امباپای به رئال می آید ، من توپ طلا می خواهم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، کریم بنزما شروع طوفانی فصل جدید را داشت و توانست در همه رقابت ها 9 گل و 5 پاس گل به ثمر برساند. او همچنین فصل گذشته برترین گلزن رئال مادرید بود و پس از لیونل مسی در رده بهترین گلزنان لالیگا دوم بود. امسال او را اولین بازیکن خوش شانس الپیچیچی می دانند.

ستاره فرانسوی که سرانجام پس از 6 سال به تیم ملی کشورش بازگشت و بهترین خروس یورو 2020 بود ، در مصاحبه با این تیم به سوالات مختلف پاسخ داد.

یکی از این سوالات در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بود که تابستان امسال منتفی شد ، اما رئال مادرید خوش بین است که تابستان آینده با وی قرارداد امضا کند.

بنزما درباره امباپه گفت:“من قبلا گفته بودم که کیلیان جاه طلب است و اهداف بزرگی را دنبال می کند. سرانجام ، روزی برای رئال بازی خواهد کرد. نمی دانم کی ، اما آن روز فرا می رسد.” دیر یا زود او یک بازیکن واقعی خواهد بود. “

نقش برجسته در رئال:“بیش از هر چیز ، من اهدافم را می خواهم و به تیم کمک می کنم تا پیروز شود. گل هایی هستند که نقش تعیین کننده تری دارند. همچنین پاس گل هایی را که تیم را بهتر می کند به خاطر می آورم. هرکس برای تیم اهداف خود را دارد و همه آنها ثبت می شوند در آمار بازیکنان ، اما من می خواهم تیم بهترین باشد. گلزنی و پاس گل برای من مهم است. “اگر ببینم 40 امتیاز برای گلزنی دارم یک درصد شانس وجود دارد و شریک من 60 درصد شانس دارد ، بنابراین من قطعاً برو پیش او.”

ترکیب رونالدو و زیدان:او گفت: “ما در مورد دو فوق ستاره صحبت می کنیم که باعث شدند من عاشق فوتبال شوم. رونالدو در حمله و زیدان در خط میانی با آن طبقه بالا. من هم شماره 9 هستم و هم به عنوان شماره 10 بازی می کنم. همه آن را می دانند. »

Camavinga در واقع“من شخصاً او را نمی شناختم. او 18 سال سن ندارد و می تواند چیزهای زیادی از تونی کروس ، لوکا مودریچ و کاسمیرو بیاموزد.” او پتانسیل پیشرفت زیادی را دارد. “

کاپیتان واقعی بودن: « کاپیتان اول رئال مارسلو است ، اما او مصدوم است و من هنوز بازوبند می بندم. این برای من افتخار بزرگی است ، به خصوص اینکه بازیکنان خارجی زیادی به بازوبند واقعی نرسیده اند. من تمام عمر در رئال بودم و این باشگاه تمام زندگی من است و بازوبند هیچ فشاری روی من نمی گذارد. من چندین بار با مربی صحبت می کنم و سعی می کنم تجربه خود را به تیم منتقل کنم. “

واقعی در آینده:“من هر سال سعی می کنم در بالاترین سطح ممکن باشم. اگر از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی باشید ، همه چیز خوب خواهد بود.” اگر می خواهید چیزی را ثابت کنید ، باید روی زمین باشد. “

توپ طلایی:” وقتی جاه طلب هستید ، قطعاً به توپ طلا فکر می کنید. گرچه من وسواس زیادی به آن ندارم. من گفتم شما باید خود را در زمین ثابت کنید. اخیراً لوئیس فیگو گفت که من شانس کسب توپ طلا را دارم و در بین نامزدها قرار خواهم گرفت. “نظر او برای من بسیار مهم است.”

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما