اسخ سین ریتمداری اظهارات ریف

[ad_1]

مدیر مسئول روزنامه اظهارات آخرین وزیر ارجه دولت در واکنش نشان داد.

حسین شریعداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با فارس، درباره اظهارات اخیر محمدجواد وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: ظریف آقای در اظهارات خود برخی از واقعیات بدیهی را انکار کرده است. اِ ایشان ا ن رفه اضی رود، ا رخی از نظران

وی درباره این جمله که ظریف اسرائیل فخری زاده را زد که برجام را نابود کرد، گفت: شهید فخری زاده به شدت با برجام مخالف بود و صوت و تصویر آن شهید بزرگوار است که نشان می دهد ایشان از مخالفان سرت برجام بوده اند. نابراین اید ناب ریف وشزد رد اسرائیل ری اده را د از مخالف مخالف سر سخت مام ر اسرائیل اگر د نابود رجام را داشت اید سانی را مد از رجام مایت میندید.

مدیر مسئول روزنامه آن داشت: اش ای ریف و دوستانشان مگر مذاکرا نتیجه رجام رای لغو ریمها نبود؟! ُب ایان رمیند دام ریم را لغو رده اند؟ را وضیح نمی دهد نه ریمی لغو نشده، لکه ده ریم دیگر م ن اضافه ده است. ا یانی ود را ار لد و متخصص مذاکره ا میند مواند این حقیقت لخ را انکار نند؟!

شریعداری ادعای ظریفی که شهید فخری زاده را در حفاظت از خود بی مبالات نامیده است، تعبیر دانست و گفت: رژیم غذایی نزدیک به ۲۰ سال درپی ترور شهید فخری زاده بود و برای ترور آن شهید بزرگوار از پیچیده ترین تجهیزات استفاده شده است. اگر شهید فخری زاده در حفاظت از بی مبالات بود اسرائیل را به آسانی می‌توان دست به این جنایتد و چه نیازی داشت که ۲۰ سال برای طرح و نقشه بریزد و نهایتاً از پیچیده‌ترین تجهیزات نیز استفاده کند؟!

مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم مجلس با طرح راهبردی برای تحریم‌ها که ظریف آن را نامیده و می‌گوید «آن کسی که این تصمیم را می‌خواهد دنبال کند و می‌خواست خودش کندیدای ریاست جمهوری شود، نمی‌دانست نه خودش می‌شود نه ظریف می‌خواهد کند». »، تصریح کرد: این طرح بعد از مخالفت با مخالفت شدید دولت سابق و آقایان روحانی و ظریف روبرو شد تا آنجا که علی هرگز به قانون تبدیل شود، از اجرای آن به قانون خود می‌آورد و بعد از رهبر معظم انقلاب از روی اجبار به اجرای آن می‌پردازد. ن ن داد. طرح راهبردی لغو تحریم‌ها، چالش هسته‌ای را از انفعال و وادادگی در مقابل آمریکا به حریف تبدیل می‌کند و موضوع و متن آن را بر این اساس است که وقتی آمریکا و اروپا به کار خود عمل نمی‌کنند، ما می‌توانیم امتیازاتی را داشته باشیم که به آنها کمک کنیم. س میریم و این روژه را اجرا ردیم.

وی افزود: د از اجرا این رح، مریکا ا نگام موضع لبکارانه داشت انفعال افتاد. پیش از آن، اجرای آمریکا علاوه بر امتیازات نقدی که از آقایان در مقابل وعده نسیه گرفته بود، امتیازات دیگری را نیز مطالبه می‌کرد، ولی با طرح یاد شده به وضوح دید که دوران دیپلماسی التماسی پایان یافته و اکنون ایران است که وعده‌های بر زمین مانده است. مطالب میند و در مقابل دم د ریف نیز من فعل و ماشاچی نیست لکه امتیازاتی را لا

شریعتمداری بیان داشت: در ادامه اجرای این مصوبه مجلس بود که آمریکا برای بازگشت به برجامی که از خارج از کشور خارج شد به التماس افتاد و اکنون این ایران است که از موضع اقتدار به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدون لغو همه تحریم‌ها و تضمین قطعی برجام شود. . اید از ای ریف رسید ا رح راهبردی مریکا و اروپا را انفعال و التماس نکشیده است؟! نابعالی امضای آن ری را مین میدانستید رای نیدن و لابه نا رای ازگشت رجام ناد ناد. اگر این رح مجلس و نتیجه نرسیده است را ایان انفعال در مقابل مریکا را رخود مقتدران در مدران. و اساساً را اقدام مقتدرانه ایران لیه مریکا را اقدامی لیه ود میدانند؟! مریکا اید آنی اشد ست، ما را؟!

مدیر مسئول کیهان در پاسخ به این پرسش که منظور از اینکه می‌گوید ظریف است «آن کسی که تصمیم می‌گیرد را دنبال کند و می‌خواهد خودش را می‌پذیرد، ولی نمی‌دانست نه خودش می‌شود نه می‌خواهد ظریف باشد»، چه کسی است؟ آن داشت: منظور ایشان ای علیباف است رای ویب این رح در مجلس لاش روانی رد. هنگام ارائه طرح برخی از افراد تحت تأثیر شانتاژ دولتمردان روحانی به احتمال زیاد مقابله با سخت آمریکا (در صورت اتخاذ این طرح) اشاره می‌کردند و آقای قالیباف و سایر طرح‌های موافقان برای آن‌ها توضیح می‌دادند که اگر چالش هسته‌ای به همین روال ادامه پیدا کند، نه فقط برنامه را بیان کند. هسته‌ای ایران به نابودی کشیده می‌شود، بلکه اقتصاد کشورمان نیز برای همیشه با مشکل روبرو خواهد بود و با استدلال منطقی و برگرفته از واقعیات نشان می‌دهد که تمام امید آمریکا به انفعال و روش التماسی تیم هسته‌ای دولت آقای روحانی است و باید به این انفعال پایان دهد. ود و اکید را در مقابل د نی مریکا و اروپا، اهش دریجی امتیازاتی داده مسلم اورما.

وی ادامه داد: بنابراین آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف و سایر دست اندرکاران تصمیم بگیرند که راهبردی برای لغو تحریم ها باشد که آن ها را از وادادگی و انفعال و تسلیم در مقابل باج خواهی آمریکا نجات داد و تمجید کنند، ولی معلوم نیست. را ای مریکا میورند؟!

شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریفی که گفته قالیباف از تلاش برای تصمیم گیری برای تصمیم گیری برای تصمیم گیری برای تصمیم گیری در مورد تحریم ها برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست جمهوری مجلس اعلام رده ود د نامزدی رای ریاست مهوری را ندارد و معلوم نیست ای ریف رای ادعای لرد.

مدیر مسئول کیهان درباره اظهارات امروز بایدن، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد که گفته است فشار بر ایران را تا بازگشت ایران به برجام ادامه می‌دهیم، اظهار داشت: این هم شاهدی دیگر بر نادرستی اظهارات آقای ظریف است. بدون آن که قادر باشند حتی یک دستآورد برای برجام بدهند، از آن تعریف و تمجید می‌کنند و برجام را به زیان آمریکا معرفی می‌کنند که باید از جناب ظریف بپرسند اگر برجام به زیان آمریکاست چرا برای بازگشت به آن تماس می‌کند؟! ا نوز م ای ریف معتقد است «اسرائیل ری اده را د رجام را نابود ند»؟! و ا نوز م رح راهبردی مجلس رای لغو ریمها را «چَرت» میداند و ای الیباف را.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما