چگونه بهترین بیمه بدنه خودروهای خارجی را انتخاب کنیم؟

[ad_1]

اما در دهه 90، ورق برگشت. تمامی محصولات موجود در بازار چرخه معیوب تورم و افزایش قیمت را طی کردند. اما مسکن و خودرو توانستند از نظر افزایش قیمت از دیگر محصولات موجود در بازار پیشی بگیرند.

قیمت خودرو در مدت کوتاهی چندین برابر شد. به طوری که در طول یک سال قیمت یک پراید سه رقمی شد و بازار ضربه عجیبی به خود گرفت.

بنابراین طبیعی بود که خودروهای لوکس وارداتی در زمینه افزایش قیمت و تبدیل خودرو به چهار چرخ رکورد بزنند.

در چنین شرایطی گرفتن بیمه مناسب برای خودرو دیگر دردسر و هزینه اضافی نیست، بلکه یکی از مهم ترین موارد است.

تنها مشکل این اقدام فوری، تنوع شرکت‌های بیمه و طرح‌های مختلف بود که می‌تواند متقاضی بیمه را سردرگم کرده و او را از خرید بیمه منصرف کند.

ثالثاً بدن مهمتر از نان شب است.

روند کار به این صورت است که بعد از خرید ماشین و دادن شیرینی به فکر بیمه شخص ثالث باشیم. زیرا غیر از اینکه ضامن جبران خسارت جانی و مالی وارده به دیگری باشد. اجباری است و برای شکست آن مجازاتی در نظر گرفته شده است.

اما بیمه بدنه را آنطور که باید جدی نمی گیریم. از طرفی اگر از مزایا و مزایای واقعی این بیمه می دانستیم، بیمه بدنه را سریعتر می خریدیم.

بیمه بدنی بیمه ای است که مالک خودرو می تواند خسارت وارده به خودروی خود را به وسیله آن پوشش دهد.

در صورتی که شدت خسارت زیاد باشد، این فرصت برای مالک خودرو وجود دارد که روی بیمه بدنه و از طریق آن جبران خسارت حساب کند.

چگونه بهترین بیمه بدنه خودروهای خارجی را انتخاب کنیم؟

بیمه بدنی عموماً مسئول خسارات ناشی از آن است آتش سوزی، صاعقه و انفجار (ASA)، سرقت کامل، واژگونی و سقوط وسیله نقلیه، برخورد وسیله نقلیه با جسم ثابت یا متحرک و آسیب انتقال وسیله نقلیه برای جبران.

اما این پایان کار بیمه بدن نیست. جدای از موارد فوق، افزونه های زیادی در این بیمه وجود دارد که می تواند زیان های بیشتر را پوشش دهد “پوشش بیمه بدنه تکمیلی” کاهش عرضه خرید هر یک از این پوشش ها باعث افزایش هزینه بیمه بدنه نیز می شود. این پوشش ها شامل موارد زیر است:

بلایای طبیعی: خسارات ناشی از سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی.

اسپری شیمیایی روی بدنه خودرو

سرقت در محل قطعات خودرو (قطعات و قطعات خودرو)

شیشه شکسته

کشیدن ناخن

و

نوسانات قیمت بازار

پوشش اضافی “نوسانات قیمت بازار” این امر به ویژه برای دارندگان خودروهای لوکس بسیار مهم است. به طور کلی ارزش بیمه بدنه به ارزش خودرو بستگی دارد. وقتی می‌خواهیم بیمه بدنه بخریم ممکن است خودرویمان 300 میلیون تومان قیمت داشته باشد، اما وقتی تصادف می‌کند و خسارت می‌آید حدود 800 میلیون تومان قیمت دارد. نکته این است که در چنین مواردی غرامت بر اساس 30 کرور خودرو پرداخت می شود.

برای جلوگیری از چنین بحرانی می توان به راحتی نوسانات ارزش بازار را پوشش داد تا شرکت بیمه بتواند خسارت را بر اساس ارزش روز خودرو با قیمت فعلی پوشش دهد.

از طرف دیگر پوشش دهید “خسارت ناشی از استهلاک خودرو” دارای مقرراتی است که ممکن است خسارات ناشی از خطراتی را که به صراحت در بیمه نامه ذکر نشده است و شرکت بیمه مسئولیتی ندارد، پیش بینی کند. جبران خسارت. مثلاً در مورد اسپری شیمیایی به معنای اسید است و اگر کاهش قیمت خودرو به دلیل پاشیدن رنگ باشد، بیمه آن را پوشش نمی‌دهد. مگر اینکه ما این پوشش را تهیه کرده باشیم.

در سایت بیمه بازار می توانید طرح ها و پوشش های ارائه شده توسط شرکت های بیمه را مطالعه کرده و در مورد بهترین بیمه بدنه خودروی خود تصمیم بگیرید و در صورت داشتن هرگونه سوال با پشتیبانی در میان بگذارید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما