کشتار خانواده در صبح خونین

[ad_1]

مردی کینه توز همسر سابق خود را به همراه مادر و خواهرش در جنایتی از پیش طراحی شده به قتل رساند.

شهرک مرکب کرمانشاه صبح پنجشنبه هفتم بهمن ماه با شلیک پی در پی داماد انتقام جو و گریه و فریاد یک پسر بچه شش ساله آغاز شد و پلیس در محل حاضر شد. به محل رسید و با مردم محل تماس گرفت. تحقیقات اولیه حاکی از آن است که در این حادثه سه زن جان خود را از دست داده اند.

مأموران که متوجه شدند مقتول یک زن میانسال و دو دختر او هستند از همان ابتدا متقاعد شدند که قاتل یکی از آشنایان بوده که با انگیزه شخصی مرتکب جنایت شده است. در این میان پسر یکی از قربانیان شاهد جنایتی بود و مشخص شد که پدرش این قتل را انجام داده است. به این ترتیب سرنخ های لازم کشف و مقصر دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص این جنایت گفت: در پی یک فقره قتل عام خانواده در شهرک مرکب کرمانشاه و گزارش موضوع به پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعزام شدند. این افسر پلیس گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاتل داماد و خواهرزاده سابق خانواده یکی از قربانیان است که حدود پنج سال پیش از همسرش که دختر این خانواده بود جدا شده است. “

تحقیقات پلیسی نشان داد قاتل به عنوان مهمان وارد خانه شده و به بهانه شب مانی در منزل مقتول اقامت داشته است. خاطره سردار جاویدان: نیمه شب داماد سابق خانواده او را با اسلحه کلت دیوانه کرد، به همسر 31 ساله سابقش، مادرشوهر 55 ساله اش که عمه او نیز بود، شلیک کرد. و خواهر همسر 35 ساله اش هر سه کشته شده اند.

جاویدان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: یکی دیگر از موضوعات تاسف بار این حادثه دلخراش حضور پسر بچه شش ساله ای است که در آن زمان فرزند مشترک قاتل و مقتول در خانه بوده که جنایت به وقوع پیوسته است. مرتکب مادر، مادربزرگ و عمه اش شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در خصوص دستگیری قاتل پس از چهار ساعت گفت: پلیس پس از تکمیل تحقیقات به سرعت عملیات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرد و مامور در یکی از حومه کرمانشاه موفق به شناسایی محل اختفای وی شد. پس از شناسایی محل اختفای قاتل، محل به طور کامل توسط ماموران آگاهی و شهر کرمانشاه محاصره شد و حوالی ساعت هشت صبح پنجشنبه و با گذشت بیش از چهار ساعت از وقوع جنایت هولناک، پس از مدت کوتاهی، پلیس موفق به دستگیری شد. این فرد.

سردار جاویدان در تشریح علت و انگیزه این قتل گفت: متهم دستگیر شده ابتدا به قتل همسر سابق، مادرشوهر و خواهر شوهرش اعتراف کرد و در بازجویی های اولیه انگیزه خود را از این اقدام اعلام کرد. کینه و نفرت در دلم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی از قاتل دستگیر شده گفت: تحقیقات تکمیلی پلیسی برای مشخص شدن علت و انگیزه این حادثه دلخراش ادامه دارد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما