پشتیبانی از پروژکتور بازی Acer Predator برای نرخ ارتقاء متغیر – Zomit

[ad_1]

خط تولید Acer Predator Game شامل دو پروژکتور به نام GM712 و GD711 است. در این مقاله ، ابتدا روی GD711 تمرکز می کنیم ، زیرا دستگاهی است که ایسر تصمیم گرفته است اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر کند. این محصول یک پروژکتور LED است که 1450 لومن نور ANSI (یا 4000 لومن LED) را فراهم می کند و از HDR10 پشتیبانی می کند. همچنین از وضوح استاندارد 4K پشتیبانی می کند ، اما دارای ویژگی نرخ تغییر وضعیت متغیر (VRR) است که حتی با وجود نوسانات در عملکرد در کنسول های قدرتمند از جمله Xbox Series X و رایانه های شخصی سطح بالا ، تصویر را نرم و صاف می کند. آن را از خود متمایز می کند رقبا به

در این حالت ، پروژکتور وضوح تصویر را از 4K به 1080p کاهش می دهد ، اما نرخ تازه سازی برای کنسول ها را به 120 هرتز یا 240 هرتز برای رایانه های شخصی افزایش می دهد و در صورت لزوم می تواند به طور خاص نرخ تازه سازی را تجدید کند. تغییر پویا دستگاه PS5 1080p حداکثر تا 120 هرتز پشتیبانی می کند ، اما هنوز هم با VRR سازگار نیست. هیچ پروژکتور دیگری در بازار وجود ندارد که از نرخ تازه سازی متغیر پشتیبانی کند (گرچه بسیاری از تلویزیون های رده بالا این کار را انجام می دهند) ، بنابراین این ویژگی بزرگی است که ایسر روی آن تمرکز می کند تا محصول خود را از سایر مدل ها متمایز کند.

پروژکتور acer

ایسر می گوید GD711 دارای طیف گسترده ای از اندازه های صفحه نمایش احتمالی است ، اگرچه این شرکت حالت 100 اینچی را توصیه می کند که می توانید از فاصله 8.85 فوت به آن دسترسی داشته باشید. این دستگاه به طور پیش فرض فروشگاه برنامه Aptoide TV را ارائه می دهد و همراه آن است. این مدل دارای دو درگاه HDMI 2.0 ، یک درگاه خروجی صدا و سه درگاه USB-A است. امید به زندگی در حالت Eco حدود 30،000 ساعت یا در حالت استاندارد حداکثر 20،000 ساعت است.

ایسر محدوده زمانی مورد انتظار برای ایالات متحده را اعلام نکرد ، اما انتظار می رود این دستگاه با قیمت 11.999 یوان در چین در ماه نوامبر و 1499 یورو در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا در دسامبر به فروش برسد. اگر این دو مبلغ را به دلار آمریکا تبدیل کنیم ، قیمت نهایی در محدوده 1700 دلار تا 1860 دلار خواهد بود ، اما به خاطر داشته باشید که این عدد تقریبی است.

پروژکتور acer

مقالات مرتبط:

نگران نباش GM712 ما فراموش نکرده ایم و مشخصات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد. این دستگاه یک پروژکتور بازی 4 استلامپ مبتنی بر K با 3600 لومن روشنایی ANSI بسیار روشن تر از GD711 و همچنین مقرون به صرفه تر است. قیمت این پروژکتور در آبان ماه 10 خواهد بود9999 یوان وارد چین می شود و سپس در ژانویه 2022 وارد اروپا ، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 1399 یورو می شود. در حالی که قیمت آن کمی ارزان و جذاب است ، دستگاه از GD711 سنگین تر است و طول عمر محدودتری دارد. گفته می شود که عمر این پروژکتور در حالت استاندارد حدود 5000 ساعت و در حالت ExtremeEco حداکثر 12 هزار ساعت است. است. با این حال، GM712 دارای بسیاری از ویژگی های مشابه است اینها شامل GD711 است که شامل پشتیبانی از نرخ تجدید متغیر ، HDR10 و نرخ تازه سازی 240 هرتز برای رایانه های شخصی است.

به طور کلی ممکن است برای خریداران تلویزیون تعجب آور باشد که پروژکتورها نیز می توانند گران باشند. با توجه به اینکه این پروژکتورها شامل برخی ویژگی های متمرکز بر بازی مانند نرخ تازه سازی سریع و متغیر هستند ، قیمت بالاتر منطقی است. اگر قابلیت حمل برای شما مهم است ، ممکن است خرید آنها را در نظر بگیرید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما