بازی Rogue Land برای موبایل; تو آخرین امید این زمینی هستی

[ad_1]

Rogue Land یک بازی اکشن جدید از کمپانی معروف Huuuge Games می باشد که تاکنون بازی های قابل توجه دیگری را منتشر کرده است. با محیط رنگارنگ و شخصیت های جذاب، بازیکنان باید زمین را از دست هیولاها و موجودات قدرتمند نجات دهند. با ادامه این مطلب و عرضه بازی Rogue Land رقم o به وقوع پیوستن.

گیم پلی Rogue Land

در ابتدا باید به گیم پلی بازی اشاره کرد که به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. در واقع برای انجام این بازی فقط باید قهرمان خود را روی نقشه جابجا کنید، کارهای دیگری مانند حمله یا جمع آوری تروفی ها به صورت خودکار انجام خواهد شد. انتظار نداشته باشید که بازی به این سادگی باشد، زیرا در طول مراحل با انبوهی از موجودات و هیولاها روبرو خواهید شد که هر کدام به روشی متفاوت به شما حمله می کنند.

همانطور که گفتیم، برای انجام بازی فقط باید قهرمان خود را در امتداد نقشه حرکت دهید. این کار نیز مانند بسیاری از بازی های موبایل دیگر با لمس صفحه نمایش و قرار دادن یک کنترلر برای حرکت پخش کننده انجام می شود. به محض اینکه قهرمان شما از حرکت باز بماند (و البته به شرط داشتن یک دشمن در نقشه شخصیت و دید خود)، شروع به حمله می کند.

البته دشمنان نیز از دور و نزدیک برای شما یک تهدید بزرگ هستند و خوشبختانه حملات آنها با علامت قرمز مشخص می شود. اما برای دفع حملات دشمنان دور چه باید کرد؟

سرزمین بد
همیشه باید سعی کنید از نقاط قرمز خارج شوید. زیرا دشمن آن را هدف قرار داده است

محیط بازی از بلوک هایی مانند دیوار، نرده یا حفاظ تشکیل شده است. به محض اینکه متوجه شدید که در دام یکی از هیولاهای بازی قرار گرفته اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قهرمان خود را پشت سر یکی از آنها ببرید تا آنها بتوانند از چشم آنها فرار کنند. در واقع با حرکت دادن قهرمان خود علاوه بر حمله به دشمنان می توانید پشت اشیا نیز پناه بگیرید. البته تیر شما به این موانع نیز برخورد خواهد کرد.

همه چیز به یک شکل و کاملاً یکنواخت ادامه نمی یابد. در طول بازی، بسته به نیازتان می‌توانید از بین چندین توانایی مختلف، از جمله بهبود حمله، پیشرفت سریع‌تر و پر کردن سریع‌تر نوار سلامت، یکی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، در مراحل اولیه به توانایی بهبود حمله خود نیاز دارید، زیرا دشمنان شما هنوز پیشرفت زیادی نکرده اند، اما به مرور زمان باید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

قهرمانان سرزمین شیطانی

قهرمانان بازی شخصیت های قابل انتخابی هستند و خوشبختانه سازندگان تنها به یک شخصیت محدود نمی شوند. در این بازی شما می توانید انتخاب خود را از میان طیف عظیمی از قهرمانان انتخاب کنید و هر شخصیت ویژگی های خاص خود را دارد.

با این حال، داستان اصلی با یکی از شخصیت ها به نام رینا آغاز می شود، یک کماندار قدرتمند که می تواند دشمنان را از راه دور شکست دهد. برای انتخاب سایر شخصیت های آنلاک شده باید تا جایی که می توانید بازی کنید و آیتم های مورد نظر را جمع آوری کنید یا از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید.

علاوه بر این، قهرمانان بازی می توانند توانایی های جدیدی را یاد بگیرند یا سلاح های خود را ارتقا دهند. برای تقویت سلاح های خود به سکه های طلا، عناصر اسلحه و طومارهایی نیاز دارید که در طول ماموریت ها پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، هر شخصیت در ابتدا می تواند تا چهار آیتم از جمله مواردی مانند سلاح و زره را حمل کند.

سرزمین بد
قسمت اسلحه ها یکی از آیتم های جذاب بازی است که در آن می توانید سلاح ها یا زره های قهرمان خود را تقویت کنید.

سلاح ها ابزار اصلی هر قهرمان برای مبارزه با هیولاها هستند. بسته به نوع حمله شما، چندین سلاح در بازی وجود دارد که با تیر و کمان شروع می‌کنید، اما با گذشت زمان می‌توانید سلاح‌های دیگری مانند نارنجک، شمشیر یا جادو دریافت کنید که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در نهایت زمانی که قهرمان اصلی بازی شکست خورد، می توانید با انتخاب چند گزینه آن را برگردانید. برای مثال، می‌توانید با تماشای یک ویدیوی رایگان ببینید که قهرمانتان تا 40 درصد نوار سلامتی را باز می‌گرداند، یا حتی از 30 نشانه برای زنده کردن آن با حداکثر سلامتی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید که یکی را انتخاب کنید.

هیولای سرزمین شیطانی

در طول هر ماموریت، با تعداد زیادی از هیولاهای مختلف روبرو خواهید شد که به عنوان دشمنان اصلی شما، معمولاً قصد نابودی قهرمان بازی را دارند. دشمنانی مثل شما می توانند با کمک کمان، تیر یا نارنجک از راه دور حملاتی را انجام دهند و یا به شما نزدیک خواهند شد. برخی از آنها بسیار سریع و قدرتمند هستند، برخی دیگر را می توان به راحتی حذف کرد، اما بسیاری از آنها دردسرساز خواهند بود.

در پایان هر مرحله یک رئیس بزرگ و قدرتمند در انتظار شماست. باس های بازی نیز بسیار متنوع هستند و از روش های مبارزه خود استفاده می کنند. بنابراین بهتر است به نوار سلامتی قهرمان سر راه خود توجه کنید زیرا در آخرین لحظه هر ماموریت توسط رئیس و ارتش او غافلگیر خواهید شد.

همچنین لازم به ذکر است که برخی از هیولاهای بازی فقط باید از راه دور شکست بخورند چرا که به محض نزدیک شدن به شما می توانند قهرمان اصلی را به راحتی نابود کنند.

بخش داستان سرزمین بد

هسته اصلی بازی و داستان بسیار مفصل است و باید در این مدت مکان های جدیدی را کشف کنید و هیولاها را نابود کنید. البته توجه داشته باشید که برای شروع هر مرحله به ۲ واحد انرژی نیاز دارید. علاوه بر اینکه این واحد مهم توسط فروشگاه درون بازی قابل خریداری است، پس از مدت زمان مشخصی تعداد زیادی واحد به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین لازم نیست زیاد نگران از دست دادن او باشید.

به طور کلی، بخش داستانی بازی شامل 8 مکان مختلف بر روی نقشه است که هر کدام از 5 سطح مختلف تشکیل شده است. طبیعتا همانطور که انتظار می رود مراحل اولیه بسیار ساده هستند اما به تدریج تکمیل آن دشوارتر می شود.

بسته به منطقه ای که در آن هستید، با دیدنی هایی روبرو خواهید شد. به عنوان مثال در ابتدا مناطق سبز در انتظار شما هستند و پس از گذراندن تمامی سطوح در این منطقه وارد یک نقطه برفی با نماهای متفاوت خواهید شد. همچنین با گنجینه هایی روبرو خواهید شد که اغلب در گوشه ها پنهان شده اند و منابعی را در سراسر نقشه بازی در اختیار شما قرار می دهند.

سرزمین بد
اگر شخصیت شما به هر دلیلی کشته شد، می توانید به روش های مختلف او را احیا کنید.

علاوه بر این، پس از اتمام سطح 5، به برخی از ماموریت های جانبی دسترسی خواهید داشت که تنها برای مدت زمان مشخصی در دسترس هستند. انجام این ماموریت ها راهی عالی برای به دست آوردن منابع کمیاب است.

خلاصه

در کل پاسخ این سوال مثبت است اما به عنوان یک توضیح باید گفت که بازی به تازگی منتشر شده است و به همین دلیل ممکن است مشکلات و کاستی هایی برای آن کاملا قابل درک باشد. با این حال، گیم پلی Rogue Lands برای هر بازیکنی در هر سنی بسیار ساده و قابل درک است و در طول زمان جذابیت خود را حفظ می کند.

Rogue Land Experience اکنون به طور کلی ارائه می شود و اگر توسعه دهندگان به توسعه و بهبود آن ادامه دهند، می تواند به یکی از محبوب ترین بازی های سبک اکشن تبدیل شود.

دانلود بازی سرزمین سرکش

شما می توانید این بازی را برای آیفون و اندروید از فروشگاه های مختلف دانلود کنید.

سرزمین class=
  • سرزمین بد
  • هزینه: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • تهیه کننده: هیوز گیمز
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 153/219 مگابایت

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما