آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی جان صادق پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز در شهر قم ۱۰۰ درصد جمعیت تحت پوشش آب بهداشتی و بیش از ۴۰ درصد تحت پوشش فاضلاب قرارگرفته اند. به گزارش خبرگزاری مهر، ناصرسلیمان زاده در گردهمائی کارشناسان امور اداری مناطق ۲۲گانه آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: امور اداری ساختار یک اداره از استخدام ، نگهداری ، ارتقاء و در نهایت بازنشستگی نیرو را بر عهده دارد. طبق روال ماههای گذشته دولت واریز یک یارانه دیگر را تا پایان دی ماه بر عهده دارد، اگر چه معاون اقتصادی دولت زمان واریز یارانه جدید را این ماه اعلام کرده اما هنوز جزئیات زمان واریز آن منتشر نشده است. وی افزود: واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز خواهد بود. یارانه نقدی طبق روال هرماه، ساعت ۲۴ فردا دوشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه می، برنارد آرنو موفق شد به عنوان ثروتمندترین فرد اخبار جدید دوتا 2 جهان معرفی شود.

اخبار جدید خرید سربازی

بر این اساس و در راستای ایجاد آرامش بیشتر و تحلیل مداری در سرمایهگذاری، روش «حراج» به میدان آمده تا بازار را از هیجانات موجود در عرضه های اولیه و معاملات ثانویه آن بیش از گذشته حفظ کند. موفقیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و رسیدن به هدف اشتغال در رشته های شغلی مختلف این نهاد دولتی، ارتباط تنگاتنگی با مطالعه دقیق و تسلط بی شائبه بر منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارد و داوطلبان می بایست با تهیه این منابع و طراحی یک برنامه ریزی موثر و اصولی، سطح آمادگی خود را برای شرکت در آزمون استخدامی فرهنگیان 1400 ارتقا بخشند. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تاکنون هیچ تاریخ دقیقی برای افزایش یارانهها در سال جاری اعلام نشده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم، دولت سیاست و برنامهای برای مسکن سازی نداشت و عملا این بخش که مولد اقتصاد و بازوی قوی برای رونق اقتصادی محسوب میشود از کار افتاد. رئیس جمهور در این دیدار ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم، به سفر استانی قم اشاره کرده و افزود: مبنای دولت این بوده که همراه با کار ستادی، سرکشی از استان ها هم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم آمده است: حمد و سپاس ایزد منان را که سیزدهمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به قم مقدس “خاستگاه انقلاب اسلامی و دیار حماسه و بصیرت و اجتهاد”، با موفقیت وشکوه و شایستگی هر چه تمام برگزار گردید. علی خاکی صدیق در گفتوگو با میزان در پاسخ به اینکه چرا برخی از دانشگاهها از آموزش حضوری طفره میروند، گفت: در جلسهای که با حضور روسای دانشگاهها برگزار شد،تقریبا همه دانشگاهها برای آموزش حضوری اعلام آمادگی کرده اند،اگر چه که برخی از دانشگاهها همچنان دغدغه سلف و تامین خوابگاه را دارند، اما با برنامه ریزی و اولویت بندی می توان آن را مدیریت کرد . او با اعلام این که برای دومین روز متوالی تعداد فوتیهای بیماری کرونا در استان قم در شبانه روز گذشته صفر بوده است، افزود: ۱۱ نفر از بیمارانی که در روزهای گذشته بستری بودند با تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان مرخص شدهاند. در این اطلاعیه آمدهاست: طی بیستوچهار ساعت گذشته ۶۱ تست کرونا در قم انجام شده که نتیجه سه مورد آن مثبت بودهاست. به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمدرضا بهرامی با اعلام خبر فوق افزود: در پی سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب کشور و بنا بر اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه استان قم به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد، امروز سه تیم عملیاتی امدادی به مناطق سیل زده این شهر اعزام شدند.

اخبار جدید مستمری بگیران تامین اجتماعی

همچنین با اشاره به اینکه ۶ تیم عملیاتی نیز در حالت آماده باش قرار دارد بیان کرد: ۱۰ دستگاه موتور تخلیه آب، سه دستگاه خودروی عملیاتی به این مناطق بارگیری و ارسال شدند. وی افزود: در این بازه زمانی ۱۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۲۲ نفر از بیمارستانها ترخیص شدند. رضایتبخش نبودن وضعیت واکسیناسیون در مدارس، تزریق دُز دوم حدود ۱۵ درصد کمتر از متوسط کشوری است، لزوم دراختیار رسانهها قرار گرفتن محتوای مورد نیاز در خصوص اومیکرون و ترخیص ۳۰ بیمار کرونایی از مراکز درمانی از دیگر اخبار کرونایی هفته گذشته قم است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر محمدرضا قدیر ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴منتهی به یازدهم دی ماه ۱۴۰۰، ۳۵بیمار با علایم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش و از این تعداد۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری شدند.

اخبار جدید ژوزه مورینیو

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خبر ها تازه لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما