یونایتد 1-1 یانگ بویز; رنگنیک نتوانست انتقام بگیرد

[ad_1]

کد خبر: 1797039/58

زمان: 01:26
1400/09/18

ملاقات: 5,247

منچستریونایتد مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی 1-1 در خانه یانگ بویز به پایان رساند.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از اخراج به دلیل پایان صعود به مرحله حذفی پیش از شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در اولین بازی خود ویارئال را با دو گل شکست داد. تیم تحت رهبری رالف رنگنیک امشب مقابل یانگ بویز قرار می گیرد. تیم 4 امتیازی شانسی برای صعود از گروه نداشت. به این ترتیب دیدار دو تیم یک تقابل رسمی بود. البته این اولین معیار اروپایی منچستر رنگنیک بود و از این نظر برای شیاطین سرخ مهم بود.

منچستریونایتد که هفته را با برتری یک بر صفر مقابل کریستال پالاس آغاز کرده بود، بدون ستاره هایش روی نیمکت با تیم دوم خود وارد بازی امشب شد. منچستر در شبی که رانگنیک به ستاره هایش استراحت داد و در همان دقایق ابتدایی دروازه را باز کرد، شروع خوبی داشت.

میسون گرین وود در دقیقه 9 با یک ضربه والی درخشان با پای چپ برای یانگ بویز گلزنی کرد تا به تیم میزبان کمک کند تا انتقام باخت 2-1 را بگیرد.

اما اشتباه عجیب فان دبک در دقایق پایانی نیمه اول مانع از پیروزی منچستر در رختکن شد. این بازیکن توپ را در پشت محوطه جریمه به بیرون درز کرد و رایدر در دقیقه 43 با یک ضربه درخشان از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم منچستریونایتد گل چندانی برای گلزنی نداشت و یانگ بویز بهتر از این تیم بازی کرد. در 45 دقیقه دوم بازی هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه هر دو تیم مشاهده نکردیم که بازی با نتیجه نیمه اول به پایان رسید. بدین ترتیب رنگنیک نتوانست انتقام یانگ بویز را از یانگ بویز بگیرد و به تساوی خانگی مقابل این تیم رضایت داد.

منچستر 11 امتیازی شد و در گروه F در مرحله گروهی اول شد. دیدار تیم های ویارئال و آتالانتا که دومین صعود کننده گروه را مشخص می کند، به دلیل بارش شدید برف در ایتالیا به فردا موکول شد. با این نتیجه یانگ بویز 5 امتیازی شانسی برای صعود به لیگ اروپا ندارد و به این ترتیب نتیجه بازی فردا تاثیری در خوش شانسی این تیم نخواهد داشت.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما