چرا باید با مافیا برخورد کرد؟

[ad_1]

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در شرایط سخت زندگی به سر می برند، سفره ها کوچک می شود و مردم نگران آینده فرزندان خود هستند. چرا باید با مافیا برخورد کرد؟

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (چهارشنبه) ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) در جمع فرمایشات خود اظهار کرد: پرستاران در این دو سال تلاش زیادی کردند اما خودشان در این دو سال هستند. وضعیت معیشتی خوب آنها فکر نمی کنند دولت در بودجه سال 1401 پرستاران را جدی بگیرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم در شرایط سخت معیشتی به سر می برند، سفره ها کم شده و مردم نگران آینده فرزندان خود هستند. چرا باید با مافیا برخورد کرد؟ خود شما گفتید عده ای نشسته اند و قیمت ارز را بالا می برند، چرا باید با آن مواجه شویم؟ چرا دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در این زمینه اقدام جدی نمی کنند؟

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مافیا مردم و معیشت مردم را هدف قرار داد، گفت: یعنی جنگ با نظام. سکوت خیانت به مردم است. آقای رئیس جمهور تعلل نکنید و همه را به مردم معرفی کنید. مردم در کنار این نظام و انقلاب ایستاده اند و خون داده اند، امروز ظلم را تحمل نمی کنند.

حسینی کیا موضوع اشتغال جوانان را دغدغه مادران و پدران دانست و گفت: موضوع اصلی به دلیل بی ثباتی اقتصادی، ناکارآمدی سیستم اداری و عدم مبارزه جدی با قاچاق کالا است. دولت برنامه جدی ندارد و باید برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ارسال بودجه 1401 به مجلس هستیم، گفت: دولت باید ساختار بودجه را تغییر دهد نه ارقام. بودجه باید مولد باشد نه گران. دولت باید برای یارانه برنامه ریزی کند ما مخالف یارانه دادن نیستیم، با یارانه دادن به ثروتمندان مخالفیم. دولت باید تورم را مدیریت کند تا با چالش و بحران مواجه نشویم.

نماینده مردم صنف در مجلس تاکید کرد: دولت باید رتبه بندی معلمان را در بودجه سال 1401 اجرا کند تا حرمت معلمان حفظ شود و معلمان دچار مشکل و درد نشوند. فعالان همچنین نگران کوچکتر شدن جدول در بودجه های آینده هستند.

حسینی کیا با اشاره به اینکه در آستانه مذاکرات هسته ای هستیم، تصریح کرد: در مذاکراتی که در حال انجام است تیم مذاکره کننده باید توجه داشته باشد که منافع ملی قابل مذاکره و معامله نیست. مسائل موشکی نه قابل مذاکره است و نه قابل مذاکره. آمریکایی هایی که به تحریم عادت کرده اند امروز 8 نفر و 4 نهاد را دوباره تحریم کرده اند، چطور می خواهید به آنها اعتماد کنید؟

وی ادامه داد: بنابراین باید دقت بیشتری داشته باشیم و با دست پر به میز مذاکره نزدیک شویم. آمریکایی ها و اروپایی ها آنقدر جاودانه هستند که اگر با آنها دست دادید دوباره انگشتان خود را بشمارید تا چیزی از قلم نیفتد.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن با اشاره به مشکلات پیش روی بازنشستگان گفت: آنها نگرانند که اولاً مطالباتشان پرداخت نشده و ثانیاً دستمزدشان با کارکنانشان همخوانی ندارد.

حسینی کیا در ادامه خطاب به وزیر کشاورزی گفت: وضعیت کشاورزی خوب نیست، بیمه هزینه با کشاورزان برخورد می کند و قرارداد را فسخ می کند. در حالی که باید درآمد داشته باشد. خودرویی که بیمه می کنید حدود 4 میلیون تومان است، از طرفی 400 میلیون تومان خسارت می بیند. به صرفه نیست. ورودی دام دشوار است، بنابراین به حرف کشاورزان گوش دهید.

نماینده مردم سنگر در مجلس شورای اسلامی با تشکر از وزیر راه و شهرسازی که قول داد در مدت کوتاهی جاده های خاکی سنقر را ترمیم کند، گفت: اینترنت و چالش ها را رها کرده و قطع می کنیم. برخی در مناطق

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور گفت: کرمانشاه استانی جنگ زده، زلزله زده و سیل زده و دارای تعداد زیادی بیکار است. چند استان تعیین تکلیف شدند، اما کرمانشاه نادیده گرفته شد. در حالت بی کفایتی و بی کفایتی است، بنابراین مسئولیت مستقیم آن بر عهده وزیر کشور است که سهل انگاری کرده و نمی تواند این استان را تعیین تکلیف کند. مگر می شود استانی دو میلیون نفر جمعیت داشته باشد اما یک نفر در آن هنجار نباشد؟ فوراً استاندار کرمانشاه را منصوب کنید و او را از این وضعیت بغرنج نجات دهید.

این عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بی برنامگی برای این وزارتخانه باعث شده که این وضعیت بازار ارز را دچار سردرگمی کند، پس چرا شما این وضعیت را به هم نریزید؟ دیدیم که این بازار به شدت تحت تاثیر قیمت های بازار است.”

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما