بهبود و پیشرفت Huawei Matebook D15 در نسخه 2021 – Zomit

[ad_1]

هواوی در روزهای اول سال 2021 از D15 2021 Matebook رونمایی کرد. این لپ تاپ جایگزین نسخه قبلی است که با همین نام عرضه شده بود. با نگاهی به مدل جدید ، به نظر می رسد که هواوی با به روز رسانی مجموعه ای از ویژگی های این نوت بوک به دنبال معرفی یک محصول بی عیب و نقص در بازار است. به نوعی عملکرد نسخه جدید نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

ما می خواهیم موارد زیر را انجام دهیم: لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 به ذره بین نگاهی بیندازید و ببینید هواوی از چه ویژگی هایی برخوردار است این امر Matebook D15 را نسبت به نسل قبلی بهبود بخشیده است.

لپ تاپ هواوی D15 2021 از پردازنده قدرتمند نسل 11 اینتل استفاده می کند

با استفاده از سخت افزار جدید ، Matebook D15 2021 عملکرد خود را نسبت به نسخه قبلی به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است و برخلاف نسل قبلی ، با پیکربندی با پردازنده های نسل 11 اینتل وارد بازار شده است. به عبارت دیگر ، مهمترین تغییر Mitobook D15 2021 ارتقاء آن به پردازنده نسل 11 اینتل Core i5-1135G7 اینتل است. این پردازنده با لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده و مجهز به چهار هسته و 8 نخ پردازشی است. Core i5-1135G7. حداکثر فرکانس از می تواند به 4.2 گیگاهرتز برسد.

ارتقاء CPU عملکرد این لپ تاپ را در معیار CineBench R15 حدود 38.5 درصد بهبود بخشید. به علاوه عملکرد GPU لپ تاپ جدید Matebook D15 (گرافیک یکپارچه Iris Xe) Benchmark 3 DMark11. که در 164 بهبود یافته است ، که در نوع خود بی نظیر است.

huawei mobile farsi

در مورد RAM ، کاربران 16 گیگابایت رم DDR4 دریافت می کنند. نسخه جدید شامل SSD در فضای ذخیره سازی لپ تاپ Matebook D15 است سریع NVMe PCL با ظرفیت 512 گیگابایت که به خوبی به نیازهای کاربران پاسخ می دهد.

یکشنبه 6 ؛ سریعتر از همیشه

برخلاف نسخه قبلی که دارای اتصال بی سیم Wi-Fi 5 بود ، این بار هواوی در اقدامی بسیار کاربردی از وای فای نسخه 6 و بلوتوث 5.1 در لپ تاپ D15 2021 استفاده کرده است. سیستم ارتباطی بی سیم WiFi 6 در حالت اسمی می تواند تا 2.4 گیگابیت بر ثانیه برای رایانه شما ارائه دهد که 2.7 برابر سریعتر از نسخه قبلی است.

به علاوه ، استفاده از آنتن دوگانه نوع 2 X2 MIMO به شما کمک می کند ، در حالی که از استاندارد ارتباط 802.11ax بهره مند هستید ، همیشه می توانید سرعت شبکه و اینترنت خود را در سطح بالایی نگه دارید و از ثبات ارتباطات لذت ببرید.

بهبود دفع گرما با سیستم خنک کننده پیشرفته

هواوی با استفاده از فن باله کوسه و لوله های حرارتی دوگانه قادر به بهبود فرایند اتلاف گرما در این لپ تاپ تا 24 درصد هستند. سیستم خنک کننده لپ تاپ D15 نسخه 2021 فقط از فن هایی استفاده می کند که از تیغه هایی با ضخامت 0.2 میلی متر استفاده می کنند.

huawei mobile farsi

این ، با استفاده از لوله های حرارتی 6 و 8 میلی متری ، نه تنها عملکرد خنک کننده را بهبود بخشیده است ، بلکه سر و صدا را تا 5 دسی بل کاهش داده است ، که بسیار رضایت بخش است. بنابراین می توانید با لپ تاپ جدید هواوی به صورت مسالمت آمیز و مسالمت آمیز کار کنید.

بهبود ویژگی های نرم افزار ؛ Huawei Share در خدمت شماست!

به لطف ویژگی Huawei Share 3 امکان اتصال گوشی هواوی به این لپ تاپ وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که NFC گوشی را روشن کرده و در گوشه سمت راست صفحه کلید لپ تاپ قرار دهید تا محتویات گوشی روی صفحه لپ تاپ قابل مشاهده باشد.

هواوی از Huawei Share 2 در نسخه های قبلی MateBook پشتیبانی می کرد ، که اجازه نمی داد برنامه ها بر روی گوشی اجرا شوند. اما در نسخه جدید Huawei Share 3 این امکان برای کاربران این لپ تاپ وجود دارد که سه برنامه تلفن هوشمند را همزمان روی لپ تاپ اجرا کنند.

در نهایت ، باید گفت که هواوی Matebook D15 مدل 2021 طراحی جذاب و ظاهر زیبای مدل قبلی خود را حفظ کرده است ، اما از نظر سخت افزار و ویژگی های ارتباطی کاملاً ارتقا یافته است. در حقیقت ، هواوی با استفاده از پردازنده های نسل 11 اینتل این محصول را به گزینه ای ایده آل برای پردازش های سنگین تبدیل کرده است.

لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 در حال حاضر در بازار کشور ما موجود است و به دلیل پیشرفت هایی که نسبت به نسل قبل دارد ، قیمت خرید بالاتری دارد. می توانید این لپ تاپ هوآوی را تهیه کنید از طریق این پیوند ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما