بررسی عملکرد بهترین مشاوران تحصیلی و کنکور توسط تحلیلگران آموزشی

یکی از روش های موفقیت در امتحانات داشتن برنامه درسی منظم و منسجم است که بوسیله آن داوطلب بتواند طبق چارت درسی که دارد مطالعه اصولی داشته باشد. هر سال نسبت به سال های گذشته سوالات امتحانات نهایی و کنکور مفهومی تر می شوند و همین مسئله بسیاری از دانش آموزان را دلسرد و دچار استرس می کند که آیا می توانند رتبه قبولی را کسب کنند یا خیر؟ چگونه به سوالات حفظی و مفهومی این درس پاسخ دهیم . توی تصمیمات این چنینی بهتره که ادم حرف قلبش رو گوش کنه و کاری به حرف دوست و اشنا و مشاور کنکور نداشته باشه. برخی از والدین فکر می کنند که پرس و جو از اطرافیان و دوستان می توانند به تصمیم گیری جوان خود کمک کنند. قطعا ضرایب دروس کنکور تجربی با توجه به زیر گروه های مورد نظر تعیین می شود اما فراموش نکنید که ما باید به تراز فکر کنیم و نه فقط به درصدهای فلان درس. بهترین مشاور کنکور باید در کنکور و امر مشاوره موفق و پرفروش باشد فکر کنم تا به حال شنیده اید که کار را باید به کاردان سپرد شخصی که هیچ سر رشته ای از کنکور ندارد و بهترین دستاوردش در زمینه مشاوره کنکور تنها کسب رتبه ۶ رقمی در کنکور سراسری است نمیتواند مشاور خوبی در زمینه کنکور باشد و یا اینکه خود موفقیتی در کنکور زمان خودش نداشته باشد.

به یاد داشته باشید که مهارت و تسلط شما بر روی هر یک از مطالب می تواند متفاوت با ضرایب باشد. حال که با مجموعه ویژگی های خدمات مشاوره کنکور آشنا شدید، بهتر می توانید در مورد انتخاب مشاور کنکور حرفه ای تصمیم گیری کنید. برای مطالعه کنکور اولین شرط، انتخاب مکان مناسب برای مطالعه است. دانش آموزانی که هدف آن ها فقط قبول شدن در رشته پزشکی است و اطمینان دارد که به جز این رشته، رشته ی دیگری را قبول نخواهد کرد پس با مشاور خود راجب این موضوع صحبت میکند مشاور تحصیلی کنکور پزشکی خوب هم متناسب با هدف آن دانش آموز برای درس خواندنش برنامه ریزی میکند. بهترین مشاوران کنکور باید منظم و وقت شناس باشند.مواردی که در جلسات باید به شما اطلاع دهند را از قبل تنظیم کنند.از اخبار و اطلاعات جدید در حوزه کنکور و … اولین قدم این است که شما باید این درس را طبقه بندی کنید. بلکه کیفیت درس خواندن است که اهمیت دارد؛ بنابراین باید کلیه تکنیکهای مطالعه، مانند تندخوانی ، جمع بندی و … کیفیت مطالعه باید برای شما حرف اول را بزند. بهترین مشاوران کنکور ایران باید تحصیلات خوبی داشته باشد و حداقل دارای مدرک لیسانس در برنامه ریزی درسی و آموزش یا فناوری آموزشی باشد.

بهترین مشاوران تحصیلی ایران می داند که چگونه و چه زمانی ارجاع دهد و با منابع ارجاع موجود در محوطه دانشگاه آشنا است. ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ارائه دهنده این خدمت دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد که در دفترچه راهنمای ارائه شده توسط سازمان سنجش نوشته شده اند؛ در صورتی که آن اطلاعات برای شما کافی نیست و یا سوالاتی شخصی سازی شده دارید مشاور می تواند راهنمای شما باشد. توصیه چندین نفر از رتبه های تک رقمی در کنکور تجربی این است که منابع را به درستی تهیه نمایید و پس از آن به صورت دقیق و با توجه به تکنیک های تست زنی کنکور تلاش نمایید تا از این منابع به بهترین شکل بهره مند شوید و مهارت و تسلط خود را افزایش دهید. یکی از مهم ترین موضوعاتی که به شما کمک می کند از کنکور های آزمایشی نتیجه مورد نظر و دلخواه خود را کسب نمایید بررسی عملکرد خود پس از آزمون می باشد. برنامه ریزی هفتگی خصوصا برای افرادی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند بسیار ضروری خواهد بود. آنچه در مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی خیلی مهم است، نشان دادن راهی متناسب با شرایط شما خواهد بود.

داوطلب عزیز تمام این صحبتها برای این بود که رسیدن به خواستههای شخصی خود، اول اینکه شخص خودش را دوست داشته باشد و برای برترین های کنکور بودن میبایست در مقابل تمامی موانع ایستادگی کنید. به شما قول می دهیم موفقیت شما با کمک بهترین مشاور کنکور تجربی تهران حتمی است. شما 2 هفته برای یه آزمون خوندین و روز آزمون همه چیزایی که خوندین به چالش کشیده میشه. این سهمیه به متقاضیان استان های دارای امکانات رفاهی کم شامل ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان، براساس نیاز رشته های مختلف و به تعداد 500 نفر تعلق می گیرد. همچنین نقش سهمیه ها را نیز در همین مورد نمی توان نادیده انگاشت. چنانچه از نظر فیزیکی در مکان نامناسبی قرار دارید تمام محرک های محیطی و همچنین عوامل مزاحم را از خود دور نمایید و تلاش نمایید که این موانع را رفع کنید. تنوع در برنامهریزی از اصلیترین موارد میباشد طوری که دانش آمور بعد از اتمام برنامه آن روز احساس خستگی نکند.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما