلی کلی اضافه می کنند و ماهیت تصادفی بازی ، آن را به یک موضوع بسیار جالب تبدیل می کند. در بازی Hades شما به یک جهان پر از موجودات وحشتناک و صحنه های شگفت انگیز دعوت شده اید. جنگ هایی که در این بازی وجود دارد حدود یک ساعت طول می کشد و به همین دلیل باید بدانید که نقشه های زیادی در این جنگ ها وجود دارد و شما تمامی این نقشه ها را باید ویران کنید. مانند هر بازی دیگری برای رسیدن به هدف باید با چالشهای بزرگی دستوپنجه نرم کنید و پدرتان، هادس، هم دشمنان زیادی را سد راهتان قرار میدهد که باید آنها را با ضرب شمشیر به آن دنیا بفرستید.

بازی مانند یک سبک ۲D در Minecraft است که تعامل بیشتری به گیم پلی اضافه می کند. یکی از ویژگیهای بسیار خوب بازی نوع تعامل مخاطب با محیط است که در نوع خودش جالب کار شده است.بهطور خاص موسیقی بازی تاثیر بهسزایی روی گیمپلی و اتمسفر Mirage of Winter گذاشته است. همچنین موسیقی Night in the Woods کار خودش را به بهترین شکل ممکن در هرقسمت از به گوش مخاطب میرساند. در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، اگر بهدنبال یک بازی هنری میگردید که تماشای محیطهای آن حسابی شما را از خود بیخود کند، بازی Monument Valley 2 بهترین گزینه برای شما است. گفته می شود ، به مرحله در بازی می رسید که شما مجبور می شوید اشتراک اختیاری را برای دسترسی به همه مهارت ها به دست آورید ، اما حتی به صورت رایگان ، EVE Online گیم پلی بسیار زیادی را ارائه می دهد و شما را در خود غوطه ور می کند. بنابراین آن را امتحان کنید ، این بازی رایگان است .

علاوه بر این ، اگر شما مالک Nintendo Switch هستید ، Warframe به تازگی در Switch نیز منتشر شده است ، بنابراین می توانید آن را به صورت بازی پخش کنید . بنابراین نمیتوان انتظار داشت که روی گوشیهای میان رده بازار تجربه خوبی از آن ارائه شود. این بازی در زمانی عرضه شد که یوبیسافت به ساخت آثاری واقعاً با کیفیت عادت داشت و اینگونه نبود که شاهد بازیهایی بیمعنی و توخالی از این شرکت باشیم. مجموعه Reigns یکی از مجموعههایی است که تابهامروز سه نسخه از آن توسط شرکت دیوالور دیجیتال در اختیار کاربران موبایل قرار گرفته است.

دانلود بازی برای کامپیوتر رایگان

چند سال پیش بود که در E3 شرکت EA بخش بازیهای مستقل خود را به معرفی کرد و یکی از بهترین ساختههای این شرکتها نیز A way out بود. با این حال ، بازی به طور عمده در قسمت ساخت و ساز و بخش صنایع دستی متمرکز است در حالی که قسمت اکشن و ماجراجویی فقط در کنار هم قرار دارد. در این بخش مجموعهای از نقشههای بزرگ برای مبارزات جذاب بازیکنان وجود داشت که باعث شد برای مدت طولانی مخاطب را سرگرم کند. در این بازی ماشین های زیبا و کلاسیکی خواهید داشت که با استفاده از آن ها می توانید در سطح شهر بگردید و با دیگر ماشین ها به رقابت بپردازید.

در بازی گیمر ، وظیفه داشت تارزان را در داستان خود هدایت کند ، تا هم بتواند افرادی را که میخواهند خانه ی او یعنی جنگل را نابود کنند را شکست دهد هم بتواند به معشوق خود برسد. حالا این شما هستید و این چندین و چند عروسک ترسناک و خطرناک که در نقاط مختلف خانه پنهان شده اند اما دیر یا زود به سراغ شما می آیند. شما به راحتی می توانید به همراه دوستان خود ماجراجویی کرده و یا حتی طلوع خورشید را از مابین آجرهای بازی مشاهده کنید. پس از گذشت سالها، این بازی پر سرعت PC هنوز هم در برابر بیشتر عناوین مدرن، قد علم کرده که بخشی از آن به دلیل هسته اصیل گیم پلی و جامعه فعال آن است که هنوز به انجام بازی میپردازند.

بازی الکترونیکی هنر Titanfall 2 شاید در سال ۲۰۱۶ منتشر شده باشد ، اما هنوز هم یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر است که می توانید بازی کنید. World of Tanks یک عنوان eSport نیز هست و چندین جایزه طلای جوی استیک نیز دریافت کرده است ، از جمله یکی در سال ۲۰۱۸ به دلیل بازی که هنوز بازی می شود. سری بازیهای ورزشی NBA 2K هر ساله منتشر میشوند و در هر نسخه جدید نیز ویژگیها و قابلیتهای جدیدی به آنها اضافه میشود. همچنین بازی بازان با شخصیتها و هیولاهای متفاوتی روبرو شده و در طول بازی قابلیتهای جدیدی دریافت میکنند. این بازی بسیار زیبا تنها در کمتر از 10 روز بیشتر از 100 هزار دانلود به ثبت رساند و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز به خود اختصاص داد.

دانلود بازی کم حجم

این بازی اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی نسل هفتم کنسولها نیز شناخته میشود. در بین تمام کمیک بوک های ابرقهرمانان، بتمن بدون شک بهترین عنوان و موضوع برای رسانه های مختلف مانند فیلم، بازی و … سالها است شبیه سازهای اندرویدی متعددی برای سیستمهای دسکتاپ توسعه پیدا کرده و این نیاز را از بین بردهاند. آیا به چالش اضافی نیاز دارید؟ از آنجا که تمام کامیونها دارای خواص ویژهای هستند، شما نیاز به ارتقاء کامیون خود یا خرید یک کامیون جدید دارید. از آنجا به بعد، همه چیز در بازی به شما بستگی دارد که به هر طریقی که صلاح میدانید، شخصیت خود را بنا کنید یا آن را تخریب کنید. این بازی همه چیز در مورد جمع آوری منابع ، ساختار ساختمان ها و برنامه ریزی حمله شما علیه دشمن است. غارها و سیاه چال های بزرگی را که پر از هیولاهای شیطانی است کشف کنید و آنها را برای جمع آوری گنج های بزرگ پاک سازی کنید. به قتل هیولاها بروید و موارد نادر را جمع کنید. همچنین توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند.

دانلود بازی برای کامپیوتر ویندوز 7

داستان بازی Half-Life Alyx بین نسخه اول و دوم روایت میشود و بازیکنان در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار میگیرند؛ شخصی که یکی از مؤسسین گروه مقاومت بهحساب میآید. الیکس و سایر اعضای مقاومت در این بازی با یک سازمان به نام Citadel مبارزه میکنند. داستان بازی Half-Life: Alyx وایتگر زندگی الیکس وانس است که عضو یک گروه مقاومت بوده و با یک سازمان به نام Citadel مبارزه میکنند. شما کنترل فردی به نام زاگرئوس را به دست میگیرید که درواقع پسر هادس است. دنیای مردگان جز تاریکی و وحشت چیزی برای شما ندارد و برای همین است که تصمیم به خروج از آن و رفتن به کوه المپ میگیرید، هادس اما اجازه چنین چیزی را به شما نمیدهد.

شما می توانید در بازی minecraft مزرعه بسازید و در آن به کشت محصولات بپردازید. این بازی در پلتفرم استیم بهصورت کاملا رایگان قرار گرفته و با وجود کم سر و صدا بودنش از لحاظ بازاریابی، طرفداران زیادی دارد و یک بازی خوشساخت بهشمار میرود. قرنها پیشرفت را در طول مدت زمانی کوتاه پدید آورید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Colonists را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها با لینک مستقیم در ادامه مطلب . به محض انتشار بازی ها، این لیست با لینک دانلود هر بازی به روز رسانی میگردد. عناوینی که هر از چند گاهی میآیند، سبکهای فراگیر شده را میشویند و پایین میبرند. اگر می خواستید بازی با ورق را بصورت آنلاین انجام دهید ، بدون شک Hearthstone بهترین بازی است که هم اکنون می توانید بازی کنید.

بازی کم حجم برای کامپیوتر

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دانلود بازی برای کامپیوتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما