امباپه: ما نباید با این بازیکنان مشکل داشته باشیم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن موفق شده لیونل مسی را در نقل و انتقالات تابستانی برای تکمیل لیست ستاره های خود به خدمت بگیرد.

او علاوه بر مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما را نیز به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت تا حداقل یک ستاره بزرگ در تمام پست ها داشته باشد.

با این حال، این تیم در این فصل در چند بازی با مشکل مواجه شده و نتوانسته نمایشی را که خیلی ها انتظار داشتند ارائه دهد.

امباپه در پاسخ به سوالی به وبسایت رسمی پاری سن ژرمن گفت: اکنون خوشحالیم زیرا همه تیم ها می خواهند برنده شوند. البته بعد از بازی وقتی به آنالیز نگاه می کنیم با خود می گوییم که می توانستیم قبل از سوت پایان بازی را روشن کنیم. ما همچنین می دانیم که در بازی های خاص نباید با برخی از این بازیکنان مشکل داشته باشیم.»

ستاره فرانسوی ادامه داد: اما ما از همه چیز راضی و راضی هستیم و این چیزی است که ما را بیشتر متحد می کند. قدرت اراده.”

او درباره بازی این هفته مقابل باشگاه سابقش موناکو گفت: این یک بازی بسیار خاص است. اول اینکه این یک بازی مهم در لیگ فرانسه است. و موناکو تیم بزرگی است که می داند چگونه بازی های بزرگ را انجام دهد. البته برای من خاص است چون مدت زیادی در این تیم بازی کردم و دوستانی در آنجا دارم. اما وقتی در PSG هستید جایی برای چنین احساساتی نیست. شما باید برنده شوید و به همین دلیل است که من تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام می دهم.”

امباپه در مورد وضعیت لیگ فرانسه که بسیار فیزیکی و پیچیده توصیف شده است، گفت: این لیگ بسیار سخت و فیزیکی است. در همه تیم ها جدیت زیادی وجود دارد و بازیکنان به دنبال درگیری فیزیکی هستند. بازی در این لیگ آسان نیست. فکر می کنم طبیعی است که پاری سن ژرمن به دنبال سازگاری باشد، به خصوص که ما بازیکنان جدید زیادی داریم که با لیگ آشنا نیستند. مدتی طول می کشد تا شرایط بهتر شود، اما ما در مسیر درستی هستیم.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما