اوی: را نتوانیم در مونیخ روزی رسیم؟

[ad_1]

ارش «ورزش سه»، اید رات وان رداشب ارسلونا در ساس رین ازی ل ود میدان واهد رفت. ایی نها در ورزشگا لیانز ر مونیخ مهمان ایرن واهند ود و محکوم

ارن مونیخ از این ود را نوان درنشین مرحله لیگ رمانان اروپا رده است. این در الی است ارسلونا امتیاز در رده دوم دول رار دارد. در سمت دیگر نفیکا ا نج امتیاز م اوی را می ند.
بنفیکا در مسابقه رو در برابر بارسا یک برد و یک تساوی کسب کرده و در صورت عدم پیروزی بلوگرانا برابر بایرن و از طرف دیگر برد تیم پرتغالی در مقابل دیناموکیف، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف و لیگ اروپا می شود; اتفاقی ابوس رگ رای واداران این رقم واهد د.

اوی، سرمربی ارسلونا، در نشست ری از ازی رابر آیرن : “ما مشتاق روع این ازی استیم. ما از سخترین ریفانمان را روی وود داریم. آیرن از رین اشگاه ای آن است اما میدانیم مه ودمان ستگی دارد. ما رگز در مونیخ روزی نرسیده ایم و الا می وانیم اریخ را می گیریم. ما سیار آن ده ستیم اسلحه ای ود در این راه رقابت نیم.

ازی در مین آیرن مونیخ رین نستیم. امیدوارم ار رین ست اِیرن مونیخ رار نگیریم. ما ا انتها لاش ود ادامه واهیم داد. را نه در مونیخ روزی رسیم؟”

ور احتمالی ارسلونا در لیگ اروپا: “ما تلاش می کند. هر کسی که تلاش کند و تا بجنگد، شکست خورده نیست. اگر فردا چنین اتفاقی رخ دهد در مورد آن صحبت می کند. با این حال من در مقابل بایرن مونیخ معجزه نمی دانم چراکه بارسلونا می تواند هر حریفی را شکست دهد.

لاش ما این ارسا از رقیبی در اروپا من نیست. ار ادی در است و اید ور اشیم. مطمئناً این است که ردا اید رقابت نیم و سعی می کند نیمی از رام. د از ازی ما نالیز واهیم رد ا ستیم.”

وضعیت مان دمبله: “من بارها گفته ام که او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او به ما کمک زیادی کرده است. من او را خوشحال می کنم و فردا او باید مهم باشد، اما نه تنها او بلکه همه تیم است. برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ به دمبله و دیگر ازیکانان وابسته ستیم.”

رم وق العاده روبرت لواندوفسکی: او نه تنها گل می زند، بلکه خیلی از کارها را به خوبی انجام می دهد. دفاعی مهمی انجام می‌دهد او را نمی‌توان نترل نیم کرد.”

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما