اورتون 2-1 آرسنال: بنیتس این بار اخراج نخواهد شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، اورتون تا دقایق پایانی با یک گل از آرسنال عقب بود تا در دیداری تماشایی به پیروزی 2-1 دست یابد.

آرسنال در سه بازی اخیر خود مقابل لیورپول و منچستریونایتد دو شکست تلخ را متحمل شده است و چاره ای جز پیروزی مقابل اورتون در هفته پانزدهم باقی نمانده است. شاگردان آرتتا نیز برای دور ماندن از صدر جدول به هر سه امتیاز بازی خانگی امشب نیاز داشتند و حریف تیمی بود که یکی از بدترین فصل های یک دهه اخیر خود را پشت سر گذاشت.

اورتون امشب را با 9 بازی از آخرین برد خود و 6 باخت در 7 بازی اخیر خود آغاز می کند. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از هواداران این تیم با بنرهایی در اعتراض به مدیریت به ورزشگاه گودیسون پارک بیایند و جمعی از آنها در دقیقه 27 در اعتراض به 27 سال عدم کسب جام، ورزشگاه را ترک کنند.

با وجود این جو سنگین، اورتون مقابل آرسنال خوب بازی کرد و یک ضربه ایستگاهی از دقیقه 42 و ضربه سر درخشان ریچالیسن برزیلی به ثمر رساند. داور اما پس از بررسی صحنه در VAR، گل مهاجم اورتون را مردود اعلام کرد تا شادی گل او خیلی زود تلخ شود. در حالی که همه به دنبال پایان دو دقیقه وقت اضافه بودند، مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، با یک ضربه والی درخشان دروازه اورتون را باز کرد تا توپچی ها پیروز شوند.

شاگردان بنیتز نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند تا بازی هر چه سریعتر به تساوی برسد. او در دقیقه 58 دوباره توسط ریچاردسون جانشین او شد. او این بار با رمزدل دفاع خوبی داشت و دروازه آرسنال را باز کرد. شادی گل زد و توپ به وسط زمین برخورد کرد اما داور باز هم به سمت VAR رفت و باز هم دروازه اورتون را مردود کرد. تصمیم داور که بر حسب میلیمتری گرفته شد باعث تعجب مهاجم برزیلی شد که در اوج گل بدشانسی پس از به ثمر رساندن هر دو از زمین اخراج شد.
ماجرا به پایان نرسید و ریچاردسون در نهایت زهر خود را ریخت و با ضربه سر روی ریباند درخشان هم تیمی خود دروازه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

اورتون پس از دریافت دو گل، در نهایت گل سوم خود را توسط داور دریافت کرد، حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 2+90 گل دوم را به ثمر رساند که 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد. گری با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه این گل را به ثمر رساند تا تیمش یک پیروزی دو رقمی را از دست ندهد.

اورتون با این برد 18 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. آرسنال سومین شکست خود در چهارمین بازی اخیر خود را با 23 امتیاز در رده هفتم پذیرفت و شانس صعود دو پله ای جدول را از دست داد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما