آنچلوتی: رئال مادرید قصد دارد چهاردهمین قهرمانی اروپا را کسب کند

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا شب در برنابئو خواهد بود تا برای برتری مقابل اینتر بجنگد. رئال تیم اول گروه است و با تساوی صدرنشین به دور بعد صعود می کند. هر دو رئال و اینتر در بهترین فرم خود هستند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: کیفیت و تعهد بازیکنان بسیار مهم است و این را می توان در بازی های اخیر ما دید. خوب بازی می کنیم و نتایج خوبی هم می گیریم. من نمی توانم ناراحت باشم و فردا ما به عنوان اینتر به چیزی جز پیروزی و صعود فکر نمی کنیم.

چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا:“در حال حاضر اینطور فکر نمی کنم. هدف اکنون آماده شدن برای بهترین بازی مقابل اینتر است. تیمی که قوی است اما ما یک بازی در خانه داریم و می خواهیم پیشتاز بمانیم. رسیدن به فینال است. سخت است، اما هدف ما نباید چیزی بیشتر باشد. “اگر می خواهید قهرمان شوید، باید به آن فکر کنید و به آن ایمان داشته باشید.”

رافا واران در مصاحبه اخیر خود از اینکه پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان 4، هیچ هوادار رئال به او تبریک نگفت، گلایه کرد زیرا سطح انتظارات همیشه بالاست و آنها فقط قهرمانی بعدی را می خواهند. کارلتو گفت: این در تاریخ و سنت های رئال است. رئال بزرگترین باشگاه جهان است و همیشه خواهان قهرمانی اروپا بوده است. به همین دلیل است که او 13 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرده است. هرگز نباید خیلی اعتماد به نفس داشته باشید و به سمت هدف بعدی قدم بردارید. این در ذات رئال و هوادارانش است.»

شانس برنده شدن واقعی: در حال حاضر نمی توان آن را پیش بینی کرد، اما قطعا می توانیم با نیروهای بزرگی مانند سیتی و بایرن رقابت کنیم. رئال تیمی با کیفیت و با تجربه است و هدف همیشه برد است. فرقی نمی کند در دور بعد با کدام تیم روبرو شویم. ما می خواهیم رقابت کنیم، پیروز شویم و بالاتر برویم. کامل.”

شباهت های فصل 15-2014 با فصل جاری:“مقایسه سخت است و هر سال داستان خاص خود را دارد. ما در آن فصل بازی های زیادی را بردیم، اما در نهایت جام را از دست دادیم. البته به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بسیار نزدیک بودیم و بدشانس بودیم.” ما بین ژانویه و فوریه سقوط کردیم و مصدومیت های بزرگی مثل مودریچ داشتیم.» من گفتم قابل مقایسه نیست.

Militao Shine: « او از نظر فنی و تاکتیکی بسیار پیشرفته است و کیفیت بسیار بالایی دارد. آدر یک مدافع درجه یک است و در زمین بسیار متمرکز و خوب فکر می کند. او در انفرادی عالی کار می کند و کمتر مهاجمی می تواند از او عبور کند. او و آلابا خیلی خوب با هم جفت می‌شوند و خوب کار می‌کنند، و داشتن آنها یک چیز اطمینان‌بخش است.»

دربی یا بازی مهم مقابل اینتر؟“اول اینتر و بعد دربی. بازی با اتلتیکو یکشنبه آینده است.”

اهمیت رهبری:“این یک بازی خوب برای هر دو تیم است و ما می دانیم که اینتر چه تیم خوبی است. مسابقه برای برتری است و ما مقابل هواداران خود بازی خواهیم کرد. ما بهانه های کافی برای پیروزی و حفظ برتری داریم.”

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما