استراتژی های بی رحم ریپورتاژ مورد سوء استفاده قرار گرفت

نحوه نوشتن ریپورتاژ در صورتی که به شرکت های متخصص واگذار شود مانند شرکت ها میتواند با بهترین حالت ممکن این فرایند انجام شود . چرا که او می­تواند با تولید محتوایی که دارای نکات و تکنیک های آموزشی است ابن باور را در مخاطب ایجاد کند که در حال یادگیری است و گزارش را تا انتهای آن مطالعه کند. روش تهیه رپورتاژ در دنیای سئو از مهمترین قسمتهای کار است و لازم است توسط افراد متخصص و یا تیم دارای خبرنگاران کار بلد و حرفهای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود. برای این منظور می توانید از ابزار سئو استفاده نمایید. از آنجایی که هیچکدام از این شرکت ها اطلاعات دقیق و قابل استنادی در مورد نحوه کار موتور های خود ارائه نمی دهند تمامی اطلاعاتی که شما باید در مورد سئو داشته باشید یا باید از تجربه خودتان باشد یا از تجربه دیگران. اتوریتی در بهبودی سئو نسبت به دیگر ویژگیها بسیار نقش موثر تری دارد و هر چقدر اتوریتی سایت انتشار دهنده بیشتر باشد هزینه انتشار آگهی هم بالاتر خواهد بود. متن مقاله را طوری ننویسید که خواننده وقتی به جایی از متن شما رسید دیگر علاقه ای به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد.

به عنوان مثال اگر محتوای سایت شما در مورد تکنولوژی است و محتوای ریپورتاژ شما نیز در این زمینه نوشته شده است، باید رسانه ای که برای انتشار ریپورتاژ انتخاب کرده اید، ارتباطی با تکنولوژی داشته باشد. اما با توجه به اینکه برای این موضوع باید به سایت های خبری هزینه پرداخت شود و به نحوی خرید بک لینک از دید گوگل به شمار می رود باید با احتیاط و حفظ همه جوانب اقدام کرد تا مشکلی برای سایت ها به وجود نیاید. هر چه وب سایت جایگاه و رتبه بهتری در گوگل داشته باشد؛ اثر بخشی لینک دریافتی شما نیز بیشتر است. از ویژگی های این گونه محتواها این است که خزنده های گوگل به سرعت ریپورتاژ آگهی را ایندکس می کنند و در صورتی که پارامترهای این گونه محتواها رعایت شود به سرعت اثر مطلوب خود را بر روی سایت شما می گذارد. قبل از آغاز نگارش ریپورتاژ حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید مطلبی مفید و اثر بخش را برای سایت خود تولید نمایید.

رپورتاژ به کلیت پوشش رسانهها از یک موضوع یا رویداد خاص، ازجمله گزارش و تجزیهوتحلیل اخبار اشاره دارد و بهصورت یک گزارش و خبر و مصاحبه برای نشان دادن و معرفی افراد و یا انواع برند و محصولات، در سایت و منابع خبری منتشر میشود. ریپورتاژ به نوعی خبر یا مقاله گفته می شود که می توانید با پرداخت مبلغی که بسته به اندازه محتوا و تعداد لینک های داخلی دارد، آن را در وب سایت های پربازدید منتشر کنید. روی صحبتم در اینجا بیشتر با کارشناسان SEO هست، باید به این نکته توجه کنید که استفاده مداوم از یک تکنیک نمی تواند منجر به موفقیت رشد سایت شما در رتبه بندی گوگل شود. ضمن اینکه متن رپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوبی خواهد داشت. شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می بایست به سایت MOZ مراجعه کنید و یا سایت هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند را شناسایی کنید.

اینکه وبسایت تا چه حد به سئو سایت اهمیت می دهد. این نوع تبلیغات به منظور تقویت سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل، اغلب وب سایت های خبری یا وب سایت هایی با ترافیک بالا، با دریافت مبلغی، خدمات ریپورتاژ آگهی ارائه می دهند. بعد از تعیین موضوع، باید کلماتی متناسب با مضمون محتوا خود پیدا کنید و به صفحات مورد نظر لینک دهید. برای جذب کاربران به ریپورتاژ آگهی و افزایش بازدیدکنندگان سایت باید از عناوینی جذاب و منحصر به فرد استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که وقتی یک سایت خبری بسیار معتبر اخبار شما را در سایت خود منتشر می کند ، این احتمال وجود دارد سایر کاربران آن وب سایت حداقل یک بار از سایت شما بازدید کنند. اغلب ریپورتاژهایی که در سایت های پربازدید منتشر می شوند، بصورت دائمی در همان سایت باقی می مانند و به نوعی، صفحه ای از این وب سایت پربازدید، تا انتها مختص به تبلیغ کسب و کار شماست. دلیل اصلی این موضوع از جایی نشات میگیرد که وقتی شما ریپورتاژ خود را در کانالهای توزیع محتوا و به ویژه سایتهایی با بازدید بالا منتشر میکنید، این سایتها به شما لینک فالو میدهند و از آنجایی که مطلبتان همیشه در صفحه اول گوگل نشان داده میشود و سایت منتشر کننده اعتبار خیلی خوبی دارد، در نتیجه وضعیت سئوی سایت شما خیلی بهبود خواهد یافت.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما