پمپ آب قیمت پمپ آب پمپ آب بی صدا پمپ آب خانگی قیمت پمپ آب خانگی

این مدل از پمپ آب خانگی برای پمپاژ سیالات مخلوط با هوا، با دبی کم تا ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرف دیگر این پمپ ها در مخزن آب غرق می شوند و این فرایند استهلاک آنها را کاهش می دهد و علاوه بر آن توانایی پمپاژ آب با ذرات جامد را نیز دارد.

موتور پمپ ابارا مدل CMA-1.00M-LOCAL ECONOMY

این ساختمان ها عمدتا دارای یک طبقه پارکینگ در همکف می باشند که معمولا پمپ به همراه مخزن ذخیره و سیستم اتوماتیک در آن نصب می شوند. کاربرد دیگر این نوع از پمپ‌ها استفاده از منبع تحت فشار آب برای افزایش فشار و ماندگاری بیشتر آن در سیستم آبرسانی و لوله‌های ساختمان است.

نحوه کار یکی از انواع پمپ جابجایی مثبت را در تصویر زیر مشاهده کنید.

  • شرکت ما در حوزه فروش انواع مختلف پمپ آب فعالیت می کند و بهترین برندهای تجاری این محصول را برای مصارف مختلف موجود کرده است.
  • قیمت پمپ آب خانگی باتوجه به توان، کارکرد و قدرت آن مشخص می­شود، پس با مراجعه به سایت سولار مکانیکال می­توانید پمپ متناسب با نیاز خود را تهیه و استفاده کنید.
  • این سری از تجهیزات برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته پایین تولید شده و به همین دلیل از آن ها برای انتقال آب تمیز، مایعات غیر خورنده و بدون ذرات ریز جامد استفاده می شود.

بوستر پمپ آب خانگی با ساختار ترکیبی باعث می‌شود که قدرت فشار آب عملاً دو برابر شده و در مواردی مانند برج‌های بیش از 7 طبقه نیاز به اجرای سیستم آبرسانی با بوستر پمپ آب خانگی احساس می‌شود.

خرید پمپ آب کف کش با قیمت عالی

اما خرید پمپ آب خانگی به چه صورت است، به چه نکاتی باید توجه شود، چه المان هایی را باید در نظر گرفت؟ در ادامه به تمامی این سوالات و ابهامات موجود در ذهن شما در این زمینه توسط کارشناسان زبده مجموعه پلاسفام پاسخ خواهیم داد. قبلا در مقاله ای توضیح دادیم که برای انتخاب پمپ آب خانگی باید چه مواردی را در نظر داشت تا بتوانیم با احتساب تعداد طبقات و میزان مصرف آب در خانه از آبی با فشار مناسب در خانه بهره مند شویم. دوستانی که این مقاله را مشاهده نکرده اند بهتر است اگر قصد خرید پمپ بر اساس مشخصات خاصی را دارند مقاله راهنمای خرید پمپ آب خانگی را مطالعه فرمایند. پمپ آب یکی از تجهیزات مهم در مصارف خانگی و صنعت برای انتقال و افزایش فشار سیالات است.

چنانچه باز هم نتیجه نگرفتید، وقت آن است که با یک متخصص تعمیرکار تماس بگیرید. به دلیل افت فشار آب برای دیگر واحد های ساختمان عدم استفاده از منبع ذخیره آب کار غیر قانونی می باشد. علاوه بر این اگر مخزن یا منبع پمپ آب کوچک باشد یا از آن استفاده نشود، باعث سوختن الکتروپمپ می شود. بله، در دسته بندی پمپ کفکش، آن را در انواع پمپ آب خانگی دسته بندی می کنند.

پیشنهاد ما تولید داخل و پمپ های ساخت ایران یا تحت لیسانس است چراکه هم گارانتی دارند و هم خدمات پس از فروش بهترین دارند. حجم عبور آب بر مبنای لیتر در دقیقه (LPM) یا گالن بر دقیقه (GPM) اندازه گیری می شود. هرچقدر که عدد این واحد بالاتر باشد شما می توانید حجم بیشتری از آب را در یک زمان معین منتقل کنید. برای انتقال سریع آب، ممکن است نیاز به نرخ جریان بالا داشته باشید.

طرز کار پمپ های جابجایی مثبت به این صورت است که مایع را از منبع به یک مخزن می رسانند، سپس آن را به نقطه خروج انتقال می دهند. عموما پر استفاده ترین پمپ های جابجایی مثبت، سیالات را به صورت چرخشی، دیافراگم و جریان متناوب انتقال می دهند. پمپی که می خواهیم خریداری کنیم، باید چقدر دبی داشته باشد؟ برای محاسبه بهترین و مناسب ترین دبی پمپ برای استفاده، به روش زیر عمل می کنیم.

اگر می خواهید پمپی مناسب و مقرون به صرفه هم لحاظ هزینه و هم انرژی خریداری کنید. و یا از اصل و با کیفیت بودن پمپ اطمینان حاصل کنید بهتر است از یک سایت و یا فروشگاه مطمئن خرید کنید. حداقل هد مورد نیاز برای واحد ویلایی به صورت یک طبقه حدوداً ۲۰ متر است. فشار مورد نیاز برای هر ۱۰ متر بدون در نظرگرفتن اصطکاک لوله ها به ۱۴٫۵ PSI می باشد.

با توجه به تعداد و نوع پروانه برای مصارف کشاورزی، آبیاری، صنعتی (توان بالا) و برای مصارف خانگی و ساختمان ها (توان متوسط و مدل کوچک) مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب پمپ آب خانگی به دو شیوه با مخزن ذخیره و بدون مخزن ذخیره می تواند صورت گیرد که نصب بدون مخزن، فشار آب واحد شما را افزایش داده و فشار آب باقی واحدها را کاهش می دهد.

پمپ های متغیر سرعت – این نوع پمپ جدیدترین نوع پمپ خانگی از نظر تکنولوژی جدید هستند. در این نوع از پمپها در واقع سرعت موتور متغیر است و متناسب با دبی یا فشار مورد نیاز سرعت حرکت پروانه تغییر خواهد کرد. همین عامل سبب افزایش قابل توجهی در مصرف انرژی الکتریکی و هزینه های جانبی استفاده از پمپ می شود. قیمت پمپ آب کشاورزی خانگی دو پروانه سه اسب برای ساختمان های 5 طبقه 10 واحد تا 6 طبقه 18 واحد (واحد های زیر 100 متر) توصیه می شود.

پمپ گریز از مرکز از نظر نوع پوسته، نوع پروانه و نحوه قرارگیری محور و تعداد طبقات دسته‌بندی شود. در پمپ دیافراگمی قطع و وصل شدن جریان به واسطه حرکت دیافراگم ایجاد می‌شود.

روی برخی پمپ‌ها این مقدار بر اساس واحد مترمکعب بر ساعت که علامت اختصاری آن (M3/H) است محاسبه می‌شود. مثلا یک پمپ آب برای ساختمان ۷ طبقه باید هدی برابر با ۶۵ تا ۷۰ متر داشته باشد.

انواع پمپ آب خانگی

گراندفوس برندی دانمارکی است که توانسته در بازار پمپ آب نامی برای خود دست و پا کند. این برند پمپ‌های خود را در مدل‌های تک ملخ، خودمکش، جت و پروانه‌های دوقلو به بازار عرضه می‌کند.

این تجهیزات به طور اتوماتیک فشار آب را تنظیم می‌کنند و در صورت نیاز به افزایش فشار به طبقات بالا، پمپ‌های افزایش فشار اجرا می‌شوند. همچنین، این تجهیزات معمولاً دارای امکانات اتوماتیکی هستند که در صورت وقوع مشکلاتی مانند نقص در سیستم یا افت فشار، هشدار می‌دهند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. قیمت پمپ آب برای ساختمان ۶ طبقه و قیمت پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه ایتالیایی را می‌توانید در دسته‌های محصولات سایت سولار بررسی نمایید و برحسب نیاز خود خریداری نمایید.

بهتر است که این شیر یک‌طرفه بعد از پمپ قرار بگیرد تا در صورت خاموشی، فشار روی پمپ نباشد.

پمپ‌های گریز از مرکز عموماً برای جابجا کردن سیال از طریق یک سامانه لوله‌کشی کاربرد دارد. موقعیت نصب این مدل به صورت زمینی است و برای پمپاژ سیالات تمیز و عاری از هر نوع ماده ی جامد و خورنده مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه و پروانه از چدن، فولاد و یا برنز ساخته می شود و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد.

  • امروزه، ایران به دلیل تحریم‌های موجود، کمتر به برندهای مختلف دسترسی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به خرید هر برند یا محصولی بپردازید؛ اما خوشبختانه می‌توانید برندهای موجود و با کیفیت را از سایت سولار مکانیکال تهیه کنید.
  • در پمپ سانتریفیوژ میزان آبدهی به مقدار فشار یا هد پمپ بستگی دارد، اما در انواع پمپ های جابجایی مثبت، مقدار آبدهی ثابت و مستقل از متغیرهای دیگر مانند فشار است.
  • به جهت جلوگیری از نوسان فشار در خروجی پمپ های دو پروانه می توان از منبع تحت فشار با ظرفیت مناسب استفاده کرد.
  • گروه صنعتی کالاپمپ سبد محصولات خود را از برندهای معتبر تکمیل کرده است تا مشتریان ما با یک مشاوره فنی تخصصی بهترین گزینه را انتخاب و با گارانتی طلایی استفاده نمایند.

پمپ را در محلی قرار دهید که هم سطح یا پایین تر از جریان آب خانه باشد. انتخاب پمپ آبی که مناسب متراژ واحد مسکونی شما باشد، بسیار مهم است.

بااین‌حال پمپ‌های خانگی معمولاً به دودسته اصلی بشقابی و جتی تقسیم‌بندی می‌شوند. متداولترین روش افزایش طول عمر پمپ آب خانگی نصب مخزن ذخیره آب و منبع تحت فشار پمپ آب است. مخزن ذخیره آب با ذخیره سازی آب کمک می کند تا پشت پمپ همواره مقداری آب ذخیره شده باشد . در غیر این صورت در بسیاری از ساعات شبانه روز به دلیل کم بودن آب لوله های ورودی به ساختمان، پمپ آب هوا را نیز به داخل میکشد در نتیجه پس از مدتی آسیب خواهد دید.

پمپ‌های دینامیکی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انرژی را به طور مداوم به سیال انتقال دهند. به عبارت دیگر با چرخش پره‌ها و افزایش سرعت سیال، فشار مایع را افزایش می‌دهند. از پمپ‌های دینامیکی، می‌توان به پمپ‌های گریز از مرکز و پمپ‌های جریان محور اشاره کرد.

بهترین راهکار برای این مشکل این است که سیم پیجی را تعویض کنید؛ چرا که این سیم پیچی سوخته است. یک ساختمان دارای 5 طبقه مسکونی 2 واحدی، یک طبقه پارکینگ و یک طبقه زیر زمین می باشد.

در این نوع پمپ‌ها، پوشش پمپ به گونه‌ای طراحی شده است که ورود مایع را از ورودی پمپ تسریع کرده و آن را به پروانه‌ها منتقل می‌کند.

پمپ آب

اجزای مختلف این الکتروپمپ‌های استخری نوید موتور شامل دیفیوزر، صافی یا استرینور و درب هستند. سیال پمپاژ شونده برای این الکتروپمپ‌ها باید بدون آلودگی شیمیایی و ذرات جامد باشد و همچنین دمای سیال برای عملکرد بهتر پمپ باید بین 2 تا 50 درجه سانتی‌گراد باشد. درجه حفاظت پمپ آب استخری نوید موتور IP54 است که در برابر هرنوع پاشش آب محافظت شده و قابل‌نفوذ نیست. تکنسین های شرکت بدادم برس در سریع ترین زمان ممکن در محل مدنظر شما حاضر و با تجربه کافی که در سال های گذشته کسب نموده اند می توانند مشکلات پمپ آب ساختمان شما را حل نمایند.

مقاله پمپ خانگی اطلاعات جامعی راجع به ویژگیهای انواع مختلف این پمپ، راهنمای خرید، آموزش نصب پمپ ، عیب یابی پمپ و غیره در اختیار شما قرار داده است. سلام و عرض ادب جناب آقای نظری گرامی چندین دلیل متداول برای خرابی پمپ های آب وجود دارد، از جمله گرفتگی به دلیل زباله، آسیب به پروانه یا یاتاقان ها، گرمای بیش از حد، و مشکلات الکتریکی مانند خرابی موتور یا سیم کشی. شکل محور این نوع پمپ ها معمولاً شبیه پروانه یا ملخی هواپیما است و پره ها یا تیغه ها از هم دور هستند و سیال بصورت به موازات شفت وارد پمپ می شود از آن خارج می شود.

انواع متنوعی از پمپ‌های هیدرولیکی وجود دارد که هر یک مناسب برای استفاده در شرایط خاصی است. پمپ هیدرولیک دنده‌ای، پمپ هیدرولیک پیستونی و پمپ هیدرولیک پره‌ای چندی از پرکاربردترین پمپ‌های هیدرولیکی هستند که در کارخانه‌ها و خانه‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل هزینه کم، در دستگاه‌های اسپرسو ارزان‌ قیمت مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرد.

شما می توانید برای استفاده از مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

پمپ آب

در ادامه هر آنچه باید در رابطه با پمپ بدانید، از جمله انواع تلمبه، نحوه عملکرد و استفاده از پمپ را به صورت کامل ارائه داده و شما را برای خرید پمپ آب راهنمایی می کنیم.

پمپ هایی که دارای باتری پشتیبان هستند هر دو تا سه سال یک بار به باتری جدید نیاز دارند . پمپ را نیز باید سالی یک بار تخلیه کرد ، اما هر گونه گرفتگی یا توقف باید در صورت لزوم بین این شستشوها برطرف شود .

اگر در مسافت های طولانی کار می کنید، اضافه کردن یک پمپ هد بالا یک گزینه عالی است . با این حال ، پمپ های آب فقط به بخش های ساختمانی محدود نمی شوند .

پمپ تقویت فشار آب خانگی به دستگاه‌هایی گفته می‌شوند که با هدف تنظیم و تقویت فشار آب در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی همچون پمپ‌های محیطی، بشقابی، جتی، تک پروانه، دو پروانه و… داشته و از قدرت‌های متفاوتی برخوردار هستند.

بنابراین با این قطعه می توان تغییرات فشار آب و یا وجود نشتی را با دقت بیشتری بررسی نمود. بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع فیلتر های تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در کشور. وقتی که یک پمپ آب را برای یه ساختمان تهیه می‌کنید، قبل از هر چیز متناسب با فشار مورد نیاز، ظرفیت پمپ مورد نیاز را خریداری کنید.

به این نکته توجه نمایید که بهتر است در زمان نصب پمپ آب خانگی، محل نصب پمپ پایین تر و یا همسطح ورودی آب باشد تا فشار مکشی مثبت ایجاد شود یا اینکه تا جای ممکن پمپ نزدیک سطح مایع مخزن قرار گیرد. همچنین مسیر لوله کشی مستقیم و بدون خم و با کمترین زانویی باشد، بین زانویی و محل اتصال مکش باید لوله مستقیمی به طول حداقل 5 برابر قطر مکش قرار داد، در غیر این صورت راندمان پمپ کاهش می یابد. این مقاله اطلاعات کامل و جامعی درباره ویژگی ها و خصوصیات انواع پمپ آب خانگی، راهنمای انتخاب و خرید، اجزاء و کاربرد های آن در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید اینترنتی پمپ آب خانگی با خواندن این مطلب به راحتی و با دقت بالا می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروشگاه ما در راستای جلب رضایت مشتریان خود، بستری فراهم کرده تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. بنابراین می‌توانید با مراجعه به سایت ماناموتور، محصول مورد نظر را بررسی کرده و سپس ثبت سفارش کنید. پمپ های سامپ در مدیریت سیل ، آب های زیرزمینی ، نشت و بارندگی بسیار از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند . آنها زهکشی موثر آب های زیرزمینی و سیلاب را امکان پذیر می کنند .

موارد استفاده اورینگ برای آب‌بندی پیستون در سیلندر و شیرهای هیدرولیکی محل اتصال شلنگ‌ها و پمپ‌ها استفاده می‌شود. طرح اورینگ طوری است که برای نصب در شیارها ساخته شده‌است و زمان نصب تا۱۰ درصد فشرده می‌شود.

پمپ آب

این افزایش فشار باعث بهبود عملکرد و کارایی سیستم توزیع آب می شود. شرکت صنایع پمپ آبارا ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی مناسب برای آب استخر ها را  در برندهای ابارا و ABR در ایران می باشد.

این پمپ برای انتقال سیالات از روش ایجاد خلأ استفاده می‌کند و با دفع هوای موجود در بخش مکش، آب یا سیالات دیگر را به ارتفاعات بالا می‌رساند. یکی از معتبرترین پمپ آب خانگی، پمپ آب پنتاکس است که تکنولوژی مدرن و به روزی دارد و علی‌رغم اندازه کوچکش قدرت و عمر بالاتری نسبت به خیلی از برندهای دیگر دارد.

به طور مثال انتخاب منبع بزرگتر از تناسب پمپ منجر به فشار زیاد به پمپ می گردد.

پمپ گل کش پمپیران تنها شامل یک سری می‌باشد و با نام پمپ گل کش HDS شناخته می‌شود. پروانه پمپ گل کش بالانس دینامیکی شده است و محور توسط نوار گرافیکی آب‌بندی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پمپ گل کش پمپیران امکان تعویض قطعات سایشی است. همچنین پروانه پمپ و محفظه آن در مقابل خورندگی مقاومت بسیار قابل توجهی دارند.

افرادی که بیرون از حوزه آبرسانی و تصفیه آب هستند؛ پمپ کف کش را با پمپ تخلیه چاه همیشه اشتباه می گیرند، در صورتی که ساختار و عملکرد این دو با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. به طور کلی این پمپ ها یا پمپ های مستغرق به دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار عرضه شدند.

همچنین دبی جریان سیال این مدل از پمپ‌ها کمتر از پمپ‌های گریز از مرکز است. اما فشار خروجی بیشتری را نسبت به پمپ‌های گوشه ای و پره ای تولید می‌کند. پمپ گریز از مرکز پمپی است که از یک پروانه گردان برای افزایش فشار یک سیال استفاده می‌نماید.

آهنگ جدید

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما